SPECJALISTA DS. PŁAC

Wrocław
Oferta opublikowana18.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Podwale 68/69, 50-449 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Zakres obowiązków: 1. w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp. 3. nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4. dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ich wykazy; 5. w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. prowadzenie spraw finansowych związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych; 6. przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników; 7. przygotowuje przelewy do kontrahentów szkoły zgodnie z wystawionymi fakturami; 8. w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 9. w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy; 10. w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4, PIT-8, PIT-11; 11. prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp. 12. wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków; 13. wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów; 14. sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych; 15. uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych; 16. wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników; 17. odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną; 18. sporządza sprawozdania: GUS, SIO. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: Aplikuj w terminie do 5 maja 2024 r. W razie dodatkowych pytań prosimy również o kontakt mailowy. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 5 540 do 5 540 PLN

Opis wynagrodzenia: + dodatkowe wynagrodzenie roczne, premie, wszelkie świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.06.2024

Wymagania konieczne

Zawody: Specjalista do spraw wynagrodzeń

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 2

Inne wymagania: Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem Osoba ubiegająca się o stanowisko specjalista ds. płac powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zmianami), następujące niezbędne wymagania: Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego; Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe; Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków pracowniczych; Spełnia poniższe warunki: posiada wykształcenie wyższe lub średnie; posiada doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej w zakresie naliczania i rozliczania płac i pochodnych płacowych; ma minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub 2-letni staż pracy zawodowej; Posiada umiejętność biegłej obsługi komputera. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem Dobra znajomość przepisów ordynacji podatkowej, przepisów ubezpieczeń społecznych; przepisów PFRON; Znajomość przepisów oświatowych (ustawa o systemie oświaty, Karta Nauczyciela); Umiejętność obsługi komputera, programu płacowego (dobrze widziany program Vulcan), programu Płatnik- ZUS; poczty elektronicznej, Word, Excel, SIO; Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS; Umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, Komunikatywność, zdolności negocjacyjne, kreatywność.

Pracodawca

Nazwa: Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia im. Ryszarda Bukowskiego

Adres: Podwale 68/69, 50-449 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kserokopie lub skan dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie