Ekspert w Biurze Optymalizacji Procesów Reklamacyjnych

Warszawa
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Tworzenie, utrzymanie i rozwój narzędzi wspierających proces obsługi reklamacji.
  • Monitorowanie prawidłowości przebiegu procesu reklamacyjnego oraz terminowości obsługi zgłoszeń w aplikacji.
  • Analizowanie danych, dotyczących zwiększonej liczby skarg, wniosków i reklamacji, w celu zidentyfikowania ich przyczyn.
  • Sporządzanie informacji i raportów z zakresu procesu reklamacyjnego.
  • Inicjowanie zmian w zakresie funkcjonalności aplikacji obsługującej skargi, wnioski i reklamacje klientów.
  • Prowadzenie instruktaży dla pracowników Banku w zakresie procesu obsługi skarg, reklamacji i wniosków.

Wymagania

  • Posiadasz wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: ekonomia, informatyka, zarządzanie, bankowość i finanse.
  • Masz umiejętność statystycznej analizy danych.
  • Znasz SQL Server Management Studio wraz z językiem programowania T-SL, pakiet MS Office - Excel, Access, wraz ze znajomością VBA na poziomie średnio-zaawansowanym, Power Point, aplikację MS Project.
  • Jesteś osobą innowacyjną i kreatywną.

Oferujemy

  • Znajomość języków programowania
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie