Remmers Polska Sp. z o.o.

Tarnowo Podgórne

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 7 ocen.

Opinie o Remmers Polska Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Remmers Polska Sp. z o.o.

Życzę tak samo odpowiedzialnych kontrachentów!!!

Brak odpowiedzialności i całkowita ignorancja klientów. Towar zamówiony miałem otrzymać 13 10 2017 r. Zostałem potwierdzenie e-mailowe. Niestety na tym się skończyło.Czekałem w biurze przez cały dzień na dostawę.Wydzwaniałem do centrali w Tarnowie Podgórnym.Oczywiście nikt nie odbierał telefonów. Po 3 godzinach bezskutecznego wydzwaniania odebrał Pan o godz. 15.10 i obiecał sprawdzić u kierowcy i zaraz oddzwonić.Oczywiście nie oddzwonił i nie odbierał telefonów. Numer tego głuchego telefonu 61 898 86 23! Proszę tam nie dzwonić.Nie lubią pacjentów!!! Po wielu naleganiach od przedstawicieli z Warszawy otrzymałem wiadomość,żebym się kontaktował z numerem!!!! 61 898 86 23. To jest bardzo poważna firma REMMERS ??!! POZDRAWIAM GORĄCO FIRMĘ REMMERS I DZIĘKUJĘ ZA OWOCNĄ WSPÓLPRACĘ. Oczywiście tynku nie otrzymałem i żadnej informacji . Robert Topor. Nie ma nigdzie wiadomości gdzie można wysłać reklamację!!!!!!!

Remmers Polska Sp. z o.o.
@Życzę tak samo odpowiedzialnych kontrachentów!!! 13.10.2017 20:12
Brak odpowiedzialności i całkowita ignorancja klientów. Towar zamówiony miałem otrzymać 13 10 2017 r. Zostałem potwierdzenie e...

Szanowny Panie Robercie, Każda opinia naszego Klienta jest dla nas cenna, dlatego też przypadek, o którym Pan wspomina, został przez nas szczegółowo zweryfikowany. Zamówił Pan towar specjalny w magazynie w Warszawie, dla którego czas realizacji wynosi ok. 7-10 dni. Aby czas ten skrócić, zapadła decyzja, iż towar został wysłany do Pana bezpośrednio z magazynu w Tarnowie Podgórnym. Towar został nadany 12.10.2017 z adnotacją w liście przewozowym o konieczności dostarczenia w godzinach rannych. Z dokumentów firmy przewozowej wynika, iż pierwsza próba dostarczenia w dniu 13.10.2017 nie powiodła się, ze względu na brak Pana obecności pod wskazanym adresem. Kolejna próba dostarczenia przesyłki miała miejsce dnia 16.10.2017 (ze wzglądu na weekend) i była skuteczna, co potwierdził Pan własnoręcznym podpisem na liście przewozowym. Wspomina Pan o próbach dodzwonienia się do firmy, przy czym nr, który Pan podaje jest numerem do firmy przewozowej, nie do Remmers Polska w Tarnowie Podgórnym. Nasze Biuro Obsługi Klienta działa w godzinach 8-18 i zapewniam, że gdyby wykonał Pan połączenie do nas, otrzymałby Pan stosowne informacje i wyjaśnienia. O nieskutecznych próbach kontaktu poinformujemy naszego operatora logistycznego celem poprawy. Gdyby potrzebował Pan dodatkowych informacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z firmą. Pozdrawiamy, Remmers Polska Sp. z o.o.

Zuzanna

@Życzę tak samo odpowiedzialnych kontrachentów!!! dziękuję za wypowiedź z perspektywy klienta. Powiedz czy nadal nie dostałeś swojego zamówienia? Ktoś jeszcze miał problem z zamówieniem z Remmers Polska? Może to jakaś przypadkowa sytuacja z Twoim zamówieniem.

Zuzanna

@Wert to dobra informacja dla osób zainteresowanych pracą w Remmers Polska. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o tych zmianach? Co uległo poprawie?

Wert

W ostatnim czasie firma przechodzi kompletną zmianę w strukturach administracyjnych i już widać pozytywne tego efekty, zmierza ku lepszemu.

Zuzanna

@Alexwspominasz o słabym zarządzaniu i problemach organizacyjnych w firmie. Czy w ostatnim czasie coś się pod tym względem poprawiło? Chętnie dowiemy się jak obecnie wyglądają warunki pracy w Remmers Polska? @anto s a Ty jak oceniasz firmę jako pracodawcę? Co doradziłbyś osobom, które myślą nad przesłaniem swojej aplikacji do Remmers?

Maradona

Witam, mam takie pytanko jak w tej firmie wyglada praca na magazynie jako operator wózka I wogole jako magazynier. Jakie sa warunki płacowe itd ???

anto s

@szukam jak zdobędziesz takie zatrudnienie na tym stanowisku to możliwość przystąpienia do programu MultiSport otrzymasz i umowę o prace obiecują nawet

Alex

Nie polecam gdyz firma jest slabo zarzadzana jest tam wiele problemow organizacyjnych a kierownik magazynu to czlowiek z zaburzeniami psychicznymi

szukam

Lol- a mozesz rozwinac dlaczego nie polecasz? Widze teraz ogloszenie do pracy jako pracownik ds. Obslugi sprzedazy. Czy ktos moze cos dot. tej firmy i tego stanowiska cos wiecej napisac?

lol

niepolecam :( niestety

człowiek z branży

Jeżeli to prawda że Remmers na stanowisku przedstawiciela handlowego proponuje 2000 netto to dużo poniżej tego co oferuje się pracownikom w tej branży na tym stanowisku. Jestem zaskoczony tak niskim poziomem wynagrodzeń w firmie z niemieckimi korzeniami.

Wal

Miro ( usunięte przez administratora ) Ludzie potrafią liczyc!

Miro

Człowieku to super 2000 na rękę i jeszcze fura, telefon, komp. Nie rozumiem cię jak by mnie wzieli to od razu w d..pe bym calował i chodził od domu do domu z farbami. Śmigam na budowie na czarno i mam 4,5 na godzinę i deszcz, slonce. Dojazd na budowe to 4 złote dziennie potrąca szef i jeszcze czesto kase nie placi na czas. Miro z pruszkowa

szkoda czasu

Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko ph, zapraszają ludzi do siedziby firmy , pytają się czy znam branże lakierów do drewna, gdyby ktoś przeczytał moje CV bo mógłby wywnioskować ,ze nie znam. Rozmowa na słabym poziomie, kasa jaka proponowali 2000netto

Zostaw opinię o Remmers Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Remmers Polska Sp. z o.o.