Opis oferty pracy
Obowiązki• Obsługa zgłoszeń Service Desk (I i II linia wsparcia)
• Analiza wymagań Klienta
• Wdrażanie rozwiązań informatycznych – w tym szkolenia w zakresie obsługi danego systemu
• Instalacja i kastomizacja wdrażanych rozwiązań, w tym konfiguracja środowiska produkcyjnego i testowego
• Opracowywanie dokumentacji technicznej, wdrożeniowej i produktowej
• Wsparcie w bieżącej eksploatacji systemów
Wymagania:
• Dobra znajomość środowisk: Linux, MS Windows (stacje robocze), Android, SQL
• Komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, wysoka kultura osobista
• b. dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
• Dyspozycyjność w godzinach 08:00-16:00 dni robocze
Dodatkowymi atutami będzie:
• Znajomość SQL
• Zdolność analitycznego myślenia
• Samodzielność, zaangażowanie, kreatywność