Opinie o Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo w Mchy

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo o rekrutacji.


Branże: Edukacja - działalność związana z oświatą

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo w Mchy

Mati Consulting szkolenia

Drogi Kliencie jeżeli jesteś nie zadowlony to dlaczego nie zgłosiłeś tego samej firmie tylko wypowiadasz się na forum? Prosimy o Twoje nazwisko, bardzo proszę podpisz się z imienia i nazwiska. Gdybyś był niezadowolony to złożyłbyś reklamację a takowej nie złożyłeś, także z całą pewnością wypowiedź należy do trenera, który z kolejnych szkoleń przejmował klientów i robił wielki bałagan. Ale całe szczęście, że mamy lojalnych Klientów, którzy nam o tym przejmowaniu firm powiedzieli. Dziękujemy. Mati Consulting szkolenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie klient
@Mati Consulting szkolenia

Słabe!

qqqqq Nowy wpis
Inne
@Mati Consulting szkolenia

Właściciel profilu zakłada coś, czego nie jest w stanie udowodnić.

Katarzyna Nowy wpis
Inne

Widzę dużo pozytywnych informacji na temat jakości szkoleń, ale brakuje mi informacji o sytuacji pracowników? Mają możliwość rozwoju i awansów?

Karolina Nowy wpis
Inne

Jaki jest podział obowiązków firmie?

Laura S.

Byłam w listopadzie na 2 szkoleniach u nich - ze sprzedaży i marketingu. Generalnie ok, za bardzo nie mam się do czego przyczepić. No, może za wyjątkiem trochę małej grupy szkoleniowej (jedno i drugie szkolenie) bo 3-4 osoby to trochę mało, by wytworzyć pewną interakcję na szkoleniu, zbudować jakiś sensowny brainstorm. Ale do samych trenerów nie mam żadnych zarzutów, bywały momenty ciekawe, bywały też nudne. Ale to akurat norma, bo chodzę z firmy czasem za karę na różne szkolenia, do różnych firm i prawda jest taka, że mam skalę porównawczą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MC Nowy wpis
@Laura S.

Dlaczego ludzie wypisuje takie kłamstwa. W 2016 roku firma nie prowadziła szkoleń z marketingu i do tego firma nie współpracowała z trenerami.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
Jacek
Inne

Wiem, że firma jest świetna ale zastanawiam się jak się tu pracuje. Szkoda, że nikt z pracowników nie napisał cos o atmosferze w pracy.

Farmaceuta

Jestem klientem firmy , nie dawno robiłam tam szkolenie. Jestem baaardzo zadowolona. Grupa mała ale jak dla mnie to jest wlasnie zaleta, bo Pani mogła się skupić na mnie całkowicie, odpowiedzieć na wszystkie pytania i skierować szkolenie pod moją branżę . Szkolenie rzeczowe , wiele przykładów i zadań praktycznych . Myślę że skorzystam niebawem z usług ponownie , pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

Na jakie benefity mogą liczyć osoby zatrudnione w Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Żółw Franklin

Napiszę jedno - miarą sukcesu jest liczba wrogów. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
janek

słuchajcie, mnie to zastanawiają te szkolenia sprzedażowe, bo nie wiem jak teraz wyglądają, podobno jakościowe są dobre, tylko jeszcze pojawia się tutaj na pewno kwestia ceny, a też chyba troche kosztują.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Byłam ostatnio na Ich szkoleniach sprzedażowych - pełen profesjonalizm, praktyka, ćwiczenia. Trenerzy odpowiedzieli na każde pytanie, doświadczeni praktycy w zakresie handlu. POLECAM. Małe grupy, super wymiana doświadczenia między Uczestnikami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta Preis

Cała nasza grupa była zachwycona trenerem z tej firmy. Szkolenie bardzo profesjonalne, rzeczowe. Poza tym było prowadzone w sposób komunikatywny i z poczuciem humoru.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

Szanowni Państwo - szkoda, że nie podajecie, że szkolenia realizowane są w salach hoteli *** i ****. Byłem na kilku szkoleniach tej firmy na przestrzeni kilku lat: pełen profesjonalizm od początku do końca, zaczynając od zgłoszenia - aż po obsługę posprzedażową. A z całą pewnością mogę dodać, iż firma nie prowadzi rekrutacji od kilku lat - ma niezmienną kadrę, także wypisujecie brednie na temat rozmów, i że zobaczycie jak będzie na rozmowie. To czyste kłamstwa piszących. Jeden z wyżej postów zawiera taką treść: "Też słyszałem o braku płynności finansowej, chciałem wziąć udział w szkoleniu ale opinie o firmie mnie zniechęciły" - to pytam się człowieku - czy każdą firmę tak sprawdzasz nawet kiedy masz kupić bułkę i opisujesz to w Internecie, że jedna Pani drugiej Pani napisała na forum? ...- czy ma płynność czy nie? Ja Ci mogę teraz napisać, że Twój sklep, w okolicy gdzie robisz zakupy - też stracił płynność i piszę tak bo tak słyszałem? I co niby to jest prawda? Używajcie ludzie mózgów do myślenia a jak szukacie sensacji to zgłoście się do Kuby Wojewódzkiego a nie na szkolenie i nie wypisujecie bredni i nie wprowadzajcie zamętu w życiu niewinnych ludzi.

Ewelina T.

Mała grupa szkoleniowa ( 5 osób) i to zdecydowanie z mojej strony in minus. Tak jak ktoś tu wcześniej napisał ciężko wymienić doświadczenia z innymi uczestnikami. Natomiast samo szkolenie, jego przebieg i omówiony materiał to już duży plus. Jestem bardzo zadowolona, teoria praktycznie ograniczona do minimum, prowadząca widać, że praktyk, bo były scenki, konkretne odpowiedzi na pytania, a nie przysłowiowe lanie wody. Według mnie całokształt szkolenia jest na plus.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek Przygoński

Szkolenie sprzedażowe bez zarzutów. Co prawda mała grupa (4 osoby, liczyłem na większą wymianą doświadczeń) ale może to i na plus, bo Trenerka ze spokojem realizowała materiał i odpowiadała na pytania bez presji czasowej. Catering mógłby być lepszy ale nie czepiam się, bo byłem na szkoleniu, a nie obiedzie w restauracji. Ogólnie mogę polecić i wystawić czwórkę z plusem firmie.

Martyna Dębicka

Czytajcie opinie, które pewnie wypisuje konkurencja to daleko zajdziecie. Poczytajcie sobie opinie na goworku o jakiejkolwiek firmie. Praktycznie wszędzie, na każdą firmę jest wylewane jedno wielkie wiadro pomyj. Niby pracownicy piszą, niby klienci ale z imienia i nazwiska nie pisze nikt. Opinie bez imienia i nazwiska są warte tyle, co ich brak czyli nic. Ja właśnie wróciłam z jednego z ich szkoleń i jestem naprawdę zadowolona, a też studiowałam przed podjęciem decyzji te wszystkie "opinie". A co do płynności finansowej - to nawet jeśli to prawda to mnie jako klienta guzik to obchodzi. Co to ma do rzeczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie wiem co myśleć

Też słyszałem o braku płynności finansowej, chciałem wziąć udział w szkoleniu ale opinie o firmie mnie zniechęciły. Szkoda, też nie wiem co sądzić o opiniach na tym forum, oraz na podobnych forach. W każdej opinie jest źdźbło prawdy. Ciekawe czy ktoś został rzeczywiście oszukany, i co na to prawo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niezadowolony klient

firma nie dba o klienta indywidualnego, zgloszenie zlozone w lipcu pozostało bez odzewu, po kilku kontaktach telefonicznych i przepychankach slownych (niemile podejscie) szefowa odmówiła przyjęcia zgłoszenia. pomijam fakt nie wywiazania się z umowy cenowej. niestety nie wiem jak wyglada szkolenie, ale jesli ucza tez obslugi klienta to zdecydowanie nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZADOWOLONY KLIENT
@niezadowolony klient

Co masz na myśli niemiłe podejście niezadowolony kliencie? Jeżeli nie byłeś na szkoleniu to nie możesz nazywać siebie klientem to po pierwsze (tak napisałeś,że nie uczestniczyłeś w szkoleniu), a co w parze idzie - dopiero ktoś kto sprzedaje dokonuje transakcji kupna-sprzedaży i wówczas możesz mówić, że ktoś nie wywiązał się z umowy cenowej ale dopóki nie zapłaciłeś za usługę to możesz sobie bardzo dużo pisać jaki to jesteś niezadowolony. I całe szczęście, że nie byłeś człowieku na ich szkoleniu bo zapewne jeżeli na etapie zgłoszenia masz już same roszczenia to szkoda psuć ich super szkolenia. ZADOWOLONY KLIENT

Monika

A ja wręcz przeciwnie - nie polecam. Mi się szkolenie ze sprzedaży nie podobało. Żadnych konkretnych informacji, same "wodolejstwo"! Szkoda czasu i pieniędzy na takie szkolenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@Monika

A ja jestem Kasia, a Ty jesteś Monika? A jak się nazywasz? Monika Złośliwiec?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient - Firma

Firma świetnie prowadząca szkolenia - od strony przede wszystkim praktycznej, świetnie przygotowująca kadrę handlowców, czy pracowników administracyjno - biurowych. Świetne referencje, wysokie kompetencje, 100% gwarancja profesjonalnych szkoleń. Polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mati Consulting

Opinie o naszej firmie widoczne poniżej preparowane są przez przez jedną i tę samą osobę. To były trener, który przestał otrzymywać kolejne zlecenia z uwagi na swoje nieakceptowalne zachowania biznesowe. Sprawa na dniach znajdzie swój finał w sądzie. Zapraszamy Pana do dalszego szkalowania, sam kręci Pan na siebie coraz większy bat ku naszej uciesze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo - Mchy

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Mati Consulting Szkolenia, Doradztwo
Przejdź do nowych opinii