Firma mała kilkuosobowa - spółka dwóch właścicieli, jeden zarządza całością a drugi "technicznymi" rzeczami (w wielkim cudzysłowie). Atmosfera dziwna, poza współpracą z właściwym kierownikiem, który ma mało do powiedzenia. Firma działa na rynku długo a jakość obługi swoich klientów żenująca. Każdy pracownik ma strzępy informacji o danym kliencie, nad całością czuwa starszy i większy wspólnik (ten który też rekrutuje), który nigdy się nie myli i nie można go poprawiać. Podczas zatrudnienia pracownik jest cały czas informowany o tym iż nie ma odpowiednich kompetencji co strasznie utrudnia i pogarsza warunki pracy. Klienci natomiast otrzymują produkt nie adekwatny do swoich potrzeb. Nie oddał bym firmy pod outsorcing ITNS, podczas problemu u klienta brak narzędzi do namierzenia szybko i usunięcia usterki, brak inwentaryzacji w postaci mgmt ip, nie wspominając o sprzęcie, brak backup-ow urządzeń klienta, konfiguracja chaotyczna (brak dobrych praktyk, widać, że klikane było ana zasadzie "działa", "nie działa". Brak pracy systemowej wszystko odbywa się na zebraniach, które są bardzo często a do niczego nie prowadzą. Podsumowując - odradzam, jest więcej firm podobnych o większym potencjale, z większą praktyką, z większym zapleczem.
Nastąpiła zmiana kierownika co pozwoliło podnieść jakość usług jak i polepszyło atmosferę w dziale technicznym. Znam zarówno nowego kierownika oraz starego "T". "T" to zakompleksiony autorytarny (usunięte przez administratora), pracuje na szczęście gdzie indziej. Profesjonalizm oraz kultura pracy wsparta bogatą wiedzą Pana "B" w połączeniu z dużym doświadczeniem całego zespołu daje bardzo dobre rezultaty.
Witam, na jakie jeszcze inne stanowiska przyjmujecie? :) widzę wzmiankę o inżynierze systemowym i helpdesku. Jakie jeszcze inne stanowiska byłyby do wyboru. I powiedzcie od razu czy możliwe jest by zarabiać tu zdalnie 12 tys na rękę?
Nie licząc ostatniego wpisu wcześniejsze nie są już takie entuzjastyczne. Przydałaby się aktualną wiedzą, jak tam się pracuje, jak praca jest zorganizowana i czy nie brakuje środków na narzędzia do pracy, na szkolenia oraz odpowiadające obowiązkom zarobki? Wyczaiłem, że na ich stronie wisi anons dla Inżyniera Wsparcia HelpDesk, w którym padają m.in słowa o pracy w młodym zespole, a także kameralnej i koleżeńskiej atmosferze. Kto by je zweryfikował?
Od lat pracuję w tej firmie i nigdy nie musiałem się o coś prosić... Kasa na wszystko się znajdzie, ale trzeba podkreślić, że są to potrzebne narzędzia. Szkolenia są na porządku dziennym, niekiedy są nawet obowiązkowe, więc wiedzę mamy na bieżąco aktualizowaną. Zespół techniczny to sami młodzi ludzie, którzy w sumie są jedną wielką famillią. Ostatnio często są organizowane wyjścia integracyjnie i też jest mega fajnie, bo zarząd się sporo dokładał do imprezki :D
Aż się łezka w oku kręci... :) Mieliśmy w tej firmie naprawdę fajny zespół i super atmosferę. Ludzie byli mega ogarnięci, ale też luźni, można było na nich polegać. Kierownictwo też nie było takie złe, zawsze nas wspierało i pomagało w rozwoju. A te projekty? Raz lepiej, raz gorzej - wiadomo jak to jest ;) Ogólnie zdarzały się naprawdę fajne doświadczenia z klientami, na bazie których do dzisiaj rozwiązuje pewne kwestie. TO były dobre czasy!!
To 4,500 zł które ktoś zasugerował jako dobra stawka w firmie to miała być kwota netto? Ale na którym stanowisku? byliście może teraz na rozmowie na inżyniera systemowego? Proponowali taką kwotę? Parę dni temu oferta widzę ze wygasła i ciekaw jestem czy jeszcze ją wznowią?
Czy kwota 4500 to dobra stawka w firmie ITNS Polska Sp. z o.o.?
Firma mała kilkuosobowa - spółka dwóch właścicieli, jeden zarządza całością a drugi "technicznymi" rzeczami (w wielkim cudzysłowie). Atmosfera dziwna, poza współpracą z właściwym kierownikiem, który ma mało do powiedzenia. Firma działa na rynku długo a jakość obługi swoich klientów żenująca. Każdy pracownik ma strzępy informacji o danym kliencie, nad całością czuwa starszy i większy wspólnik (ten który też rekrutuje), który nigdy się nie myli i nie można go poprawiać. Podczas zatrudnienia pracownik jest cały czas informowany o tym iż nie ma odpowiednich kompetencji co strasznie utrudnia i pogarsza warunki pracy. Klienci natomiast otrzymują produkt nie adekwatny do swoich potrzeb. Nie oddał bym firmy pod outsorcing ITNS, podczas problemu u klienta brak narzędzi do namierzenia szybko i usunięcia usterki, brak inwentaryzacji w postaci mgmt ip, nie wspominając o sprzęcie, brak backup-ow urządzeń klienta, konfiguracja chaotyczna (brak dobrych praktyk, widać, że klikane było ana zasadzie "działa", "nie działa". Brak pracy systemowej wszystko odbywa się na zebraniach, które są bardzo często a do niczego nie prowadzą. Podsumowując - odradzam, jest więcej firm podobnych o większym potencjale, z większą praktyką, z większym zapleczem.
Wow. Szacunek za to ze "aaa" chciało sie tyle pisać. Pracowałem tam i myśle dokładnie tak samo, ale nie chciało mi sie tego wszystkiego pisac, bo niby dla czego miałbym komuś pomagać w prowadzeniu firmy. Jedyne z czym bym się nie zgodził, to kierownik działu IT. Pan "T" pracuje tam stanowczo za długo i kompletnie sie pogubił, używając eufemizmu.
Nastąpiła zmiana kierownika co pozwoliło podnieść jakość usług jak i polepszyło atmosferę w dziale technicznym. Znam zarówno nowego kierownika oraz starego "T". "T" to zakompleksiony autorytarny (usunięte przez administratora), pracuje na szczęście gdzie indziej. Profesjonalizm oraz kultura pracy wsparta bogatą wiedzą Pana "B" w połączeniu z dużym doświadczeniem całego zespołu daje bardzo dobre rezultaty.
Super ekipa w dziale technicznym i prześwietny kierownik. Zdecydowanie ze świecą takich szukać. Współpraca bardzo ciekawa z ciekawymi wyzwaniami.
Znam zarówno nowego kierownika "B" oraz starego "T". Różnica w prowadzeniu działu kolosalna na korzyść "B". Profesjonalizm oraz kultura pracy wsparta bogatą wiedzą.
Witajcie, jest teraz poszukiwany inżynier systemowy, macie więc aktualne opinie względem warunków pracy? jakby nie patrzeć z parę miesięcy temu „ocena ogólna” wyniosła 4 / 5. Teraz jaka jest? ile można sobie dorobić na tych dyżurach o których wspominają w opisie?
Ocena ogólna: 4/5 Po paru latach pracy na stanowisku informatyka w tej firmie mogę powiedzieć, że ogólnie jestem zadowolony z mojego doświadczenia. Środowisko pracy jest przyjazne, a atmosfera sprzyja efektywnej pracy. Jednym z głównych atutów tej firmy jest zdecydowanie kierownik działu IT. To osoba, która potrafi zmotywować zespół i stworzyć pozytywną atmosferę wokół projektów. Jest dostępny do rozmów, zawsze gotów wysłuchać pomysłów i problemów pracowników. Jego podejście do zarządzania sprawia, że praca jest przyjemnością, a nie tylko obowiązkiem. Co do samej pracy, zdecydowanie jest ona wymagająca. Nie ma się co tutaj oszukiwać, jest to outsourcing, w związku, z czym tempo realizacji nowych projektów potrafi przyprawić o zawrót głowy. Niemniej w związku z fenomenalną organizacją pracy nigdy nie doszło do problemu ze sfinalizowaniem wdrożenia. Jednak jednym z głównych minusów tej firmy jest wynagrodzenie. Uważam, że mogłaby ona płacić więcej, biorąc pod uwagę wysiłek i zaangażowanie pracowników. Praca na stanowisku informatyka w tej firmie to satysfakcjonujące doświadczenie. Świetna atmosfera, rozwijające projekty i fantastyczny kierownik sprawiają, że jestem zadowolony z wyboru tego miejsca pracy. Oczywiście, zawsze jest kilka kwestii do poprawy, zwłaszcza jeśli chodzi o wynagrodzenie, ale ogólnie rzecz biorąc, mogę polecić tę firmę każdemu poszukującemu ciekawych wyzwań i przyjaznego środowiska pracy.
Jak wyglądają nadgodziny w firmie ITNS Polska Sp. z o.o. ? Jest łatwo pracować w firmie czy trzeba zostawać po godzinach? Podziel się z nami swoją opinią!
Byłem na rozmowie w tej firmie, kilka tygodni temu. Do tego mam znajomego, który kiedyś tam pracował wiec popytałem sie co i jak. Krótko i na temat. Kierownik IT ciężki w obyciu ( zresztą da sie to odczuć na rozmowie), małe pieniądze, wiec nabrali uczących sie studentów, co zgadzają się pracować za grosze.
Byłem na rozmowie. Rozmawiałem z jakimś kierownikiem IT. Ogólnie (usunięte przez administratora), na konkretne pytania o auto służbowe, pesnsje kręcił z odpowiedzią.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ITNS Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ITNS Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.