Konsultant ds. Obsługi Klienta, SUPER-PHARM, Warszawa

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • profesjonalne doradzanie Klientom zgodne ze standardami firmy
  • dbanie o estetyczny wygląd sklepu
  • obsługa Klienta przy kasie
  • układanie towaru na półkach zgodnie ze standardami firmy
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klienta
  • dostęp do fachowej wiedzy w zakresie asortymentu drogeryjnego i perfumeryjnego

Wymagania

  • interesuje się zagadnieniami ze świata zdrowia i urody
  • chętnie rozmawia z Klientem i doradza najlepsze produkty i rozwiązania
  • posiada zmysł estetyczny, który pomoże zadbać o atrakcyjny wygląd sklepu
  • ma energię i zapał do nauki
  • potrafi obsługiwać kasę fiskalną

Oferujemy

  • atrakcyjny pakiet benefitów (rabaty pracownicze, opieka medyczna, karta sportowa)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • elastyczny grafik
  • ścieżka rozwoju w strukturach Firmy
  • otwarta, przyjazna i koleżeńska atmosfera pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowy zlecenia, w pełnym lub niepełnym wymiarze
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Super-Pharm/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie