Opinie o ELDOM naprawa sprzetu AGD w Zakopane

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie ELDOM naprawa sprzetu AGD. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w ELDOM naprawa sprzetu AGD o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Serwis sprzętu RTV i AGD

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ELDOM naprawa sprzetu AGD w Zakopane

Hotelarka

Nie wiem o co chodzi z tymi opiniami, ja jakoś nie miałam problemu z tym serwisem. Wręcz przeciwnie gość od gastronomii, który wykonał projekt jak i wyposażył moją kuchnię wie co robi i za co bierze kase. Pełna profeska. Wszystko dograne w 100%. Jestem zadowolona i polecam firme. Lubię atmosferę w ELDOM naprawa sprzetu AGD za: Profesjonalizm

Syntina

Nie polecam tego serwisu najgorszy z możliwych!! Reklamowalam pralkę i Pan po 2 tyg raczył (dzwoniąc tlumaczono mi że czekają na części aby nie przyjechać na pusto) zajrzeć czy coś da się zrobić, stwierdził że urodzilismy się pod szczęśliwą gwiazdą bo pralka ie nadaje się do remontu i pojechał . Po czym dzwoniac do serwisu do Kalisza, Pani oznajmila mi że zamówili mi cześć piorąca która jest z Włoch. Nie dość że Pan nas (usunięte przez administratora) to jeszcze cześć będzie szła 30 dni!!!! Jestem już 6 tyg bez pralki. To jest kpina nigdy w życiu więcej!! Powinni w takim wypadku dawać zastępczą bo jak można prać przy 3 dzieci ręcznie?? Żenada

Kuba
Inne

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników? Jaka atmosfera w pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Patryk

Zapłaciłem dzis za wymianę zarówki od kierunkowskazu w moim samochodzie Audi A4 10 letnim 147zł w autoryzowanym serwisie ,żarówka 12zł reszta to koszt robocizny , 15 minut roboty.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie ELDOM naprawa sprzetu AGD? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
Dawid

Dziekuje Panu Marcinowi za naprawę ekspresu do kawy ,trochę długo trwała naprawa ale była bardzo skuteczna ,Miałem wczesniej ten ekspres w autoryzowanym serwisie w Krakowie ,niestety stwierdzili że naprawa jest nieopłacalna,Pan Marcin naprawił go bez wymiany żadnych części i zapłaciłem tylko 200zł sprzęt działa juz 3 m-ce bez zarzutu.Polecam ten serwis

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz

mam negatywną opinie tylko na obsługę sklepu , dziewczyna jest tam tylko do dekoracji nawet nie chce się wstać do klienta zero reakcji .

Ewelina

Ja tam nie narzekam od lat mi sprzęt naprawiają .panowie mili uprzejmi.znają się na robocie.a czy 60zł za usługę to duźo ?da się przeżyć.

Zeus

Polecam ten serwis bo tam panuje przyjemna atmosfera pomiedzy pracownikami

Zofia

Ten serwis to wielka porażka.Przyjechali do sprzętu na gwarancji i za wyczyszczenia filtra wzięli 120zł!Dzwoniłam do szefa ze skargą ale rozmowa z nim to jak rozmowa ze ścianą.Nie polecam tego serwisu.Niestety jest to jedyny autoryzowany serwis na moim terenie i pewnie na tym żerują!

Zrobiona na szaro

Niestety, po kilku próbach skorzystania z usług firmy mam o niej opinię wyłącznie, zdecydowanie i nad wyraz negatywną. Pan serwisant specjalizuje się w informowaniu o tym, że sprzęt jest zepsuty i najlepiej kupić u nich (!!!) nowy. Ta usługa kosztuje 60 - 70 zł. Wydaje mi się to ceną wygórowaną. Naprawienia jakiegokolwiek urządzenia nie udało mi się doświadczyć, poza tym panowie są rzeczywiście niesłowni, nie doczekałam się nawet obiecanej informacji o ewentualnych kosztach wymiany części. Po obejrzeniu sprzętu serwisant zostawił ów sprzęt rozkręcony i zdekompletowany (pomimo 60 - 70 zł), co uważam za objaw arogancji i niekompetencji. NIE POLECAM. ODRADZAM.

Alka

A ja tam uważam że serwis w porządku ,zawsze od lat do nich zgłaszam i nigdy dłuzej jak 2 dni nie czekałam na naprawę ,szybko solidnie a czy drogo 65zł za naprrawe zmywarki mnie skasowali , to chyba niewygórowana cena

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Ludzie omijajcie ten serwis z daleka.Złodzieje jakich mało.Terminy mają kosmicznie długie.Szef chyba nie wie co to dotrzymanie terminów.Obiecuje i zmyśla niestworzone rzeczy by się wytłumczyć.On ma 85%95% zadowolonych klientów!HAHAHA marzenia!Rozmawiałam z byłymi pracownikami.Tez nie mają dobrej opini o firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szef serwisu

A co do 90% niezadowolonych klientów,to co miesiąc każda z firm z którą współpracuje bada satysfakcje klienta,dzwoniąc do nich po każdej naprawie i co miesiac przedstawia nam raport i wynosi on zawsze od 85% do 95% ZADOWOLONYCH klientów,zresztą gdyby 90% klientów było niezadowolonych z naszych usług żadna z firm nie chciała by ze mną współpracować,.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GOROL

Najgorszy serwis w Polsce.Pisze to nie jako klient ale jako były pracownik tego (usunięte przez administratora) u!Potwierdzi tą opinię 90% klientów.10% klientów to snajomki szefa którzy będą go chwalić.serwis nie do ruszenia przez Biuro obrony Praw Konsumenta.Szef ma układy[usunięte przez moderatora]

Zostaw merytoryczną opinię o ELDOM naprawa sprzetu AGD - Zakopane

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ELDOM naprawa sprzetu AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy ELDOM naprawa sprzetu AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ELDOM naprawa sprzetu AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

ELDOM naprawa sprzetu AGD
2.9/5 Na podstawie 12 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • ul. Kamieniec 21
    34-500 Zakopane
  • NIP: 7361078530 REGON: 490479610
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ELDOM naprawa sprzetu AGD
Przejdź do nowych opinii