Secure Builder

Wrocław

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o Secure Builder

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Secure Builder

pracownik

Moze i płacą ale kierownik odzialu z krakowa to starszny dupek

MatiMat

Faktycznie placa zawsze na czas, co do miejsca roboty można sie dogadac. Robiłem z nimi przez 2 lata po calej Pollsce - Wa-wa. Krakow, Gdansk, Lodz , Poznan i inne. Szef w porzo ale jeden z jego kierownikow to dupek

Conrad

Robilem dla nich we Wrocku i Katowicach .Luz. Kasa na czas.Polecam.

karol78

Pracowałem dla nich na kontrakcie w Poznaniu i w Krakowie. Praca spoko, warunki w porządku. Wypłaty terminowo, z kierownictwem można się dogadać. Ogólnie na plus

reacher

Porządna firma. Zawsze płacili wszystko i na czas.Fajna prosta robota. Kierownictwo i majstrowie spoko.

Zostaw opinię o Secure Builder - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Secure Builder