Opis oferty pracy
Obecnie do naszego zespołu ARC Europe Polska poszukujemy osób do wsparcia procesów w Centrum Obsługi Klienta w okresie wakacyjnym. Chętnych prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu.Bez obaw, nie musisz znać się na motoryzacji - wszystkiego Cię nauczymy!
Twój zakres obowiązków:
-Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń assistance dla naszego partnera – niemieckiego automobilklubu ADAC
-Realizacja i monitoring świadczeń (organizowanie pomocy na drodze, holowania, samochodu zastępczego, noclegu, hotelu itp.)
-Współpraca z siecią kontraktorów na terenie Polski i z Partnerami Zagranicznymi
-Ścisła współpraca z zespołem konsultantów i liderów
-Utrzymywanie najwyższej jakości pracy zgodnie ze standardami przyjętymi w organizacji
Nasze wymagania:
-Język niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny!
-Wykształcenie minimum średnie
-Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i chęć podejmowania wyzwań
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Mile widziane:
-Status osoby uczącej się
-Doświadczenie w pracy z Klientem (obsługa telefoniczna lub bezpośrednia)
-Umiejętność pracy w zespole
To oferujemy:
-Zatrudnienie w okresie letnim: czerwiec – wrzesień, praca sezonowa
-Możliwość zaliczenia pracy jako praktyki/staż
-Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
-Pełne szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy
-Brak nudy! – każdy dzień przynosi nowe wyzwania i wyjątkowe problemy do rozwiązania