Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • tworzenie działań wspierających sprzedaż i poprawiających jakość obsługi w punktach sprzedaży,
  • opracowywanie działań motywacyjnych dla sił sprzedaży, w tym: tworzenie ich regulaminów oraz ich wdrażanie w sieci sprzedaży,
  • analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie działań podnoszących sprzedaż  skierowanych do klientów Spółki
  • zarządzanie platformą motywacyjną, obejmujące wprowadzanie komunikatów, opracowywanie quizów, konkursów oraz koordynowanie jej ciągłego rozwoju,
  • udział w badaniach rynku loteryjnego i proponowanie innowacji sprzedażowych podnoszących jakość obsługi klienta.

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z rozproszoną strukturą sprzedażową,
  • doświadczenie we wdrażaniu standardów pracy dla sił sprzedaży i obsługi klienta,
  • znajomość zagadnień z obszaru Customer Experience.
  • „lekkie pióro” w tworzeniu komunikacji do sił sprzedaży,
  • praktyczna znajomość programu Excel i Power Point,
  • mile widziana umiejętność posługiwania się programami graficznymi (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop).

Oferujemy

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Praca hybrydowa
  • Platforma kafeteryjna
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Kursy i szkolenia
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Spotkania integracyjne
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Totalizator Sportowy/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie