Potrzebuje elastycznej pracy na cześć etatu, więc ze dają tu umowę o pracę ale ze zleceniem też by chyba nie mieli problemu?
Czy szukają Państwo kogoś do pracy w najbliższym czasie?
Coś czytam że atmosfera nie za dobra w rejestracji. No ale wiadomo że nie ma roboty bez wad. Chyba pracownicy nie odchodzą z tego powodu. Zależy mi żeby załapać się do roboty bez wielkiej rotacji a nie żeby zaraz szukać nowej roboty.
Panie Leszku, nie wiem, skąd wziął pan tę opinię. Pracuję w Krainie Uśmiechu kilkanaście lat, podobnie, jak wielu innych pracowników. Nikt nie szuka nowej roboty.
To tu chyba problem jest żeby sie dostać skoro nikt za bardzo nie odchodzi… ciezko będzie wygospodarować kolejny wakat dla kogoś nowego? Chętnym nie pozostaje nic tylko czekać?
Serio po kilkanaście lat tam ludzie pracują? No to raczej szef zlecenia im nie daje na parę miesięcy jak u mnie w innej firmie. Umowa o pracę na nieokreślony? Fajnie by było
Nikomu nie polecamy! Wyrządziliśmy dziecku ogromną krzywdę decydując się na zabieg w Krainie Uśmiechu ! Mimo, że minęło już trochę czasu nie możemy sobie wybaczyć, że zgotowaliśmy dziecku traumę i tak straszne wspomnienia. Pani doktor oczywiście zapewniała nas, że dziecko nic nie będzie pamiętało po magicznym syropku, że musimy jej zaufać, bo wie co robi. O zgrozo! To co się wydarzyło to koszmar. Dziecko zostało zabrane do gabinetu zbyt wcześnie, pamiętało wszystko co działo się w gabinecie, powtórzyło prawie każde słowo, które mówiło do nas przestraszone, zapłakane i to że Pani wszystko robiła na siłę a dziecko to bardzo bolało. Natomiast nie pamięta całej reszty przez kolejne 3-4 godziny. Więc super, że syrop zadziałał, ale szkoda że nie na czas zabiegu! Zapłaciliśmy kosmiczną kwotę za cały zabieg, który był pomyłką. Przez następny tydzień dziecko prawie nie jadło, bo miało obolałą całą buzie w środku od otwierania na siłę. Mieliśmy świadomość, że samo nie będzie chciało współpracować i trzeba będzie je trzymać i robić wbrew woli dziecka, jednak byliśmy pewni, że dziecko naprawdę w tym czasie będzie w stanie ,,złego snu”, o którym Pani doktor zapewniała. Dlatego dziwie się , że z tak wieloletnim doświadczeniem Pani doktor nie była w stanie ocenić stanu dziecka i nie zauważyła, że jej magiczny syropek nie zaczął jeszcze działać. Uważam, że było to spowodowane tym, że nasza wizyta też zaczęła się z opóźnieniem i Pani zależało na czasie. Dlatego nie możemy powiedzieć nic dobrego na temat kliniki. Nie wiem jak trzeba być znieczulonym żeby coś takiego w XXI wieku robić dzieciom.
Szanowni Państwo! Wymienialiśmy już uwagi o tej sytuacji zarówno telefonicznie, jak i na innym potalu, gdzie opisują Państwo tę sytuację. Zapominają Państwo jedynie dodać, że dziecko trafiło do nas z traumami wywołanymi próbami leczenia w innych gabinetach i ze złym stanem zdrowia jamy ustnej. O całą sytuację obwiniacie Państwo jedynie nas, sugerując, że kierujemy się złą wolą i innymi niskimi pobudkami w swojej praktyce lekarskiej. Jest to bardzo krzywdzące i niezgodne z prawdą. Każdy ma, oczywiście, prawo do swojej interpretacji wydarzeń występujących podczas bardzo trudnego zabiegu. Wierzymy, że znaleźli Państwo gabinet, który lepiej, skuteczniej, bardziej bezstresowo i taniej wyleczył zęby dziecka i lepiej od nas poradził sobie z bardzo trudnym jego zachowaniem, a także faktem, że leki działają na każdego człowieka inaczej w zależności od bardzo wielu czynników. Pozdrawiamy serdecznie.
Jaka atmosfera jest między działami w Stomatologia Kraina Uśmiechu Urszula Kuczyńska?
Zakłamanie jakie panuje w tej pseudo klinice asystentki przenoszą na życie prywatne. To zenujace ze jest to tolerowane ale cóż biznes to biznes
Jakim cudem on tak szybko odpisał? Ten "szyfr" to nie jest jakaś ustawka przypadkiem?
Witam Serdecznie Wczoraj synek miał zabieg z zastosowaniem syropku Dormicum.Synek miał usunięte aż 4 ząbki.Bardzo serdecznie polecam Klinikę Pani Doktor.Fachowe podejście do dziecka jak i rodzica.Miłym zaskoczeniem był telefon na drugi dzień o samopoczucie Synka.
Kraina uśmiechu? Żenada... Dziecko miało usuwane 4 ząbki przy zabiegu Pani doktor mówiła,że nic nie będzie bolało i nic nie będzie pamiętać, wręcz przeciwnie dziecko wszystko pamiętało i bolało ją strasznie. Ma uraz do dentysty kiedy słyszy,że ma iść zaraz płaczę i mówi,że będzie ją bolało tak jak w krainie uśmiechu. ;(
Dziękujemy za Pani uwagę, każdą szczegółowo analizujemy. Trudno nam jednak odnieść się do niej merytorycznie, gdyż podczas telefonu z kliniki z zapytaniem o stan zdrowia i samopoczucie dziecka po zabiegu ( wykonujemy taki telefon po każdym zabiegu) nie zgłaszała Pani żadnych problemów. Gdyby było inaczej, pozwoliłoby to na wyjaśnienie sytuacji i jej rozwiązanie. Jest to pierwsza od kilkunastu lat wykonywania takich zabiegów informacja o tym, że dziecko pamięta zabieg. Zdarzało się natomiast, że dzieci „pamiętały” zabiegi wykonywane gdzie indziej. Jesli już użyte zostało słowo „żenada”, można by zapytać, jak określić sytuację doprowadzenia swojego dziecka do konieczności usunięcia kilku zębów i braku współpracy. Pozdrawiamy serdecznie.
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Stomatologia Kraina Uśmiechu Urszula Kuczyńska? Dodali nowe ogłoszenia 22 sierpnia na Lento.pl.
Nie polecam, a wręcz odradzam. Mojej córce plomby zaczęły wypadać po pół roku od naprawy zębów. U Pani doktor Kuczyńskiej nie zauważyłam jakiegoś specjalnego podejścia do dzieci. Dla niej moja córka była kolejną pacjentką, której zadaniem było tylko otworzyć buzię. Jak buzi nie otworzy to tylko syropek, gaz i można robić... Bez tłumaczenia i wysilania... A koszty ogromne...
Szanowna Pani! Każda opinia jest dla nas cenna. Specjalizujemy się w leczeniu stomatologicznym dzieci z traumą na zabiegi stomatologiczne, zestresowanych i przerażonych, które w innych klinikach nie uzyskały pomocy i zostały skierowane do nas. Rzeczywiście, bez otwarcia ust leczenie stomatologiczne nie jest możliwe, a w przypadku nie współpracujących dzieci rozmowa i przekonywanie nie przynosi efektu. Ponadto najczęściej trzeba działać szybko, by rozwijający się stan zapalny nie spowodował groźnych powikłań. Nie napisała Pani w jakim stanie dziecko trafiło do nas, nie znamy także powodów dla których nie zgłosiła się Pani do nas z dzieckiem na wizytę kontrolną, podczas której możliwe byłoby zaradzenie opisywanym przez Panią problemom. Niestety w stomatologii nie jest możliwe leczenie na odległość. Ufamy, że znalazła Pani dentystę o specjalnym podejściu, które spełniło Pani oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie.
Podejście rejestratorki/sekretarki żenada. Jak można odebrać telefon i powiedzieć pacjentce, że ma zadzwonić później bo ona ma pacjenta przy ladzie. Rozumiem, że ja jestem nikim dla niej. U mnie już nie miałaby pracy.
Szanowna Pani Weroniko! Dziękujemy serdecznie za Pani sygnał. Rzeczywiście bywa tak, że gdy recepcjonistka jest akurat zajęta kolejką pacjentów przy ladzie, zapisuje numer telefonu dzwoniącego pacjenta, by oddzwonić w ciągu kilku minut i móc porozmawiać spokojnie i odpowiedzieć wyczerpująco na każde pytanie dzwoniącej osoby ( a tych bywa naprawdę wiele). To smutne i krzywdzące dla nas, że źle Pani zrozumiała wypowiedź recepcjonistki i na tej podstawie wysunęła tak absurdalny wniosek. To bardzo przykra sytuacja. Pozdrawiamy serdecznie.
Przeczytałam powyższe komentarze i mam taką refleksję. To nie jest przypadkiem tak, że wasze pracownice są przytłoczone natłokiem obowiązków? :/
Specyfiką działalności Kliniki Stomatologicznej jest jednostkowe podejście do każdego pacjenta. Rozmowa z każdą osobą zajmuje różną ilość czasu, niemożliwą do przewidzenia i wystandaryzowania. Odpowiadamy wyczerpująco na każde zapytanie i wątpliwość pacjenta. Dlatego czasami recepcja zapisuje numer telefonu i oddzwania w krótkim czasie, jeśli akurat rozmawia z innym pacjentem, aby móc na rozmowę poświęcić tyle czasu, ile trzeba. Ciekawe jest natomiast Pani podejście. Czyżby chciała nam Pani sprzedać jakiś korporacyjny kurs i w tym celu domniemywała, co jest u nas nie tak i dlaczego? Pozdrawiamy serdecznie.
Jestem pecjentką Krainy Uśmiechu od wielu lat i dzięki temu polubiłam wizyty u stomatologa. Panie w rejestracji zawsze są bardzo miłe, lekarze cierpliwi i profesjonalni. Centrum jest nowoczesne, a leczenie bezbolesne. Na każdą wizytę przychodzę z pełnym zaufaniem i wychodzę zadowolona. Szczerze polecam.
Napisze ktoś może jakich zarobków można się spodziewać tu jako asystentka stomatologiczna ?
We wtorek 15.12.2020 miałam z córeczką wizytę w Krainie Uśmiechu. Byłyśmy umówione na leczenie z wykorzystaniem syropku Dormicum. Na poprzedniej pierwszej wizycie zostałam o wszystkim bardzo dokładnie poinformowana i córeczka miała okazję pobawić się w kąciku, poznać Panią doktor Kuczyńską, usiąść na fotelu dentystycznym na którym Pani doktor zrobiła zdjęcia ząbków które później dostałam na maila:) A wszystko przebiegło w miłej atmosferze bez stresu. Nie zgadzam się z tym co piszą niektóre osoby odnośnie pierwszej wizyty że za nic kasowane są pieniądze to krzywdzące dla kliniki i nieprawdziwe. Ja nie wyobrażam sobie przyjść z małym dzieckiem które od razu sadza się na fotelu i leczy zęby. Jestem nauczycielką i pracuje z małymi dziećmi w przedszkolu i wiem co mówię. Na wizycie zostałam o wszystkim szczegółowo poinformowana mogłam zadawać pytania Pani doktor spokojnie wszystko tłumaczyła na czym zabieg w Dormicum będzie polegał przygotowała mnie na wszystko i nie zgadzam się też z tym że ktoś pisze że o czymś nie został poinformowany, proszę państwa trzeba się pytać! Ja zapytałam nawet o koszty takiego leczenia i zostałam dokładnie poinformowana i dokładnie tyle zapłaciłam! Odnośnie drugiej wizyty już samo leczenie Dormicum to tutaj pozostaje mi tylko powiedzieć BARDZO DZIĘKUJĘ!!! niesamowite zainteresowanie dzieckiem i rodzicem, sprawne leczenie cały czas ciepłe słowa podziwiam pracę Pani doktor i jej załogi bo to naprawdę ciężka praca przy małych dzieciach. Czuliśmy się cały czas w centrum zainteresowania do samego końca wizyty. A wieczorem nawet mieliśmy telefon z kliniki z pytaniem o samopoczucie córeczki. Dzięki temu że zastosowaliśmy się do wszystkich zaleceń Pani doktor Kuczyńskiej wszystko było dobrze . Cieszę się że nie uwierzyłam w niektóre negatywne komentarze które czytalam na temat Pani doktor i jej kliniki.
Byłam z dzieckiem w Krainie Uśmiechu i w żadnym innym gabinecie nie zajęto się nami z podobną troskliwością:-) Dostałam super informacje jak dbać o zęby mojej córki. Leczenie na najwyższym poziomie! Serdecznie polecam
(usunięte przez administratora)
Bardzo dziękuję za Pani opinię. Nic by się jednak nie stało, gdyby napisała Pani prawdę. U dziecka został wykonany bardzo dokładny przegląd uzębienia oraz sporządzono dokumentację fotograficzną, która pozwoli ocenić postępy w leczeniu stomatologicznym oraz prawidłowość rozwoju zgryzu dziecka. Podczas trwającej pół godziny rozmowy dziecko bawiło się w kąciku zabaw otoczone profesjonalną opieką. Szczegółowo omówiono nieprawidłowości w diecie i higienie uzębienia dziecka oraz następstwa dla zdrowia organizmu dziecka i wyrzynających się w przyszłości zębów stałych oraz sposoby polepszenia zaistniałej sytuacji. Podana przez Panią kwota dotyczy całego procesu leczenia, a nie jednego zabiegu. Zaproponowano leczenie skuteczne i bezstresowe dla tak małego dziecka. Zrozumiałe jest, że każdy rodzic ma prawo wyboru postępowania medycznego wobec swojego dziecka, które obejmuje również zabiegi nieskuteczne, dające w dłuższej perspektywie czasowej pogorszenie stanu zdrowia. Szanuję taki wybór ze strony każdego pacjenta, proszę tylko o zachowanie obiektywizmu i prawdy w formułowaniu opisu wizyty. Urszula Kuczyńska, właściciel.
Przyznaję, że niewiele jest miejsc, które mogę z czystym sumieniem polecić, ale na pewno Kraina Uśmiechu do nich należy. Fantastyczny gabinet, profesjonalna i bardzo miła obsługa. Doskonale wiedzą, jak zadbać o to, żeby każdy czuł się w gabinecie jak najlepiej. Gorąco polecam.
Bardzo dziękujemy, pani Liliano, za docenienie naszych starań. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół Stomatologii Kraina Uśmiechu.
Ja o Krainie Uśmiechu mogę powiedzieć, że to jest świetny gabinet. Podoba mi się to, że mają bardzo szeroką ofertę i że jakość oferowanych usług jest na najwyższym poziomie. Mam tam doskonałą opiekę, mam do nich pełne zaufanie i wiem, że niezależnie od tego, czy to jest jakiś prosty zabieg, czy coś bardziej skompilowanego. No i też przyznaję, że bardzo podoba mi się to, jak do pacjenta podchodzą, tak miło i życzliwie.
Ja się łączę z tymi, którzy nie rozumieją tych wszystkich negatywnych opinii. Sama też nie rozumiem z czego to wynika. Od lat chodzę do Krainy Uśmiechu i mogę, z czystym sumieniem powiedzieć, że to jest bardzo dobry gabinet dla wszystkich. Dla małych i dużych. Poświęcają odpowiednią ilość czasu, dbają o to, żeby każdy się czuł dobrze. Niezależnie od tego, czy ktoś ma gorszy dzień. Pacjenci z pewnością mają najlepszą opiekę.
Bardzo serdecznie polecam Panią Doktor Urszulę Kuczyńską, nie mam pojęcia skąd negatywne opinie i czasem słowa, które mam wrażenie bardziej opisują ich autora... Pani Ula jest bardzo profesjonalna, przejmuje się losem pacjentów a także jest bardzo empatyczna. Dzisiaj ze świecą szukać takich lekarzy. Z całego serca polecam!
Troska o pacjenta jest dla nas niezwykle ważna. Miło nam, że lekarze naszej kliniki stomatologicznej są doceniani. Pozdrawiamy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Stomatologia Kraina Uśmiechu Urszula Kuczyńska?
Zobacz opinie na temat firmy Stomatologia Kraina Uśmiechu Urszula Kuczyńska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.