Mam nadzieję, że ten spokój to wyraźny sygnał, że jesteście zadowoleni z pracy w firmie.
1.Fakt co do wozkow i fotelikow sprzedawca w dluzszych wlosach pojecie ma i fajnie prezentuje . 2. Najstarszy sprzedawca( chyba szef?)na (usunięte przez administratora) wciska (oczywiscie rozumiem to jego interes) , nie dopuszcza do słowa. Na zwrocenoe uwagi po raz drugi ze chce obejrzec i na spokojnie sie zastanowic i za pomoc narazie bardzo dziekuje spotkalam sie z krytyka ze odrazu widac po nas przyszlych rodzicach widac ze nie mamy kompletnie pojecia i on juz idzie szykowac wyprawke dla nas bo on wie co my potrzebujemy . 3. Na wozek czekalam 7 tygodni na moje zapytadzieje sie z nim dzieje bo nie dostalam zadnej wiadomosci a moze poprostu ta wiadomoscnie doszla do mnie uslyszalam PRZECIEZ MOWILISMY ZE BEDZIEMY DZWONIC , TO NIE NASZA WINA ZE SIE SPOZNIA . Co wedlug mmoznabylo powiedziec normalnym tonem bo roznie bywa i ja rozumiem. Nie wiem , moze ja poprostu trafilam w dni w ktorych wszyscy mieli okres lacznie z mezczyznami obslugujacymi a w inne dni jest tam normalnie i nie watpie ze jest bardzo duzo zadowolonych kupujacych ja osobiscie nieee.
Jak dla mnie wszyscy pracownicy robią łaskę, że tam pracują. Kupiliśmy tam pół roku temu wózek. Niestety z wielką łaską przyjęto reklamację podsumowując że przesadzam i z poblazliwym wzrokiem wypisano reklamację. Ostatnio byliśmy doradzić się o fotelik. Opisują produkty i nie potrafia sprecyzowac najważniejszych funkcji. Człowiek wychodzi skołowany. Pojechaliśmy do Tobi, kupiliśmy i wyszliśmy zadowoleni i pewni, że to ten fotelik. Młody, grubszy Pan niemiły zawsze jakby miał codziennie zły dzień i robił łaskę że w ogóle tam jest i po co przychodzą klienci. Wywyższony ton głosu i wszechwiedzacy na tematy dzieci a raczej sam ich nie ma. Sklep zagracony.Nie można nawet przejechać wózkiem. Dla mnie Bobas to nie przyjazne miejsce dla dzieci i rodziców.
Chyba więcej tam nie pójdę jak nie facet to 2 razem baba rozgadana że pooglądać na spokojnie niczego nie można jak już się przyjebia to spokoju nie ma. NIE polecam. Niczego nie idzie obejrzeć. Obsługa najgorsza 1 raz się spotykam z takim narzucaniem na klienta.
Szkoda, że na forum nie piszą pracownicy.
Jezeli ktos jest niezadowolony z jakosci oblugi w sklepie bobas zapraszam dla porownania do nowej soli duzy sklep dlacdzieci na zatorzu.ostatni raz z tego typu pidejsciem do klienta spotkalam sie w latach 80tych.szkoda ze bobas nie jest w nowej soli.wydalismy tam pare tysiecy na dzieciaki nie zalujemy.dobre porady plus duze rabaty!
Wydaje się, iż na forum piszą sami niezadowoleni klienci, którzy skarżą się na jakość obsługi. Jednak często nie zdajemy sobie sprawy, jak trudno jest być po drugiej stronie barykady i jak trudna jest to praca. Ciekawi nas jak Wam się pracuje w Sklepie Bobas, w jaki sposób pracodawca traktuje swoich podwładnych i jaka tam panuje atmosfera. Zachęcamy do opiniowania.
Pierwszy pracownik super. Pomocny chłopak,rozumiał ze fotelik samochodowy to spory wydatek i musimy sie zastanowić. Wtrącił sie niestety drugi sprzedawca który wypowiedziami sugerował, ze jeśli nie kupimy drogiego fotelika to nie dbamy o dziecko i jestesmy niedouczeni. Ogólnie zachowanie na zasadzie weszliście to koniecznie musicie kupić.
Czy macie jakiś problem i nie piszecie na forum od dawna?
Dno i taczka mułu. Zamierzaliśmy kupić łóżeczko dziecięce turystyczne w cenie ok. 400 zł, ale od wejścia czuliśmy się jak złodzieje. Chcieliśmy obejrzeć interesujący nas model, na co pani z obsługi sklepu odpowiedziała, że możemy go sobie obejrzeć w internecie. Nie taki jest chyba cel istnienia sklepów stacjonarnych. Poza tym pani z wielkim fochem stwierdziła, że nie ma miejsca na rozłożenie łóżeczka i zajmie jej to minimum pół godziny. Oczywiscie udaliśmy się do konkurencyjnego Sklepu TOBI, gdzie nie było żadnego problemu z zakupem. Rozłożenie ze złożeniem łóżka trwało łącznie 3 minuty. Rausumując obsluga BOBASA fatalna. Psują całą radość z pojawienia się maleństwa na świecie, a co za tym idzie związanych z tym zakupów.
Witam kupiliśmy z żoną przebierak wózek i fotelik jesteśmy bardzo zadowoleni obsługa była ok facet ma wiedzę mnie nie oklamal wszystko co mówił się sprawdziło na wózek czekaliśmy tydzień a miał być za 4 tygodnie zostawiam pozytywną opinię dla tego sklepu pozdrawiam
strata czasu i pieniędzy
Chamska , prostacka obsługa jak i właściciel , brak poszanowania klienta , robienie z Ciebie głupka i wpychanie na siłę całkiem innych produktów których nie chcesz kupić , zdecydowanie nie polecam szkoda czasu i nerwów na ten sklep
Ja bardzo zawiodłam się na doradzaniu pana którego zapytałam w prost czy mają wózek który mnie interesuje to odpowiedzi braz za to poznałam wszystkie marki fotelików samochodowych co mnie nie interesowało, do tego pan wogule niemugł się zamknąć i se wytłumaczyć że nie interesuje mnie to co chce mi wcisnąć .ten sklep nie doradza tylko wciska towar który jest droższy i niepotrzebny wózka nie kupiłam bo tam klijent nie wybiera tylko pracownicy mam 2 dzieci i wiem co potrzebuje a napewno nie potrzebuje kursy z wiedzy fotelików samochodowych i ich sposobów powstawania ,sklep ładny ale obsługa katastrofalna dziwie się że funkcjonują a i wiem dlaczego klijent jest tam od 15-45minut dłużej nie da się wytrzymać nawet nie będąc w ciąży a ja chciałam dla znajomej tylko prezent kupić bo rodzi za 2 tygodnie.za to polecam sklep Tobi super tam jest wspaniała obsługa.
dlaczego konkretnie nie polecacie tej firmy i pracy?
zdecydowanie odradzam. nie miła obsługa (właściciel), okłamywanie, nmawianie na zupełnie inny wózek niż chcieliśmy. Sugerowanie, że wózek , który chcemy to (usunięte przez administratora) Gówno dwa razy droższe niż o co wciskał nam on. Dodatkowo kupiliśy fotelik na jaki nas namawiał, niestety nie starczył on nwet do pół roku, a zapewniał nas ze poltora rku nim pojezdzi.
Nie polecam!!
A ja jestem zadowolona i Szef Wszystkich szefów jest jaki jest każdy wie i z reszty obsługi, pracowników jestem bardzo zadowolona i będę tam wracać choćby po smoczek. Pozdrawiam wszystkich NIEzadowolonych.
Zgadzam się powyższymi opiniami. Gwarancja niskiej ceny, którą dostaliśmy działała tylko do momentu gdy znalazłam ofertę 150 zł tańszą. Wtedy bobas zaproponował 50zł rabatu. Mąż gotów kupić tutaj byle wózek już był. Wózek jechał pięć tygodni, właściciel miał wolneni wtedy pracownica poinformowała nas na miejscu, że z wózkiem jest problem bo na hurtowni nie ma tapicerki w wybranym kolorze. Jakież było nasze zdziwienie, gdy 10minut później właściciel dzwonił i kłamał, że wózek będzie. Na każdą obietnice kontaktu zero odzewu. Ciąża jest powikłana, nie mam zamiaru wydzwaniac czy chodzić i prosić o odpowiedź. Właściciel to kłamca. W obsłudze naszej skłamał przynajmiej pięciokrotnie.kłamał że wózek już jedzie a babką z biura sprawdziła że w ciągu kolejnych dwóch tygodni na pewno nie wyjedzie z hurtowni, Kłamał, że gwarancję door to door tracę jak kupię internetowo, dzwoniła do producenta nic nie tracę, kłamał o gwarancji najniższej ceny,znalazłam pięć stron gdzie wózek był tańszy, PAN obalal każdy próbując mi udowodnić że to oszuści. Kłamał, że salony na których cenę się powolalam to nie są autoryzowane punkty. Sprawdziłam są. Jednocześnie wydzwnial do tych sklepów z pretensjami z mają niższe ceny. Donosił na nich do bebetto. Był nie miły, powtarzał w kółko utarte teksty. rozmowa potrafiła trwać godzinę i ciągle w kółko pan powtarza to samo. Wózek kupiony gdzie indziej, taniej choć to nie to było najważniejsze. Jest i czeka. Nic tam nie kupię za to jak zostałam potraktowana. Pan specjalista właściciel rzucił nawet uwagę, że mam nie robić problemu, że wózka jeszcze nie ma bo mój brzuch jest mały i na pewno nie urodze za cztery tygodnie. Spedcjalista sprzedawca ginekolog istny.nie polecam. Szkoda nerwów
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Kilka dni temu z żoną szukaliśmy artykułów dziecięcych w rożnych sklepach, wszedłem do Bobasa żeby się tylko rozejrzeć, przy okazji porównać ceny z innymi sklepami. Pierwsze co zwróciło moją uwagę to niesympatyczne podejście do klientów jednej z Pań w blond włosach która chyba tylko sporadycznie wychodzi z pomieszczenia koło schodów (chyba biuro) Pani dziwnie "obcina" klientów, i niekoniecznie im pomaga w zakupach. Kiedy chcieliśmy obejrzeć wózek Pan który przedstawił się jako szef natarczywie namawiał nas do zakupów w sklepie, oferując nam jakiś śmiesznie niski rabat. Z tego co widzę, wiele osób ma negatywna opinie na temat tego sklepu, mimo dużego asortymentu. Jeszcze raz nie polecam, zakupy w tym sklepie to żadna przyjemność.