Oferta opublikowana04.03.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Zakres obowiązków: Obsługa Biura Obsługi Klienta i Uczestników Projektu, w tym informowanie o projekcie za pomocą różnych kanałów: osobistych, telefonicznych oraz elektronicznych, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych do projektu, wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla Uczestników Projektu, w tym tych z niepełnosprawnościami, zarządzanie i promocja bieżącej działalności Biura za pośrednictwem mediów społecznościowych. Praca w Rybniku w godzinach od 8.00 do 16.00. praca na czas okreslony od 01.04.2024 r. - 31.12.2026 r.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.04.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Uprawnienia: cierpliwość,dokładność,dobra organizacja pracy,chęć zdobywania wiedzy i pomocy innym, bardzo dobra obsługa komputera, dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 1

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : otwartość na ludzi [Umiejętność 1] : systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań [Inne] : minimum rok doświadczenia w realizacji projektów unijnych.

Pracodawca

Nazwa: WEKTOR CONSULTING SP. Z O.O.

Adres: Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie