A macie zniżki pracownicze na ksero?
Kopia ? A chyba tak!!
@użytkownik_legnica co dokładnie masz na myśli? Tak ogólna wypowiedź nie wnosi zbyt wiele. Nie jest także jasna dla osób zainteresowanych pracą w firmie Kseromax. Doceniamy informacje o tym jak firma traktuje swoich klientów, być może przekłada się to także na to jak pracownicy są traktowani w tej firmie, co jest tematem tego forum. Dlatego zachęcam pracowników firmy do dzielenia się opiniami dotyczącymi pracy w tym miejscu.
Minęło już sporo czasu od Waszej ostatniej aktywności na tym forum. Co wpływa na zaprzestanie dyskusji? Czy znajdzie się ktoś, kto mógłby opisać obecną sytuację Kseromax Sp. z o.o.? Jak wygląda kwestia zatrudnień i ich warunków? Warto Waszym zdaniem rozpocząć współpracę z tym pracodawcą?
Unikajcie umow z nimi, nie potrafia ich dotrzymywac z klientami, pracownicy musza krecic, nie wiedza co odpowiadac niezadowolonym klientom, niepotrzebny stres
(usunięte przez administratora) I TOTALNE OLEWANIE KLIENTA. BYLIŚMY UMÓWIENI NA WCZORAJ ODNOŚNIE SERWISU MASZYNY (NIE WSPOMINAJĄC O TYM ŻE CZEKAMY JUŻ PRAWIE DWA MIESIĄCE) I CO? SERWISANT NIC NIE WIE I JAK ZWYKLE NIKT NIE ODBIERA TELEFONU. LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ PIĘĆ RAZY ZANIM ZACZNIECIE WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ BO TAKICH (usunięte przez administratora) DAWNO NIE WIDZIAŁEM.
Idealnych firm nie ma ale przesadzacie z tym narzekaniem!!!
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje?
(usunięte przez administratora) Niestety smutny i przykry. Najlepszy jest ten ciagly tekst o 800 klientach :) choc przez chwile usmiech czlowiekowi wraca. Dziwne ,ze na przestrzeni lat ta liczba nie rosnie ani nie malej tylko stoi w miejscu :) cala prawda o kseromax to jest taka ze: 1. Wciskaja klientowi kompletne ruiny a nie maszyny do druku. 2. Następnie biora wieksze ,stawki niz kazda konkurencja za wydruki zgodnie z umowa serwisowa 3. Nie przyjezdzaja na serwisy,nie odbieraja telefonow ,maili ani smsow-zero. I nikt . 4. Jak juz czlowiek sie "doprosi" to naprawiaja na zamiennikach albo używanych czesciach,a najczesciej wcale...
Łatwo pisać negatywne komentaże i się do nich nie przyznawać pisząc klient , dla wiadomości nasza firma stosuje tylko oryginalne materiały konicaminolta i develop a serwisów nie robimy tylko klientom którzy zalegają nam więcej niż za 2 oresy rozliczeniowe , jaka płaca taka praca .
zapomnaiłem dodać , że mamy bardzo dobre stawki za kopie 15 gr za kolor i 2,5 za b-w więc Pan bądź Pani klient szerzy jakąś celową dezinformnację , podejżewam ,że to nawet nie klient tylko konkurencję drażnią nasze wysokie pozycje w goolge .
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać?
Kseromax Sp. z o.o. zatrudnia już od jakiegoś czasu
Właściciel nie potrafi nawiązać dobrej relacji z klientem, nie zależy mu - nie wiem, nie wnikam, jednak fakt, że to klient się stara o kontakt jest mało profesjonalny. Więcej chęci, więcej profesjonalizmu w relacjach z osobami które zostawiają niemałe pieniądze.
Szanowny Panie lub Szanowna Pani , bardzo mi przykro ,że Pańskie odczucia dotyczące kontaktu z moją osobą są negatywne , staram się jak tylko mogę aby utrzymać pozytywne realacje z klientami ale ja jestem jeden a klientów na dzień dzisiejszy mamy około 800 . W naszej firmie istnieją odpowiednie kanały kontaktowe czy to poprzez mail czy przez telefon z odpowiednimi osobami desygnowanymi do obsługi poszczególnych zadań , bardzo proszę z nich korzystać ponieważ ja sam nie jestem w stanie odpowiadać i reagować na każdy telefon , zresztą nie taka moja rola . Firma Kseromax to świetnie działająca organizacja o czym świadczą pozytywne referencje wystawiane dla naszej firmy i mam nadzieje , że udało się już Panu załatwić sprawę w jakiej próbował się Pan ze mną skontaktować .
Jak się nie potrafi korzystać z maszyny to nie pozostaje nic innego jak się wywnętrzniać na takich forach , firma nasza obsługuje grupę ok . 800 klientów i możemy pochwalić się wieloma referencjami , pragnę zwrócić uwagę , że na forach można znależć z regóły maruderów i niezadowolonych zatem 2 na 800 to bardzo dobry wynik .
hmm , jako właściciel firmy Kseromax nie przypominam sobie żebym zatrudniał u siebie w firmie jakąś bachę , dziwne :) ten komentaż można by potraktować jako pozytywny , musimy naprawdę nieźle działać skoro konkurencja robi nam hejta :) Pozdrawiam wszystkich i zachęcam do kontaktu z naszą firmą , napewno dostarczymy wielu pozytywnych referencji naszej firmy i zapewnimy Państwu obsługę na najwyższym poziomie i z pełnym profesionalizmem.
Hahaha trafiłem tu przez przypadek i na dzień dobry rozwalił mnie koleś z tekstem ''zadzwonić do tvn24'' już widzę te żółte taśmy na ulicy ATENCIONE ATENCIONE xD , duży czerwony napis w telewizji w stylu szajka wrocławskich oszustów nakradli miliony XD XD XD i do tego dźwięk latającego helikoptera o wdzięcznej nazwie Błękitny 24 który robi zdjęcia z powietrza by ukazać światu całą prawdę :D haha niektórzy to mają wyobraźnię :D. Ja pracuję w dziale serwisowym samochodowym i u nas też nie brakuje klientów którym wiecznie coś nie pasuje, wpada do serwisu jeden z drugim z siekierą i ma pretensje że auto mu np rdzewieje :D i uważa że to nasza wina, wówczas rzucam mu na stół plik kilkunastu dokumentów, świstków i protokołów w języku np japońskim lub koreańskim które ma wypełnić a i oświadczam, że jak się z tym upora to może wpaść wyślemy jego wypociny do producenta :D, po czym klient znika a firma z ulgą przysiada i mówimy wszyscy ... ehhh i po kolesiu :D także panowie z kseromaxu jestem z wami :D
hmmm ... małoprawdopodobne drogi człowieku... pracuje w serwise kserokopiarek nie w danej firmie ale jednak... większości usterek klienci robia sami... nieogrzewane pomieszczenia, wilgoć, skoki temperatur w miejscu gdzie stoi maszyna, częste usterki po przeprowadzkach firm nieumiejętnie wykonane: pozrywane kable od szuflad przy podnoszeniu maszyn, połamane inne elementy, po skoki napięć w sieci dużo biur ma sieć 10A i jak sie włczy takiego bizhuba 600 odrazu bezpieczniki robią pstryk... a potem płyta drukarki uszkada sie w rezultacie nie.... i kto winny serwis...to wszytsko działania klientów... i taki delikwent mysli ze jak nie właczy ogrzewania i mu maszyna sie (usunięte przez moderatora) to niech sobie wybije z głowy że jakikolwiek serwis mu chętnie naprawi maszyne na własny koszt... mimo podpisania umowy serisowej... więc nie bluźnij młody człowieku tylko zastanów sie czy sam nie masz nic sobie do zarzucenia....