Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji (SER-2_ Warszawa III)Z

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych-2

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Termin, do którego należy składać dokumenty:  07.06.2024 r.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie średnie

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:

- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagane dokumenty:

- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsce świadczenia pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

- kopi dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy)

Dodatkowe informacje:

- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu (test)

- poszukujemy 2 kandydatów

- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

- dokumenty składamy w języku polskim

- miejsce świadczenia pracy: Warszawa,  ul. Czerniakowska 16

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy:

Jeśli jesteś osobą:

- komunikatywną i lubiącą współpracę
-
zorientowaną na klienta
-
zorientowaną na cel i jakość
-
radzącą sobie w trudnych sytuacjach

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

 - sprzęt komputerowy

- sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie