Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Miodowa 33, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Zakres obowiązków: wprowadzanie - import dokumentów do systemu finansowo-księgowych, analiza kont i ewidencji pomocniczych, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, uzgodnienia rachunków z klientem, sporządzanie list płac, import danych do systemu PŁATNIK, wysyłka deklaracji ZUS
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 01.12.2023
Data zakończenia: 19.08.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 10
Inne wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość programów księgowych, płacowych i systemu PŁATNIK, prawo jazdy kat B, doświadczenie na wskazanym stanowisku min. 5 lat
Pracodawca
Nazwa: Kancelaria Rachunkowości DITMER Sp. z o.o.
Adres: Miodowa 33, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt z pracodawcą po wcześniejszej weryfikacji i wydaniu skierowania przez doradcę klienta w PUP