Oferta opublikowana12.02.2024
Oferta wygasa05.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu
  • Koordynacja prac Zarządu i Rady Nadzorczej, współpraca z grupą kapitałową, przygotowanie projektów dokumentów korporacyjnych, spotkań z kontrahentami, archiwizacja dokumentów
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji, dokumentów i informacji
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Spółki
  • Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych
  • Dbanie o estetykę biura, koordynacja procesu zamówień artykułów biurowych i spożywczych
  • Zdolności organizacyjne: umiejętność samodzielnego znajdowania rozwiązań oraz dbałość o szczegóły
  • Realizacja zadań zleconych przez Zarząd oraz wykonywanie prac wspomagających pozostałe działy spółki
  • Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami w Spółce oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie prawnicze
  • Znajomość zagadnień prawa handlowego
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu
  • Dokładność w realizacji zadań
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Świadczenia socjalne
  • Świadczenia pracownicze
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Opiekę medyczną w prywatnej służbie zdrowia

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie