CPW jest prężnie rozwijającą się firmą świadczącą usługi kontroli biletów oraz windykacji należności. Działamy na rynku od ponad 8 lat, a nasze usługi świadczymy w wielu miastach w całej Polsce.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista do spraw operacyjnych
Miejsce pracy: Poznań
Do obowiązków na w/w stanowisku należeć będzie:
-kompleksowa obsługa klientów CPW – przygotowanie zapytań ofertowych, dokumentacji przetargowej oraz umów czy aneksów,
-wsparcie działu IT przy podejmowaniu współpracy z nowym klientem – przygotowanie zmiennych do tworzenia systemu,
-budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
-pozyskiwanie nowych klientów,
-wsparcie w procesie rekrutacji i szkoleniach nowozatrudnionych pracowników,
-obsługa administracyjna pracowników,
-wsparcie przy tworzeniu grafików oraz sprawdzanie, czy praca jest wykonywana zgodnie z założeniami. Natychmiastowa reakcja w przypadku pojawiających się odchyleń od normy,
-zarządzanie obiegiem dokumentacji w firmie,
-sporządzanie analiz, raportów i prezentacji,
-obsługa połączeń przychodzących (infolinia),
-obsługa reklamacji i zgłoszeń pasażerskich,
-obsługa poczty przychodzącej,
-archiwizacja dokumentów,
-negocjowanie warunków spłaty zadłużenia i przygotowywanie porozumień ratalnych,
-monitorowanie zamówień i dbałość o stany magazynowe firmy,
-ścisła współpraca z działem prawnym, działem IT, działem kadr, księgowością, policją i komornikami,
-prowadzenie czynności wyjaśniających ( sprawy sporne oraz windykacyjne),
-wstępne obliczanie wynagrodzeń pracowniczych,
-wystawianie faktur oraz not księgowych dla klientów,
-opłacanie faktur, rachunków,
-kierowanie i wdrażanie działań marketingowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez platformę pracuj.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
CPW Sp. z o.o.
ul. Baraniaka 88B
61-131 Poznań
www.cpw.miasta.pl
-doświadczenie na podobnym stanowisku,
-umiejętność organizacji pracy i określania priorytetów,
-komunikatywność oraz umiejętność budowania dobrych relacji z Klientem,
-wysoka kultura osobista i nieprzeciętne zdolności interpersonalne,
-sumienność, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,
-odporność na stres, umiejętność dostosowania się do dynamicznego otoczenia.
-biegła obsługa komputera i programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
-samodzielność, skrupulatność, własna inicjatywa będą doceniane szczególnie,
-prawo jazdy kat. B.
-po okresie próbnym umowa o pracę;
-stabilne zatrudnienie;
-atrakcyjne wynagrodzenie;
-pracę w miłej atmosferze, w dynamicznie rozwijającym się zespole;
-możliwość rozwoju zawodowego;
-dostęp do innowacyjnej wiedzy i technologii;
-narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań;
-aktywny udział w rozwoju firmy.