Zadania na stanowisku:
- organizacja przeglądów technicznych, nadzór nad harmonogramem przeglądów,
- prowadzenie ewidencji, kartotek, sporządzanie dokumentacji płacowej, protokołów szkód itp. bieżącej dokumentacji,
- udział w komisjach odbiorczych robót budowlanych i remontowych,
- współpraca z mieszkańcami, podwykonawcami i instytucjami, bieżące informowanie mieszkańców,
- dbałość o sprawność i estetykę małej architektury oraz części wspólnych nieruchomości.
Czego oczekujemy od kandydatów:
- wykształcenie średnie lub wyższe - techniczne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość pakietu ustaw dot. mieszkalnictwa (m.in. o prawie spółdzielczym do lokali),
- znajomość MS Office, informatycznego systemu obsługi nieruchomości,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, inicjatywność, dyspozycyjność.
Co oferujemy:
- umowę o pracę,
- pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju zawodowego.