INFO-SERWIS

Lublin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 10 ocen.

Opinie o INFO-SERWIS

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie INFO-SERWIS

Lidia

@Jacek wpisy są dobrowolne i każdy ma prawo napisać swoją opinie o firmie, jak w przypadku Pana firmy. Serwis GoWork nie posiada z tego tytułu żadnych korzyści, bo forum jest tworzone dla użytkowników jak i pracodawców, by każdy mógł w szybki sposób zdobyć na temat firmy rzetelne informacje.

vb

a co było nie tak z sytuacją w firmie @jajaja że pytasz o poprawe?

Jacek

Witam, jesteśmy na rynku już ponad 10 lat. Nie wiem czemu mają służyć te wszystkie wpisy, chyba tylko portalowi gowork.pl bo od razu mam telefony gdy się jakiś komentarz pojawia i namawiają mnie na reklamę i edycję wpisów. Od 2 lat nie zmienialiśmy kadry i na razie nie planujemy. Może w przyszłości. Nic nigdy nie wiadomo. Każdy kto faktycznie będzie zainteresowany pracą u nas sam zadzwoni lub przyjdzie do naszego biura. a wpis nie wiadomo kogo to nic nie znaczy, na pewno to nie naszych byłych pracowników.

Jacek Podolski

Witam Wszytkich oba wpisy od anonim - 2013-06-27 19:37:07 i MAX - 2014-01-21 16:10:22 są nieprawdziwe, nic podobnego nigdy nie miało miejsca, popsiadamy własne auta służbowe, kasy fiskalne mamy na stanie, nie mieliśmy też żadnych zmian w kadrach od ostatniego roku więc kolejne potwierdzenie że wpisy są wysane z palca żadna osoba się pod wpisami nie podpisała zgłoszone do administratora celem usunięcia

MAX

Słaba płaca , trzeba świecić oczami przed klientami ( usunięte przez administratora ), nie wspominająć o cyrkach typu: klient przyjeżdza po umówiony zakup kasy fiskalnej a tego modelu brak na stanie. Wiec korzystajac z uprzejmości, samochodu i towarzystwa klienta jedzie się po kase do hurtowni. WSTYD!

byly pracownik

Widać marketing jacka ruszył pełną parą, ale nie dajcie się ludzie nabrać. Niedawno zrezygnowałem z pracy w tej firmie krzak. Nie dość, że nadliczbowe godziny to codzienność to jeszcze marne grosze o które trzeba się upominać tygodniami. Mam nadzieję, że szybko zajmą sie odpowiednie służby tą firemką bo takich prywaciarzy powinno się napiętnować na forum publicznym. Dzięki internetowi tacy jak ty jacku nie pozostaną anonimowi. Nie zamkniesz w swoich 4 ścianach tego co się tam dzieje. Te powyżej dwie opinie tylko dobitnie pokazują jak bardzo nie potrafisz się obronić i ukryć tego jakie warunki panują w info-serwis. Niech nikt z ambicjami się tam nie wybiera. Nie warto. Do tego internet wiecznie nie działa przez co zdenerwowanych klientów nie sposób uniknąć a jedyna odpowiedź jacka to co? "powiedzcie że u nas wszystko działa to się odczepią to zawsze działa".. taka prawda i nie ma co ukrywać...

anonim

Ponieważ wypowiedzi dotyczą bezpośrednio mnie i naszej firmy więc parę wyjaśnień dla zainteresowanych z nami współpracą: 1. "....nie stać się drugim softmarem (czytałem opinie na temat tej firmy)..." od wypowiedzi na forum o firmie Softmar się nie wypowiadam, cenię Pana Roberta Lisa za doświadczenie i wiedzę którą posiada tej branży, stanowczo odcinam się od wypowiedzi na tym forum na temat tej firmy, proszę mnie i naszą firmę nie łączyć czy kojarzyć razem. 2. "Słowa kojarzące się z tą firmą to (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): dla klientów: solidna; dla pracowników: stresująca, wyczerpująca;" - praca jest czasami stresująca to fakt, nacodzień pracuje się z klientami i wymagania są różne klientów, można się przyzwyczaić kwestia pracy nad sobą samym wyczerpująca? kiedy? praca w normalnych warunkach, pełny etat, umowa o pracę max 8 godzin pracy, urlopy, serwisanci wg mają wszystko co im potrzebne do pracy, 3. "Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako BRAK - słowa szefa." - bzdura! kiedy ja tak mówiłem? szkolenia są potrzebne i nawet wymagane w tej branży, to od pracownika zależy czy chce na takim szkoleniu być koszty szkolenia pokrywam ja ale też wymagam odpowiedniej wiedzy od serwisanta i przygotowania do każdego egzaminu. 4. "Atmosfera i ludzie tam pracujący są współpracownicy OK, szef momentami BARDZO NIE OK ." - ok, przyjąłem do wiadomości, postaram się poprawić :) 5. "Od jakiej stawki można negocjować pensję? BRAK możliwości negocjacji." - oczywiście że można, to od pracownika zależy ile chce zarobić, w jakim trybie pracy pracować, negocjować należy i nawet trzeba! 6."Najbardziej w tej firmie podobało mi się: robienie przeglądów w TAXI." - ok. niewiele tych taxówek mamy i przeglądy są wykonywane do 2 lata, więc komentarz dotyczy prawdopodobnie jednego lub dwóch przeglądów które kolega wykonał, jak byś popracował dłużej to więcej ciekawych rzeczy poznał:) 7."Najbardziej w tej firmie nie podobało mi się w: brak uprawnień na większość sprzętu, brak szkoleń." - to jakieś nieprozumienie, posiadamy uprawnienia na wszystkie modele urządzeń które serwisujemy (urz. fiskalne), dyplomy i certyfikaty ukończonych szkoleń z CDN Comarch Optima, SQL, Insert Programy linii DOS i windows, dla przykładu ostatnie szkolenie było w połowie listopada '08r. z czego pomyślnie zdało dwóch serwisantów (dyplomy), egzaminy z oprogramowania InsERT sa przeprowadzane co roku i są obowiązkowe dla Dyplomowanych Serwisantów, więc w/w ten komentarz jest bez podstawny. Dziękuję za opinie o naszej firmie i oczywiście zapraszam wszystkich chętnych do współpracy. ogłoszenia o pracę będą się również pojawiać na w tym serwisie Pozdrawiam Jacek Podolski

anonim

Słowa kojarzące się z tą firmą to (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): dla klientów: solidna; dla pracowników: stresująca, wyczerpująca; Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako BRAK - słowa szefa. Atmosfera i ludzie tam pracujący są współpracownicy OK, szef momentami BARDZO NIE OK . Od jakiej stawki można negocjować pensję? BRAK możliwości negocjacji. Najbardziej w tej firmie podobało mi się: robienie przeglądów w TAXI. Najbardziej w tej firmie nie podobało mi się w: brak uprawnień na większość sprzętu, brak szkoleń. Ale ogólnie było OK. Słyszałem, że się trochę pozmieniało od mojego odejścia. BRAVO Panie J.

anonim

witam pracowałem w tej firmie i jest OK, szef w porządku, atmosfera w firmie fajna, zespół był zgrany, tylko jedno mi nie pasowało a mianowicie zarobki 1200zł brutto (na rękę jakieś 900zł) + premia (ok.300zł/miesiąc) to troszkę za mało, firma ma dużo klientów i zarabia nie małe pieniądze a skąpi dla pracowników, wypłaty idą w górę i warto by Pan Jacek pomyślał o tym fakcie. Niech Pan uważa żeby nie stać się drugim softmarem (czytałem opinie na temat tej firmy, dobrze że tak wcześnie bo miałem wysłać cv do tej firmy)

Zostaw opinię o INFO-SERWIS - Lublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie INFO-SERWIS