Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Rachunkowości i Finansów
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Zakładu, a także sporządza sprawozdania w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 26.03.2024 r.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, finanse)
- minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- mile widziana Ustawy o rachunkowości
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- mile widziana znajomość SAP
- orientacja na cel i na jakość
- umiejętność komunikacji i współpracy
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Zachęcamy do złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie (świadectwo szkoły średniej, dyplom),
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu - test,
- skontaktujemy się telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty składamy w języku polskim,
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- miejsce świadczenia pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 16
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Klaudia Wróblewska, Warszawa
Uzasadnienie wyników naboru:
W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata do pracy. Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.