Czy firma Claim Service Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Niestety Firma ta stracila płynność finansową , dopiero we wrześniu 2022 zapłaciła mi fakturę za grudzień 2022 oraz tyczeń 2023 . Pomimo obiecania że faktury zostaną zapłacone .Do dnia dzisiejszego to jest 03-02 2024 nie odberają teefonu, na e mail nie odpisują , lepeij nie pracować u takich. Sprawa musi trafić do sądu o zapłatę nie zapłaconych faktur.
to prawda mi też zalegają i skierowałem sprawę do prawnika nie odbierają telefonu i nie odpowiadają na maile.
Ja otrzymałam zapłatę we wrześniu tylko za grudzień 2022 po prostu nie pilnowałam wpłat z wystawionych faktur . Ja też oddaje sprawę do prawnika . Chyba nie ma na co czekać dobrpwplnie nie wypłacą. Ale dziwię się temu Grzegorzowi Pierz on wysyłam zlecenia , powinien reagować na to i do niego pisze się email, też nie odpowiada.
Pracowałem kilka msc i szybko się zwolniłem widząc to (usunięte przez administratora) od środka. Stawki głodowe, sprzęt i wystrój biura rodem z PRLu. Nawet kawę musisz sobie sam przynieść. Klepiesz zgłoszenia do komputera, a potem ładujesz je do segregatora. Bardzo rozwijająca i ciekawa praca hahahaha Jak zrobisz swoje (a pracy nie ma na 8h) to musisz pomagać innym niedorozwiniętym pracownikom, którzy zwyczajnie się (usunięte przez administratora)i celowo nie wyrabiają ze swoją pracą,żebyś robił za nich. Możliwości awansu nie ma tam żadnych, bo struktura firmy jest mega płaska i panuje nepotyzm - większość to rodzinka prezesa (siostra, szwagier). Nie warto.
Próbowałam wejść na stronę internetową Claim Services i wyskoczyła mi informacja o zawieszeniu serwisu. Czy macie informację na temat stabilności firmy i jej planów rozwoju na najbliższy czas?
Firma działa jak działała, po prostu strona jest w przebudowie. Wszystkie usługi są kontynuowane, rozwijają się.
Serwis internetowy wysyłki dokumentacji żenua... Nie odebrałeś zlecenia dziś? Jutro masz już -10% do zlecenia! podstawa 70zł /bez szału Oględziny pojazdu sprawcy - 35zł oględziny miejsca zdarzenia - 35zł ogledziny ponaprawcze - 35zł ogl. dodatkowe majątek - 35zł (obojętnie czy coś wyszło dodatkowo później) Nie wiem kto wykonuje im zlecenia, ale to już nie rzeczoznawcy bo ci się szanują... Sprawdź które komentarze powyżej mają podbite kciuki w górę.
Hodrax - zapomniałeś o jednej zasadniczej kwestii dodatkowych kosztów jakie spółka płaci za dojazd do miejsca szkody.
Warto mieć na uwadze, że, jeśli chodzi o wysokość wynagrodzenia, to jest to kwestia naprawdę bardzo indywidualna. Jednym zarobki w Claim Service będą pasować, a innym już nie, co jest przecież normalne. @Kolporter ulotek, czy w ogóle kiedykolwiek współpracowałeś z tą firmą?
Nie odebrałeś zlecenia dziś masz minus 10%. Wykonałeś oględziny i nie wrzuciłeś w tym samym dniu szkody masz minus 10%. (raz otrzymałem zlecenie o 17:00, byłem w trasie na ogl. i wróciłem ze szkód około 21;00, umówiłem oględziny rano o 9:00 na godzinę 10:00, a dokumentację wysłałem o 11:00...MINUS 10%. Wypłata - zawsze spóźniona (2-3 msc) : ) (co wolno wojewodzie.....:)
Święte słowa jedno cięcie Pan z biura to już nie wie za co obniżać wynagrodzenie rzeczoznawcą, porażka.
To forum dla pracowników firmy więc te uwagi zostały skierowane na niewłaściwy adres!
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) nie znają się za grosz na tym co robią, świadczą usługi dla tak samo (usunięte przez administratora) firm jak oni. Ich rzeczoznawstwo polega na googlowaniu rzeczy których ceny nie są aktualne a towar jest dawno w takiej cenie niedostępny. nie znają się na tym na czym powinni.
Witam Ja natomiast z tą firmą mam do żywienia na temat likwidacji szkody na sprzęcie. Obecnie firma Claim i jego pracownicy zarzucili mi oszustwo kłamstwo na temat podania przyczyny szkody. Powiem wprost firma kieruje się tylko i wyłącznie dobrą relacją z firmami z którymi maja podpisane umowy. Brak udzielenia odpowiedzi kierując się zakazem firmy ubezpieczeniowej a co najlepsze opisują szkodę w taki sposób aby uniemożliwić realizacji ubezpieczenia. Reasumując tej firmie zależy tylko i wyłącznie na kontrakcie z ubezpieczycielem a nie na zetelnej naprawie sprzętu. PS. Jak mi Pani w Hestii powiedziała to jest punkt przyjmowania szkody a nie serwis a tymbardziej żebym nie mylił z autoryzowanym punktem.
Wojciechu z całą pewnością pomyliłeś naszą spółkę z kimś innym . Claim Service Sp. zo.o. nie zajmuje się naprawą sprzętów ani likwidacją szkód na sprzęcie agd i itp. Z pewnością dostałej informację, że twoją szkodą zajmuje się CLAIM STUDIO . Jak widzisz to nie jest ta sama firma. Zalecałbym więcej ostrożności w pisaniu opinii a przede wszystkim poprawne czytanie korespondencji od ubezpieczyciela gdzie zgłosiłeś szkodę. Zespół Claim
A ile dają za zlecenie komunikacyjne /ile majatkowe? Jestem z terenu Wrocław i Opole. Podpowiedzcie, czy warto rozpocząć z nimi. Janek
Po aneksowaniu umów w roku ubiegłym płaca beznadziejna, a wymagania odnośnie terminów bardzo wysokie. wcześniej było całkiem nieźle, ale mało szkód.
świetnie że wypłata jest na czas @jhhmm. Wynagrodzenie w terminie jest bardzo ważne, bo można opłacić rachunki bez zbędnej zwłoki, ale wiecie czy oprócz tego jest jeszcze szansa na jakieś premie do podstawy zarobków?
Gdybyś z nimi pracował byś wiedział.
Ale dogadać się z P.Joanną jest bardzo ciężko.
Ja pracuje z Claim kilka lat. Powiem tak, gonią z terminami mocno :) Sprawdzają, czy na pewno umówione itd. Jednak co do płatności, to może przez te kilka lat jakaś jedna fa by się znalazła, co miała obsunięcie. Pozostałe placone nawet nie w terminie a przed terminem :) Jesli rozliczenie zrobi się stosunkowo szybko, to platność jest chwilę po 20-tym, mimo że fa wystawiona na 30-tego. A jeśli chodzi o ilość zlecen, to jest duży progres. Zauważyłem ich spory wzrost.
UWAGA NIE POLECAM. WSPÓŁPRACY, WSPÓLNEJ PRACY, ITP.
Ja dzisiaj odbyłam rozmowę z jednym z dyrektorów. Dowiedziałam się, że pierwszy stopień rekrutacji polega na przesłaniu swoich danych i uprawnień mailowo, a nstępnie otrzymam wzór umowy i o ile dobrze zrozumiałam coś na miarę formularza zgłoszeniowego. Karol, jak będę wiedzieć co kryje się pod słowami "dobre" (warunki pracy) dam Ci znać :)
Ja od niedawna zacząłem przyjmować zlecenia od Claim Service. Jak na razie dostaje 2-4 zlecenia tygodniowo. Wymagają terminowości, ale w przeciwieństwie do - ffhfhf - nie miałem żadnych problemów z płatnością za zlecenia.
ffhfhf może są powody dla których miałeś wstrzymaną płatność. Jakieś przeterminowanie lub popełnione, konieczne do wyjaśnienia, błędy wpływają na terminowość rozliczeń. Łatwiej byłoby jawnie wyjaśnić sprawę ale wygodniej anonimowo szkalować. Zespół Claim
Nie polecam, wymagają terminów, ale nie płacą.
Hej.Właśnie znalazłam ogłoszenie tej firmy. Jeśli ktoś coś więcej wie o niej, lub zna kryteria rekrutacji, atmosferę, zarobki- to prosze o info.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Claim Service Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Claim Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.