Nie polecam miejsca jakim jest praca w Mountain Warehouse. Bardzo nieprofesjonalna kadra kierownicza,która kieruję się maksymalnym wyzyskiem przy minimalnym zaangażowaniu. Bzdurne standardy,zero jakiegoś regulaminu i zasad pracy. Rób nadgodziny,brak wsparcia i zatrudniania pracowników. Nawet na przeczekanie ta firma nie jest warta poświęcenia czasu...bo za to nikt wam nie podziękuję. Przestrzegam!Opinia dotyczy każdego sklepu w Polsce,wszędzie ten sam (usunięte przez administratora) na kółkach.
Serio, nawet na przeczekanie nie? A wiecie może w tym kontekście, jaki rodzaj umowy oferują? Czy jest w tych umowach okres wypowiedzenia długi, a może wcale nie ma?
Nie wiecie czy teraz potrzebują kogoś jako doradca klienta? Niestety rzuciło mi się w oczy tylko stara oferta, ale wolę się upewnić. Może ktoś wie na jakim poziomie teraz są zarobki, dwa lata temu proponowano 3050 - 3900 brutto i nie wie czy nastawiać się na coś wyższego. Niech się jeszcze wypowie aktualny pracownik jak to w praktyce wygląda z tą premią, bo wtedy oferowali ją do podstawy.
A ta premia od jakich kwot się zaczyna w ogóle? Chyba wyślę cv, choć zastanawiam się czy w ogóle można starać się tu o podwyżki. Czy cała premia jest wpisana na umowie i normalnie ją wypłacają na konto?
Nie wiecie czy teraz potrzebują kogoś jako doradca klienta? Niestety rzuciło mi się w oczy tylko stara oferta, ale wolę się upewnić. Może ktoś wie na jakim poziomie teraz są zarobki, dwa lata temu proponowano 3050 - 3900 brutto i nie wie czy nastawiać się na coś wyższego. Niech się jeszcze wypowie aktualny pracownik jak to w praktyce wygląda z tą premią, bo wtedy oferowali ją do podstawy.
Podstawa na UoP dla sprzedawcy to obecnie 4300 zł brutto, oczywiście przy pełnym etacie :) Do tego dochodzi premia
Hej, a wiecie, jak lub gdzie zaaplikować na taką posadę doradcy klienta? Bo jak weszłam na ich stronę, to nie ma tam ofert pracy ani do sklepów ani do centrali. Czy może warto zanieść cv papierowe wprost do konkretnego sklepu??
A ta premia od jakich kwot się zaczyna w ogóle? Chyba wyślę cv, choć zastanawiam się czy w ogóle można starać się tu o podwyżki. Czy cała premia jest wpisana na umowie i normalnie ją wypłacają na konto?
Ludzie, którzy tam pracują mają albo wyje**biste ego o sobie (och w końcu tyle lat pracuje, jestem super hiper najmądrzejszy - tyczy się kierowników i mikro kierowników regionu) albo nie mają życia prywatnego i przelewają swoje niespełnione pragnienia na pracę.Odradzam to mało do napisania.Jeżeli macie choć trochę szacunku do siebie to weźcie poprawcie CV i poszukajcie normalnego miejsca pracy w który możecie zachować standardy.
Jestem tego samego zdania prywatne problemy w pracy bo nie mają życia prywatnego pożal się Boże kierownicy
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Mountain Warehouse?
Szansa jest ale za (usunięte przez administratora) pracę z wygórowanymi warunkami. Nie polecam
Brałam udział w procesie rekrutacji w miejscowości Wrocław. Pan kierownik był tak zrezygnowany, że aż odechciewa się prowadzić konwersacji, ponadto obiecał mi, że zadzwoni w określonym terminie z informacją zwrotną na temat wyników rekrutacji. I zgadnijcie, nie zadzwonił :) totalny brak szacunku dla kandydata. Czas zmarnowany, ale dało mi to do zrozumienia, że nie ma czego żałować ????
Mnie teraz jak to czytam ciekawią wobec tego wymogi jakie maja we Wrocławiu, raczej wszystko normalnie spełniałaś i nie domyślasz się co mogło pójść nie tak? a czy jest tu ktoś kto tez we Wrocku był i normalnie się dostał? Ciekawią mnie ostateczne wymogi
Nie polecam miejsca jakim jest praca w Mountain Warehouse. Bardzo nieprofesjonalna kadra kierownicza,która kieruję się maksymalnym wyzyskiem przy minimalnym zaangażowaniu. Bzdurne standardy,zero jakiegoś regulaminu i zasad pracy. Rób nadgodziny,brak wsparcia i zatrudniania pracowników. Nawet na przeczekanie ta firma nie jest warta poświęcenia czasu...bo za to nikt wam nie podziękuję. Przestrzegam!Opinia dotyczy każdego sklepu w Polsce,wszędzie ten sam (usunięte przez administratora) na kółkach.
Podasz przykład takich standardów, które Ci nie odpowiadają? Każdy ma swoje oczekiwania w sumie, co jednemu przeszkadza dla drugiego jest okej, dlatego chcę wiedzieć. A te nadgodziny to jak często? Mam nadzieję, że nie są obowiązkowe?
Z nadgodzinami jest tak że jak ci pracownik nie przyjdzie to musisz zostać bo kto zamknie sklep? Nikogo nie interesuje że pracujesz po 12 h bo nie ma ludzi na sklepie. Standardy to wkładanie rękawów w kieszenie (po co?) każdy kierownik ma inne standardy,nie ma jednolitego regulaminu który określa zasady gry.Jeden powie żebyś robił tak ceny,drugi żebys tak robił.Cyrk
Serio, nawet na przeczekanie nie? A wiecie może w tym kontekście, jaki rodzaj umowy oferują? Czy jest w tych umowach okres wypowiedzenia długi, a może wcale nie ma?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Mountain Warehouse? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Spoko. Dzięki. Pytania dotyczą przebiegu kariery zawodowej, czy potrafią też czymś zaskoczyć? Fajnie też gdybym się dowiedział, czy jasno przedstawiają zakres obowiązków oraz czy pokrywa się on z samą pracą? No i czy zakres wynagrodzenia jest do negocjacji?
Zakres obowiązków masz od sprzątaczki po kierownika. Jak się zepsuje zamek-napraw.Jak pracownik nie przyjdzie do pracy - przyjdź za niego. Nikogo nie interesuje zakres obowiązków bo wszystko jest naginane jak tylko może. Nie polecam PS. Wynagrodzenie masz takie jak dobrze wchodzisz w cztery litery
Totalna padaka, nic się nie dzieje, bzdurne standary, rękaw do kieszeni- po co? Brak rozwoju i szkolenia oraz szacunku od kierownika
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Mountain Warehouse?
Jak wszędzie, wszystko zależy od ludzi, z którymi się współpracuje - jest tak jak w porządnej włoskiej rodzinie :) Generalnie bardzo w porządku ;)
To prawda ale w tej firmie atmosfera to jakieś nieporozumienie. Fałsz, dwulicowość, każdy pod każdym kopie dołki. Gorzej niz w przedszkolu, wyrzucają pracowników z dnia na dzień traktując jak śmieci. Zero poszanowania pracownika. Mobbing i wykorzystywanie ludzi.
Potwierdzam Pracowałam dwa lata temu w Warszawie, i właśnie w ten sposób zostałam potraktowana.
Kwestia indywidualna jeśli pyyasz o konkretny sklep. Natomiaat ogolna atmosfera w firmie jest słaba. Pracuję 5 lat dostałam jedną podwyżkę. W firmie praktykują "tzw mydlenie oczu" -tak tak podwyzki bedą, ale od lat nic w tym kierunku nie idzie. 0 szans na jakiekolwiek rozwój. Firma woli zatrudniać ludzi bez doswiadczenja i szkoly na kierownikow zamiast awansowac kogos kto sie zna i ogarnia ( względy zapewne finansowe). Benefitów pozaplacowych brak. Jedynie doatęp do platformy my benefit na ktorej punkty mozna wydawac w nielicznych sklepach zazwyczaj na dziecko lub ksiazki. Brak opieki medycznej. Brak bonusow na święta. Brak systemu prwmiowego. To wszystko sprawia ze pomimi super ekipy na sklepie atmosfera jest raczej dołująca. Aha. Dodatkowo: powiedz coś osobistego regionalnej, jutro drogą pantoflową wszystkie sklepy dowiedzą się ze narzekasz i na Twoje miejsce jest 100 innych. Ty oczywiscie uslyszysz ze tak tak jestes super ale podwyzki nie bedzie. Totalny brak profesjonalizmu. Na ten moment z czystym sumieniem nie moge polecic pracy w Mountain Warehouse
Nie polecam tej firmy. Zostawanie w pojedynkę na 6h zmiany, podczas której jest tyle osób na sklepie, że nie można pójść do toalety. Podczas takowej zmiany najlepiej jeszcze odebrać dostawę, rozłożyć, obsłużyć klienta, ułożyć sklep, zrobić promocję, zrobić zdjęcia, odbierać telefony, dotowarowywać sklep. Brak jakiejkolwiek premii, bez obszernej wiedzy, która trzeba było posiąść samemu sprzedaż na taką skalę jest niemożliwa. A wciąż nie było nic co mogłoby zmotywować pracownika. Podczas lockdownu zabrano mi urlop. Potem, nie pozwolono mi pójść na urlop. Przez ponad rok byłem na tygodniu urlopu pod koniec pracy, który był wręcz wyrwany siła. Multum syzyfowych pracy, najniższa płaca jaka się da, 4 pracowników (przez parę miesięcy 3 pracownikow) na tak duży sklep, który robi takie utargi. Z całego serca nie polecam. Szkoda nerwów. Pracowałem w jednym ze sklepów "outletowych".
Jeśli ktoś myśli o podjęciu pracy w Mountain Warehouse polecam poważnie się zastanowić, bo to strata waszego czasu. Jest to praca dla licealisty albo co najwyżej studenta pierwszego roku. MW nie oferuje żadnego wsparcia dla swoich pracowników, przez ponad rok pracy nie dane było mi uświadczyć jakiegokolwiek szkolenia. Pensja głodowa jak już tutaj ktoś wspomniał, nie pozwala na jakiekolwiek utrzymanie się a pracy jest mnóstwo - głównie bezsensownej której można byłoby uniknąć gdyby firma zarządzali odpowiedni ludzie. Kierownicy regionalni i kierownicy sklepów to niestety ludzie bez jakiegokolwiek wykształcenia i kompetencji, którzy myślą że osiągnęli zyviowy sukces. Traktują pracowników bez szacunku, pomimo faktu że bardzo często są oni inteligentniejsi i bardziej kompetentni od nich. Kierownicy aby zmusić do cięższej, wykanczajacej pracy lubią obiecywac różne rzeczy które i tak nigdy nie zostaną zrealizowane. MW to cyrk a nie szanujący się miejsce pracy
Dla mnie większość tych opinii jest od ludzi którzy chcieliby kokosy za nic, wystarczy trochę się postarać o firma daje bardzo duże możliwości rozwoju. Bardzo szybka możliwość awansu ale nie za stanie i dłubanie w nosie. Bardzo polecam.
A jak długo trwała Twoja droga do awansu? Zastanawiam się, jak w ogóle przedstawia się hierarchia firmy Mountain Warehouse? Możesz to opisać?
To chyba żart z tym zarzutem ,że opinie piszą ludzie chcący nic nie robić i dobrze zarobić. W tej firmie to praca na akord, nie doceniają i nie szanuje ludzi. Pracowałem w tej firmie i niestety nie mam pozytywnej opinii. Rotacja jest tak duża,że to świadczy tylko o zarządzających. Niestety przełożeni z Polski są na mizernym poziomie. Nie polecam zatrudnienia w tej firmie.
Opinia uzasadniona tylko swoja praca ktora wykonujesz na polecenia od gory ktorej wlazisz bez wazeliny , podwalasz pracownikow ,
Poproszę o konkrety. Pracowałam kilka lat i nie zauważyłam, żeby doceniono kogokolwiek kto by chciał się rozwijac. Wręcz obiecywano kokosy a pozniej mowiono " aha. Tak. Zapomnialam Ci powiedziec ze jeszcze nie teraz, ze przed toba sa jeszcze osoby w kolejce" kolejka do awansu ktorego nie ma i nie bedzie owszwm istnieje
Jak jest z pakietem medycznym w Mountain Warehouse? Można dołączyć rodzinę?
Narzekacie na złą atmosferę ale przecież to pracownicy sami ją sobie psują. Szanujmy dobrego pracodawcę zanim go stracimy.
Sosnowiec super fajna kiero plus ekipa. Gorzej jest w Wawie :(
To nie prawda, że Sosonowiec jest taki fajny. Jest beznadziejny. Brak poszanowania i wykorzystywanie do cna pracownika tak jak wszędzie w tej firmie.
Tak, kiero z Sosnowca dobrze wie komu się podlizac żeby dobrze na tym wyjść, kosztem pracowników w swoim sklepie
Zgadzam się! Być może do tego czasu coś się zmieniło ale kiedy tam jeszcze pracowałam to kierowniczka była fatalna. Bardzo fałszywa kobieta, udając miłą, a w rzeczywistości gdy jakiegoś pracownika nie było w danym dniu w pracy obgadywała go przed innymi pracownikami. Pani M. nie pozdrawiam.
Kiero z sosnowca to taki przyjaciel wszystkich a pierwsza Ci klody pod nogi podklada, falszywa baba i radze trzymac sie od niej z daleka. Zreszta w tej firmie sami tacy sa
Ta firma to nie porozumienie ! Nie polecam No chyba ze ktoś chce pracować ponad stan za głodowe pensje - choć z tym tez bywa różnie bo rozliczenie czasu pracy tylko w teorii jest robione dokładnie - a jak Ci wypłata się nie zgodzi to najprawdopodniej sam sobie jestes winny . Kiero z sosonowca to kierownik bez szkoły, bez znajomosci języka angielskiego co podobno jest wymagane ???? najlepiej jej wychodzi płakanie i pier*olenie się na zebraniach kierowników. Nie trzeba być nieprzeciętnie inteligentnym żeby wiedzieć ze w tej firmie liczy się głównie koleżeństwo , regio ma w (usunięte przez administratora) co się dzieje na sklepie. (usunięte przez administratora) w papierach jakiego świat nie widział mam nadzieje ze w końcu zajmie się tym odpowiednia instytucja . Trzymajcie się z daleka od tej firmy!
Czy zdarzają się nadgodziny w Mountain Warehouse?
Powiem krotko , 4 lata pracy I nerwow , tak macie racje traktujea ludzi jak wycieraczki , regjonlana tylko (usunięte przez administratora) sie licza reszta zero , podwyzki niema I niebedzie , klimat w sklepie depresyjny , o premi raz do roku 500 zl I kto ma troche ambicij I oleju w glowie 1 miesiac pracuje reszta zostaje tylko taka bez szkol kierownik moze byc nawet po zsz pozdrawiam (usunięte przez administratora) MW
Skoro udało Ci się przepracować 4 lata w firmie Mountain Warehouse to na pewno masz wiedzę o wysokości wynagrodzeń, które pracodawca ten oferuje. Mógłbyś napisać, na jaką stawkę mogą liczyć nowo zatrudnieni pracownicy?
Minimum socjalne. Pelny etat ma kierownik, zastępca, kierownik zmiany 3/4 etatu za ledwo ponad tzw.standard milenialsa na ręke. SPRZEDAWCA moze liczyc jedynie na pol etatu i nędze finansową oraz na brak mozliwosci rozwoju.
Czy Twoim zdaniem są perspektywy na poprawę tej sytuacji? Jak oceniasz atmosferę wewnątrz firmy, czy to pozytywny aspekt pracy w Mountain Warehouse? Liczę na Twoją odpowiedź.
Czy w Mountain Warehouse są szkolenia zewnętrzne?
Nigdy nie było żadnych szkoleń, pracownik jest pozostawiony sami sobie. Brak wsparcia od przełożonych, brak ludzi do pracy, brak premii. Nie motywują pracowników w żaden sposób.
Nic , przez 5 lat nic , jedynie jedzisz na budowanie lub otwarcia sklepow jak piesek na posylki , a jak odmowisz strasza cie zwolnieniem /POlski po komunistyczny /system zarzadzu od gory
Święta prawda, nowy pracownik który przychodzi do pracy i jest skazany na obsługę systemu sklepu w języku angielskim zanim rozkmini co w tym systemie gdzie się znajduje potrzebuje średnio 2 miesiące. W międzyczasie nikt nie przykłada ręki do tego żeby go wyszkolić żeby przerobić z nim towaroznawstwo, a omówienie standardów generalnie polega na tym że rękawy kurtek wystawionych przodem do klienta mają być w kieszeniach i oto całe szkolenie. Serdecznie współczuję ekipie z Łodzi/Rzgów, w której aktualnie panuje totalny chaos przez zmienianie im kierownika co tydzień na innego. Niestety jest to firma w której jestes zdany sam na siebie. (usunięte przez administratora) A j jeszcze jedno. Jest wewn.kknkurs na ilosc sprzedanych "add on", który podobno obowiązuje... nie jest w niektórych sklepach pracownikom wypłacany.
Pracowałam dość trochę w MW ,czytam te Wasze wpisy i nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. To żałosne. Żyjemy w wolnym kraju. Nikt tam nie każe pracować jak w obozie. Jak komuś zależy i jest racowity i to pokaże na pewno jest doceniany. Co do regionalnej (obowiązuje nas RODO więc bez imion i nazwisk) lepszego regionalnego nie mogłam sobie wymarzyć. To bardzo konkretna i pracowita osoba. Wymagającą ale przez to można dzięki niej się wiele nauczyć. MW i kierownicy to nie (usunięte przez administratora). A najwięcej komentują Ci co (usunięte przez administratora) robią. Nudzą się.
Niestety Klaro ale niektórym zwykłe poklepanie po plecach w ramach docenienia pracy nie wystarcza (zwłaszcza jeśli się tam pracowało dłuższy czas). Regionalna nie jet taka straszna jak ją malują co nie zmienia faktu, że przed oczami ma tylko wyniki a nie ludzi, którzy je realizują. Może problem nie tkwi w polskim kierownictwie tylko wyżej? Prawdą jest to, że nasze kierownictwo oprócz "poklepania" nie jest w stanie zdziałać nic i podchodzi do pracowników w sposób "jak nie ci to inni". Jest to trochę smutne - nie uważasz? Może dlatego jest aż taka rotacja w tej firmie i aż tyle osób negatywnie wypowiada się o pracy w niej? Może czas coś zmienić? pozdro!
Czyżby komentarz napisała Anna - regionalna o której można marzyć...to zapytam jak ty tych pracowników doceniasz?
Nie. Nie(usunięte przez administratora). Skoro znasz zapytaj jej osobiście. Ilu nas jest byłych czy obecnych pracowników zdania będą zawsze podzielone.
Szkoda czasu i nerwów na ta firmę od 4 lat Zero podwyżki , rozwój zawody Zero , jedynie cioraja kierowników żeby jedzili na otwarcia sklepów , rotacja pracownik duża , kierowników może być każdy nawet bez szkoly , Polecam Gorąco , aaaa no i wykenndy w pracy Polecam
Firma ma opinię dobrego pracodawcy i jakoś nie mogę zgodzić się z waszymi ocenami!!!
MW to najbardziej żenujący pracodawca z jakim miałem kiedykolwiek styczność. Jeśli się tam znaleźliście, uciekajcie czym prędzej.
Witam zgadzam się jak najbardziej z ta opinia Tak naprawdę nie dają możliwość rozwoju nawet nie organizują szkoleń z zakresu obsługi klienta czy tez dotyczące produktów zostalam potraktowana przez kierownictwo jak śmieć nie nauczyli mnie niczego cobyloby niezbędne w codziennej pracy jak np procedura składania reklamacji zwrot towarów dorabianie kodów kreskowych w systemie itp i podziękowano mi za współpracę po 1,5 gdzie teoretycznie okres próbny trwał 3 miesiace z przykrością stwierdzam ze ci ludzie nie są empatyczni i nie potrafią docenić czyiś starań o zrozumieć to ze osoba zwlaszca która zaczyna swoją karierę w odzieżowe uczy się na błędach Natomiast mniej więcej 2 tyg po mnie przyszła inna dziewczyna i ja kierownictwo przygotowało do czynnością właśniez zakresu reklamacji i zwrotu towarów Mogę przypuszczać ze być może to mogla dostać prace dzięki tzw znajomościom z osobami z wyższych stanowisk Mam nadzieje ze ty znalazlas/eS lepsza prace gdzie zostałeś/as doceniony/ i adekwatnie wyszkolony PoDrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mountain Warehouse?
Zobacz opinie na temat firmy Mountain Warehouse tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.