Whitetax Pro Sp. z o.o.

5 Dodaj merytoryczną opinię

NIP: 6222821769 REGON: 382172570 KRS: 0000764725

Adres: Aleja Powstańców Wlkp. 10, 63-400 Ostrów Wielkopolski

O nas

 

Szanowni Państwo!
Jesteśmy firmą polską, posiadającą ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obsłudze księgowej, kadrowej, finansowej, zarządczej oraz konsultingowej.

Zajmujemy się definiowaniem strategii firm poprzez organizację przedsiębiorstw i zarządzanie finansowe, zarządzanie kapitałem ludzkim oraz projektowanie i pomoc we wdrażaniu rozwiązań informatycznych.

Nasze usługi świadczymy wykorzystując najnowocześniejsze oprogramowanie. Dzięki temu mamy bieżący dostęp do wszystkich zmian i aktualizacji prawnych, co sprawia, że nasza praca spełni wszelkie Państwa oczekiwania, a Państwa dane będą bezpieczne.

Każdy produkt, który znajduje się w naszej ofercie, to wynik zaangażowania, wytrwałości i pasji w dążeniu do określonego celu całego zespołu. Doświadczenie nauczyło nas, że dobre produkty powstają tylko wtedy, gdy dobrze pozna się prawdziwe potrzeby tych, którzy ich używają.

Aby zagwarantować jak najlepszą jakość swoich usług, współpracujemy z wieloma specjalistami z zakresu zarządzania, finansów, prawa, rachunkowości i informatyki.

 

CELEM Whitetax jest, aby nasi klienci mogli poświęcić całą energię na rozwijanie swojego biznesu.

MISJĄ Whitetax jest dostarczanie usług księgowych i kadrowych, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczeństwo prawno – finansowe.

WIZJĄ Whitetax jest budowanie długotrwałych relacji, opartych na zaufaniu oraz profesjonalnym podejściu do realizowanych usług.

 


Usługi księgowe

W ramach świadczonych usług księgowych wykonujemy następujące czynności:

 

Opracowanie polityki rachunkowości
Prowadzenie ksiąg rachunkowych:
  • rachunkowość finansowa (księgowa i podatkowa)
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • deklaracje i zestawienia
  • ewidencja VAT
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • ewidencja przebiegu pojazdów
  • ubezpieczenia społeczne właściciela i pracowników
  • sprawozdania i analizy dla instytucji finansowych współpracujących z klientem
  • roczne sprawozdania finansowe
  • monitoring należności
Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów:
  • księgowanie operacji gospodarczych na podstawie otrzymanych dokumentów
  • ewidencja VAT
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • ewidencja przebiegu pojazdów
  • dokumentacja sprawozdawcza
Prowadzenie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych:
  • księgowanie przychodów na podstawie otrzymanych dokumentów
  • ewidencja VAT
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • ewidencja przebiegu pojazdów

 


Konsulting

W ramach świadczonych usług księgowych wykonujemy następujące czynności:

 

  • Budowanie strategii firmy
  • Rozpoznawanie, badanie i rozwiązywanie kwestii problematycznych, dotyczących organizacji, polityki, procesów, procedur oraz metod prowadzenia działalności gospodarczej
  • Reorganizacja przedsiębiorstw i zarządzanie finansowe
  • Zarządzanie kapitałem ludzkim
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych
  • Sporządzanie umów dotyczących nowych spółek
  • Rejestrację spółek prawa handlowego
  • Rejestrację zmian w spółkach
  • Sporządzanie aktów wewnętrznych w spółkach
  • Sporządzanie umów wspólników

 


Kadry i płace
W ramach świadczonych usług księgowych wykonujemy następujące czynności:

 

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
  • Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie absencji pracowniczych
  • Kierowanie pracowników na obowiązkowe badania lekarskie oraz nadzór nad ich terminowym wykonaniem
  • Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz rachunków z tytułu umów cywilnoprawnych
  • Sporządzanie list wynagrodzeń
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych, PFRON, raportów dla osób ubezpieczonych
  • Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS
  • Przygotowywanie sprawozdań dla GUS
  • Sporządzanie i dystrybucja rocznych informacji o dochodach
  • Szkolenia wstępne i okresowe BHP oraz nadzór nad ich terminowym wykonywaniem

 


Szkolenia

W ramach świadczonych usług oferujemy szkolenia prowadzone przez Macieja Goszczyńskiego

Wdrożenie procesów i Procedury Przeciwdziałania Praniu Brudnych Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu (AML – Anty Money Laundering) – dedykowana Biurom Rachunkowym


1 marca 2018 roku Ustawodawca uchwalił ustawę o Przeciwdziałania Praniu Brudnych Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu z 1 marca 2018 r, która nakłada na podmioty obowiązane (Biura Rachunkowe, Doradcy Podatkowi, Radcy Prawni, Adwokaci i inni) obowiązek wdrożenia procedur i standardów zapewniających przestrzeganie w/w ustawy.

Źródło: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20180000723/U/D20180723Lj.pdf

Realizujemy:

  • Wdrożenie Procesów i Procedur Przeciwdziałania Praniu Brudnych Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu (AML – Anty Money Laundering)

W skład wdrożenia wchodzą następujące procesy:

  • Szkolenie Twojego Zespołu z zakresu polityki AML – zakończone certyfikatem.
  • Napisanie i wdrożenie procedury AML dostosowanej do Twojej Firmy.
  • Wspólne opracowanie kilku rodzajów klientów plus rekomendacje tworzenia dokumentacji.
  • Przekazanie dokumentacji wdrożeniowej.
  • Wydanie certyfikatu potwierdzającego wdrożenie procesów AML.
  • Wsparcie w zakresie procesów AML przez pierwsze 6 miesięcy.
  • Aktualizacja procedur
  • Aktualizacja szkoleń
  • Doradztwo AML
  • Audyt diagnostyczny prawidłowego wdrożenia AML – (6 miesięcy po szkoleniu i wdrożeniu).

Cena:

1900,00 zł netto – wdrożenie AML w instytucji obowiązanej zatrudniającej do 10 osób (w cenę wdrożenia jest wliczone przekazanie dokumentacji wdrożeniowej oraz wykonanie jednego audytu diagnostycznego 6 miesięcy po wdrożeniu).

3500,00 zł netto – wdrożenie AML w instytucji obowiązanej zatrudniającej do 20 osób (w cenę wdrożenia jest wliczone przekazanie dokumentacji wdrożeniowej oraz wykonanie jednego audytu diagnostycznego 6 miesięcy po wdrożeniu).

Wycena indywidualna – wdrożenie AML w instytucji obowiązanej zatrudniającej powyżej 20 osób (w cenę wdrożenia jest wliczone przekazanie dokumentacji wdrożeniowej oraz wykonanie jednego audytu diagnostycznego 6 miesięcy po wdrożeniu).

Do ceny wdrożenia należy doliczyć podatek VAT oraz koszt dojazdu Inspektora AML – (0,35zł/km).

Formalności i zgłoszenia: Zgłoszenia można dokonać w Biurze Rachunkowym WhiteTax Sp. z o.o. lub drogą elektroniczną wysyłając maila na adres: szkolenia@whitetax.pl

 


Audyt ochrony danych osobowych zgodnie z RODO – pakiet podstawowy.
  • Chcesz się upewnić, że Twoja organizacja spełnia wytyczne rozporządzenia RODO?
  • Chcesz uniknąć dotkliwych kar za naruszenie zasad RODO?
  • Potrzebujesz wsparcia, albo doskonalenia w zakresie optymalizacji procesów związanych w ochroną danych osobowych w Twojej firmie?
  • Zapraszamy do skorzystania z oferty Audytu RODO – pakiet podstawowy.

Pakiet zawiera:

  • jedna audytorska wizyta w siedzibie firmy,
  • przedstawienie raportu po audytowego zarządowi spółki i omówienie wytycznych dotyczących wdrożenia RODO,
  • opracowanie polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych,
  • przygotowanie niezbędnej dokumentacji.

Cena:

Cena usługi będzie podana po uprzednim uzupełnieniu ankiety RODO przez Klienta.

 

Audyt ochrony danych osobowych zgodnie z RODO – pakiet rozszerzony.

  • Chcesz się upewnić, że Twoja organizacja spełnia wytyczne rozporządzenia RODO?
  • Chcesz uniknąć dotkliwych kar za naruszenie zasad RODO?
  • Potrzebujesz wsparcia, albo doskonalenia w zakresie optymalizacji procesów związanych w ochroną danych osobowych w Twojej firmie? Zapraszamy do skorzystania z oferty Audytu RODO – pakiet rozszerzony.

Pakiet zawiera:

  • wewnętrzny audyt pełny,
  • przedstawienie raportu po audytowego zarządowi spółki i omówienie wytycznych dotyczących wdrożenia RODO,
  • rekomendacje po audytowe,
  • opracowanie polityki bezpieczeństwa ochrony danych osobowych,
  • przygotowanie niezbędnej dokumentacji,
  • inwentaryzacja zasobów,
  • proces wdrożenia po przeprowadzonym audycie – w zależności od jego wyników – wprowadzenie w życie konieczne zmiany,
  • przygotowanie rejestru czynności przetwarzania,
  • przeszkolenie pracowników w zakresie bezpieczeństwa i zasad przetwarzania danych oraz obowiązku zgłoszenia naruszeń ochrony danych w ciągu 72 godzin,
  • działaniach w zakresie legalności przetwarzania danych osobowych,
  • weryfikacja i testowanie- roczna opieka Inspektora.

Cena:

Cena usługi będzie podana po uprzednim uzupełnieniu ankiety RODO przez Klienta.

 


Indywidualny program rozwojowy

Czym jest IPR (Indywidualny Program Rozwojowy)?

IPR polega na zdiagnozowaniu potrzeb w zakresie zarządzania, budowania konsekwencji, skuteczności i efektywności biznesowej i dopasowaniu do tego procesu szkoleniowego, który pozwoli rozwinąć Uczestnikowi te kompetencje.

Dlaczego warto wybrać IPR?
  • To wysoce zindywidualizowany proces oparty o bliską, niezwykle intensywną relację trenera-coacha, który 100% uwagi poświęca na rozwój uczestnika programu.
  • To zaprojektowane doświadczenie rozwojowe pod potrzeby konkretnego menedżera i cel biznesowy, jaki przed jakim ten stoi.
  • To ciągły, wysoce spersonalizowany i ciągły feedback ze strony trenera-coacha.
  • To dopasowanie czasu trwania, interwałów pracy do grafiku menedżera.
  • Metody pracy: (shadowing, feedback, sesje szkoleniowe, zadania rozwojowe, intensywna relacja osobista).

Jak pracujemy?

  • Proces IPR zaczynamy od wywiadu z uczestnikiem oraz ankiety kompetencji managerskich. Zajmie nam to około 2h.
  • Następnie na tej podstawie piszemy IPR uczestnika, gdzie ustalamy program, obszary i tematy, którymi będziemy się zajmować.
  • Potem ustalamy grafik spotkań – widzimy się 2/3 razy w miesiącu (nie częściej niż 10 dni) i pracujemy na „żywym organizmie” – czyli problemy uczestnika, jego case, firmowe projekty, tematy, które „nie leżą” a uczestnik chce mieć nad nimi kontrolę (interpersonalnie, zarządczo, biznesowo).
  • Pracujemy na 4 obszarach: Zespół/Klient/Finanse/Efektywność i w ten sposób budujemy rozwój.
  • IPR trwa minimum pół roku (min.72h), maksimum rok (maks.144h) – jest zakończony bilansem IPR, na którym omówimy sobie cały projekt. Jest to najlepsza forma rozwoju kompetencji, bo dopasowana do indywidualnych, spersonalizowanych potrzeb uczestnika w środowisku biznesu i otoczenia, w którym on sam funkcjonuje.

Metody prowadzenia zajęć:

Mini-wykłady, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, feedback, FUKO, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:

Celem IPR jest znacząca poprawa umiejętności związanych z codziennymi zadaniami uczestnika. IPR jest indywidualnie dopasowany do potrzeb rozwojowych i rozpisany na etapy/moduły odpowiednie dla osoby biorącej w niej udział.

Adresaci:

Osoby chcące podnieść swoje kompetencje poprzez unikalny program rozwoju interpersonalnego.

Świadectwo kwalifikacyjne IPR:

Zaświadczenie uczestnictwa w IPR wystawiane przez Concepcion Sp. z o.o.

Formalności i zgłoszenia:

  • zgłoszenia można dokonać w Biurze Rachunkowym WhiteTax Sp. z o.o. lub drogą elektroniczną wysyłając maila na adres: szkolenia@whitetax.pl
  • moduły szkoleniowe (Harmonogram, czas trwania IPR, czas trwania poszczególnych modułów/spotkań – ustalamy przed rozpoczęciem całego procesu.

Termin i miejsce:

  • liczba godzin: do ustalenia
  • miejsce – do ustalenia
  • tryb dzienny Face 2 Face (F2F) lub on-line – do ustalenia – (pierwsze spotkanie jest zawsze F2F, kolejne ustalamy
  • indywidualnie.)

Cena:

  • 300,00 zł netto za godzinę IPR.
  • W cenę nie jest wliczony koszt dojazdu (stawka 0,35zł/km).

 


Kreatywne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

Program:

1. Wstęp do twórczego rozwiązywania problemów:

  • myślenie analityczne a twórcze – którą drogę do rozwiązania wybrać?
  • problem jako wyzwanie,
  • dostrzeganie związków i myślenie przyczynowo skutkowe,
  • praca z “problemem” -case study.

2. Proces identyfikacji przyczyn i definiowanie problemu:

  • proces analizy problemu – znalezienie rzeczywistego problemu kluczem do jego rozwiązania, porządkowanie informacji,
  • pięciokrotne pytanie „Dlaczego”-case study.

3. Laboratorium metod użytecznych w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji -case study.

4. Poza schematem – przełamywanie rutyny w codziennych działaniach:

  • świeżość umysłu w podejściu do nowych zadań, wyzwań i podejmowaniu decyzji,
  • aktywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów i pokonywaniu trudności- inspiracje.

5. Otwieraj drzwi na nowe sposoby – rozwiązywanie problemów i podejmowania decyzji w dzisiejszym biznesie.

6. Metody grupowego i indywidualnego generowania rozwiązań:

  • technika Toshio Okuno – case study,
  • kilka „zabaw” z problemem,
  • pytania ukierunkowane na rozwiązanie,
  • analiza kosztów i korzyści dla podjętych decyzji,
  • ocena możliwości wprowadzenia rozwiązania.

7. Trafne podejmowanie decyzji:

  • ścieżki i procesy decyzyjne,
  • przeszkody podejmowania decyzji i tolerancja niepewności,
  • najważniejsze reguły decydowania,
  • przewidywanie możliwych ryzyk przy podejmowaniu decyzji.

8. Zarządzanie procesem realizacji decyzji:

  • wyznaczanie realizatorów i ustalenie środków na realizację decyzji,
  • realizacja złożonych decyzji – ścieżka krytyczna, diagram Gantta;
  • plan B na wypadek zagrożenia realizacji decyzji,
  • zapobieganie oporowi realizacji decyzji.

9. Scenariusze na przyszłość i twórcze zamknięcie szkolenia.

Metody prowadzenia zajęć:

Wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:

Celem warsztatu jest przekazanie uczestnikom praktycznego narzędzia do kreatywnego oraz innowacyjnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Poznanie zasady innowacyjnego rozwiązywania problemów. Poznanie barier twórczego i kreatywnego myślenia i techniki zapobiegania im. Poznanie wiedzy na temat twórczego myślenia i działania oraz poznanie ich mechanizmów i uwarunkowań. Poszerzenie możliwości własnych oraz zespołu w zakresie kreatywnego rozwiązywania problemów. Podczas treningu uczestnicy biorą udział w szeregu ćwiczeń rozwijających zdolności kreatywnego myślenia, dokonywania efektywnej oceny pomysłów oraz przełamujących blokady obniżające poziom kreatywności. Ćwiczenia pozwalają uczestnikom na generowanie nowych pomysłów w bezpiecznym środowisku.

Adresaci:

Trening kreatywnego rozwiązywania problemów skierowany jest do osób, które w swojej pracy poszukują nowych, sprawdzonych, wychodzących poza schematy rozwiązań dla problemów biznesowych. Przejście procesu kreatywnego rozwiązywania problemów pozwoli uczestnikom na nowo spojrzeć na problemy, z którymi na co dzień spotykają się w swojej pracy. Zainspiruje do wykorzystania nowych metod i narzędzi w poszukiwaniu rozwiązań i podejmowaniu decyzji. Oprócz walorów związanych z rozwinięciem kreatywnego potencjału pracowników, trening pozwala również na lepszą integrację zespołu i lepsze poznanie się uczestników.

Świadectwo kwalifikacyjne:

Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Concepcion Sp. z o.o.

Formalności i zgłoszenia:

Zgłoszenia można dokonać w Biurze Rachunkowym WhiteTax Sp. z o.o. lub drogą elektroniczną wysyłając maila na adres: szkolenia@whitetax.pl

Termin i miejsce:

  • liczba godzin: 8 – dzienny – do ustalenia
  • miejsce wskazane przez zleceniodawcę – do ustalenia

Inne:

  • Dokładny harmonogram szkolenia zostanie przygotowany po uprzednim wypełnieniu ankiet przez uczestników.

Cena usługi będzie podana po uprzednim uzupełnieniu ankiety przez Klienta.

 


Szkolenie negocjacyjno-sprzedażowe

Oferta szkolenia negocjacyjno-sprzedażowego.

Propozycja programu:

1. Psychologia sprzedaży:

  • postawa i przekonania
  • analiza transakcyjna, a sprzedaż.

2.Etapy procesu sprzedaży i pułapki, w które wpada handlowiec:

  • problemy w sprzedaży
  • trudne zagrywki klienta.

3. Typologia klienta – socjotechniki sprzedaży.

4. Zarządzanie spotkaniem handlowym – kontraktowanie spotkania.

5. Poszukiwanie informacji poprzez taktyki zadawania pytań i proaktywne słuchanie.

6. Angażowanie klienta w proces sprzedaży i budowanie jego odpowiedzialności – przeprowadzanie rozmów handlowych.

7. Umiejętne reagowanie na sytuację handlową:

  • klient wprowadza cię w błąd – nie daj się zwieść
  • przyszłość sprowadź do teraźniejszości
  • co niezadowoleni klienci mówią, robią i czego oczekują
  • przekształcanie klientów „terrorystów” w partnerów.

8. Negocjacje w sprzedaży.

  • Cechy i umiejętności dobrego negocjatora.
  • Techniki wpływu społecznego.
  • Siła i aspiracje negocjatora.
  • Skuteczna argumentacja.
  • Metody argumentacji cenowej.
  • Techniki negocjacyjne.
  • Sztuka ustępowania.
  • Sposoby formułowania krytyki.
  • Taktyki przełamywania impasu.
  • Przebieg procesu negocjacyjnego.

9. Rola follow up w sprzedaży.

10. Sposoby zamykania sprzedaży.

Metody prowadzenia zajęć:

Mini-wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:

Szkolenie przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej i skutecznej rozmowy handlowej z wykorzystaniem psychologii i właściwych strategii sprzedaży oraz negocjacji. Uczestnicy udoskonalą umiejętności w rozmowach handlowych oraz poznają nowe techniki i taktyki wspierające zdobywanie rzetelnych informacji od klienta.

Adresaci:

Osoby zajmujące się sprzedażą, managerowie sprzedaży.

Świadectwo kwalifikacyjne:

Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Concepcion Sp. z o.o.

Formalności i zgłoszenia:

Zgłoszenia można dokonać w Biurze Rachunkowym WhiteTax Sp. z o.o. lub drogą elektroniczną wysyłając maila na adres: szkolenia@whitetax.pl

Termin i miejsce:

  • liczba godzin: 8 – tryb dzienny.
  • miejsce – do ustalenia.

Cena usługi będzie podana po uprzednim uzupełnieniu ankiety przez Klienta.

 


Zarządzanie zespołem – Leadership

Program:

1. Wprowadzenie.
2. Rola managera w nowoczesnym zarządzaniu zasobami ludzkimi.
3. Budowanie zespołu, procesy grupowe, dynamika grupy.
4.Komunikacja wewnątrz i zewnątrz grupowa.
5. Rozwój pracownika w organizacji – teoria Blancharda.
6. Skuteczne motywowanie członków zespołu.
7. Definiowanie celów w procesie zarządzania.
8. Delegowanie zadań.
9.Działania na rzecz rozwoju kompetencji pracowników.
10. Monitorowanie i egzekwowanie jakości pracy.
11. Zarządzenie stresem – case study
12. Wprowadzenie do zarządzania projektami – case study
13. Podsumowanie szkolenia.

Metody prowadzenia zajęć:

Wykłady, dyskusja, praca w podgrupach, praca indywidualna, scenki, moderacja, praca na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena, wypracowanie dobrych praktyk.

Cele:

Szkolenie ma na celu poznanie kluczowych zagadnień związanych z zarządzaniem zespołem i kierowaniem poszczególnymi pracownikami. Uczestnicy poprzez ćwiczenia praktyczne zdobędą wiedzę dotyczącą rozwoju kompetencji w świetle przykładów wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów. Doświadczą w jaki sposób skutecznie rozwijać pracowników poprzez wyznaczanie kierunków dla jego rozwoju. Nauczą się rozpoznawać własny typ zachowania w relacjach menadżerskich oraz będą potrafili zidentyfikować potrzeby podwładnych. Uczestnicy nabędą umiejętności wykorzystywania komunikacji interpersonalnej w sytuacjach menedżerskich. Na zajęciach możliwe będą ćwiczenia praktyczne z zakresu kluczowych umiejętności menedżerskich takich jak zarządzanie procesami i ludźmi, budowanie zespołu, delegowanie zadań i uprawnień, egzekwowanie norm i wartości, prowadzenie rozmowy korygującej, delegowanie zadań, itp.

Adresaci:

Właściciele przedsiębiorstw, managerowie, kierownicy, dyrektorzy, osoby nadzorujące.

Świadectwo kwalifikacyjne:

Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Concepcion Sp. z o.o.

Formalności i zgłoszenia:

Zgłoszenia można dokonać w Biurze Rachunkowym WhiteTax Sp. z o.o. lub drogą elektroniczną wysyłając maila na adres: szkolenia@whitetax.pl

Termin i miejsce:

  • liczba godzin: 8 – dzienny – do ustalenia
  • miejsce wskazane przez zleceniodawcę – do ustalenia

Cena usługi będzie podana po uprzednim uzupełnieniu ankiety przez Klienta.

 


Skuteczna sprzedaż

  • Skuteczne techniki sprzedaży – warsztaty praktyczne.
  • Techniki i dobre praktyki sprzedażowe.
  • Warsztaty praktyczne – profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż z wykorzystaniem telefonu i nagrań audio.
  • Efektywne prezentacje biznesowe i wystąpienia.
  • Praca z trudnym klientem – warsztaty praktyczne.
  • Skuteczne negocjacje handlowe – warsztaty praktyczne.
  • Warsztaty z zakresu wdrażania standardów obsługi klienta i technik aktywnej sprzedaży.
  • SOK – trening umiejętności obsługi klientów zewnętrznych.

Efektywne zarządzanie firmą

  • Lean Management – Wzrost efektywności firmy – warsztaty praktyczne.
  • Project Management – zarządzanie projektowe w nowoczesnych organizacjach.
  • Zestaw narzędzi doskonalenia organizacji – warsztaty praktyczne.
  • Diagnoza czasu pracy i wdrożenie technik zwiększających jego efektywne wykorzystanie.
  • Świadomość kosztowa w procesie zarządzania firmą – warsztaty praktyczne.
  • Controlling i rachunkowość zarządcza.

Przywództwo, motywowanie, zespół

  • Skuteczne przywództwo – warsztaty praktyczne z zarządzania organizacją.
  • Skuteczne motywowanie i przywództwo • Nowoczesne metody budowania zespołu.
  • Ewolucyjny model zarządzania Herseya i Blancharda • Skuteczna komunikacja – efektywny zespół – warsztaty praktyczne.
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji.
  • Zarządzanie sytuacyjne.
  • Coaching w procesie zarządzania zespołem.

Strategia Rozwoju Przedsiębiorstwa

Strategia firmy w praktyce. Warsztaty strategiczne dla zarządzających przedsiębiorstwem.

Rozwój osobisty

  • PPB Management (Personal Private Brand) – Zarządzenie Twoją marką osobistą.
  • Inteligencja emocjonalna w relacjach biznesowych.
  • Zarządzanie sobą w czasie – efektywność osobista – warsztaty praktyczne.
  • Stress Management – zarządzanie energią osobistą w sytuacji stresu i kryzysu.

IPR – Indywidualny Program Rozwojowy

  • To wysoce zindywidualizowany proces oparty o bliską, niezwykle intensywną relację trenera-coacha, który 100% uwagi poświęca na rozwój uczestnika programu.
  • To zaprojektowane doświadczenie rozwojowe pod potrzeby konkretnego menedżera i cel biznesowy, jaki przed jakim ten stoi.
  • To ciągły, wysoce spersonalizowany i ciągły feedback ze strony trenera-coacha.
  • To dopasowanie czasu trwania, interwałów pracy do grafiku menedżera.
  • Metody pracy: (shadowing, feedback, sesje szkoleniowe, zadania rozwojowe, intensywna relacja osobista).

Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Skuteczna rekrutacja.
  • Efektywny proces rekrutacyjny w organizacji

Skuteczny marketing

  • Wykorzystanie automatyzacji marketingu w rozwoju sprzedaży firmy.
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych i innych kanałów internetowych w sprzedaży i marketingu.
  • Doradztwo w obszarze promocji sklepu internetowego.
  • Marketing strategiczny w nowoczesnych przedsiębiorstwach.

 


Pozostałe usługi

W ramach świadczonych usług księgowych wykonujemy następujące czynności:

 

Windykacja należności
  • wezwanie dłużnika do zapłaty
  • ostateczne wezwanie do zapłaty (windykacja polubowna)
  • postępowanie sądowe
  • egzekucja komornicza
  • egzekucja komornicza z majątku współmałżonka lub z nieruchomości
  • sprzeciw do pozwu, odpowiedzi na roszczenia, pisma wyjaśniające
Doradztwo prawne
  • udzielanie porad prawnych
  • reprezentowanie w sporach prawnych
  • opracowywanie opinii prawnych, interpretacji oraz wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawa
  • windykacja należności
  • pomoc w pozasądowym rozwiązywaniu sporów (mediacje)
  • zastępstwo procesowe
  • reprezentowanie klienta w sporach przed organami administracyjnymi
Dokumentacja HACCP
  • identyfikacja zagrożeń i opisanie środków zapobiegawczych
  • identyfikacja krytycznych punktów kontroli (CCP)
  • identyfikacja limitów krytycznych
  • ustalenie systemu monitorowania CCP
  • określenie działań korygujących
  • ustalenie procedur weryfikacji systemu
  • ustalenie procedur zapisów

 

Zobacz więcej →

 

 
Whitetax Pro Sp. z o.o.