To poprostu żenada ile zdrowia i nerwów trzeba znieść. Katastrofa ten internet, odradzam.
Rozumiem, że piszesz jako klient? Dlaczego odradzasz? Napiszesz coś więcej? Jakie masz dokładnie problemy z internetem? Czy zgłaszałeś swoje kłopoty firmie?
Wielokrotnie problem był zgłaszany, coś zrobią zdalnie 2 dni działa dobrze i nadal lipa i tak jest od początku umowy, czyli prawie 2 lata
Dobry pracodawca ale niestety zawsze znajdą osoby którym coś nie odpowiada
Nie rozumiem jak można brać pieniądze za udostępnianie tak wolnego internetu i to jeszcze nazywając go szybkim. Po niezliczonych prośbach telefonicznych nie widać żadnej poprawy, krótko mówiąc komnet ma swoich klientów wiadomo gdzie. Chyba czas zmienić firmę udostępniającą internet bo tak się nie da Pracować czy robić cokolwiek- szczególnie teraz podczas kwarantanny kiedy ten internet powinien być jak najszybszy!
Wieczne problemy z internetem, jak do końca wrzesnia się to nie zmieni to rezygnuje ,wytrzymałem i tak zbyt długo , był okres że naprawdę byłem zadowolony ale oni sami ciagle coś zmieniają i mieszają a jak sie do nich dzwoni to wciskają kit ze to router czy inne duperele ,kupiłem kolejny router taki z górnej półki z własnej kieszeni i nic się nie zmieniło kto mi teraz odda za niego pieniądze , serdecznie nie polecam i odradzam korzystania z ich usług , skoro tak często nie ma neta przerywa rozłącza to dlaczego mam płacić wam pełną kwote za internet (usunięte przez administratora) nic więcej nie pozdrawiam.
Zgadzam się, totalna porażka. Za co my płacimy...
Moglibyście coś zrobić z tym netem bo jak zwylke mała zmiana pogody a neta juz niema na 2-3 dni albo żałosna predkość do 50kb/s Tego nawet iternetem nie mozna nazwać tylko niewiadomo co...........................