Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Inżynierska 17, 53-227 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: W zakresie posiadanych uprawnień budowlanych: - przygotowanie pod względem formalno-prawnym oraz nadzór nad realizacją robót remontowych (inwestycyjnych); - przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przetargach na wybór wykonawców; - wykonywanie kontroli okresowych budynków (wg Prawa budowlanego); Opiniowanie i analiza zaistniałych zdarzeń technicznych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 29 309, e-mail: Aplikuj
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 8 100 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 02.02.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Technik budownictwa*
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 5
Inne wymagania: 1) wykształcenie: wyższe inżynierskie lub średnie techniczne, 2) staż pracy: min. 5 lat, 3) umiejętności: uprawnienia budowlane konstrukcyjno-budowlane (wykonawcze), dobra znajomość kosztorysowania (mile widziana znajomość obsługi programu NORMA), bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętności organizacyjne, bardzo dobra organizacja pracy, 4) inne: umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, komunikatywność w kontaktach bezpośrednich, samodzielność w działaniu, odporność na stres, mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej
Pracodawca
Nazwa: Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC
Adres: Inżynierska 17, 53-227 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -