Analityk ds. ulg i umorzeń

Łódź
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg lub umarzania należności z tytułu składek, kosztów egzekucyjnych, należności cywilnoprawnych, nienależnie pobranych świadczeń, bezpodstawnie pobranych świadczeń oraz ulg w postępowaniach egzekucyjnych.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, ekonomia, administracja)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów KPA
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

zachęcamy do składania dokumentów.

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 49/2024
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

 

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

Oferujemy

Oferujemy:

 

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 10 piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

Ogłoszenie listy kandydatów

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

Aleksandra Bleszyńska, Łódź

Rafał Dudkiewicz, Ozorków

Krzysztof Franciszkowski, Łódź

Małgorzata Juszczak, Łódź

Beata Kastek, Łódź

Cezary Kopczyński, Łódź

Katarzyna Kowalska, Błaszki

Wiktoria Niźnikowska, Tomaszów Maz.

Monika Rokicka, Łódź

Iryna Romanova, Łódź

Ogłoszenie wyników naboru

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:

Małgorzata Juszczak, Łódź

Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

Pani Małgorzata Juszczak zaprezentowała się podczas rozmowy kwalifikacyjnej jako osoba komunikatywna, precyzyjnie i zwięźle formułująca komunikaty, aktywnie słuchająca. Kandydatka we współpracy podkreśla dobrze pojętą komunikację oraz konkretne i jasne wytyczne odnośnie realizowanych zadań. Zwraca uwagę na miłą atmosferę w zespole, bycie pomocnym dla innych oraz dzielenie się doświadczeniem. W sytuacjach trudnych radzi sobie spokojem i cierpliwością. Nie odpuszcza, podejmuje wszelkie kroki aby osiągnąć cel mimo pojawiających się trudności, panując przy tym nad emocjami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie