Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Solidarności 1/3/5/231, 53-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi, przyjmowanie interesantów, wystawianie zleceń na naprawę awarii, kontrola i sprawdzanie kosztorysów za wykonane prace na obiektach, podejmowanie uchwał, sporządzanie notatek służbowych, pism, protokołów z przeprowadzonych wizji lokalnych i odbiorów robót, prowadzenie korespondencji z właścicielami i stronami współpracującymi, sporządzanie umów na zlecenie prace. Praca w godz.: 7:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 343 14 50, e-mail: Aplikuj
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Technik budownictwa*
Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1
Inne wymagania: wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budowlanym, staż pracy: rok, znajomość zagadnień ogólnobudowlanych i instalacyjnych, obsługa komputera, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia budowlane w zakresie konserwacji obiektu, umiejętność weryfikacji kosztorysów
Pracodawca
Nazwa: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "Centrum"
Adres: Solidarności 1/3/5/231, 53-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -