COQUELLE POLSKA SP. Z O.O.

Tomaszów Mazowiecki

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 24 ocen.

Opinie o COQUELLE POLSKA SP. Z O.O.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie COQUELLE POLSKA SP. Z O.O.

BYŁY

Rambuś jeszcze tam pracuje?

Jacek

COQUELLE POLSKA ma opinię dobrego pracodawcy. Jeśli ktoś chce pracować to z pewnością będzie mu tu dobrze!!

Aleksandra

Miałam okazję pracować w tej firmie bardzo krótko, bo tylko 3 miesiące, w biurze w Tomaszowie Mazowieckim. Wspominam ten czas dobrze, pomimo że praca była dość stresująca, zachęciła mnie by dalej pracować w transporcie, jednak bliżej mojego miejsca zamieszkania. Pamiętam, że atmosfera wśród pracowników była miła, Darek spedytor był bardzo pomocny. Polecam pracę w tej firmie.

Kierat

Nie polecam nikomu tej firmy. Za nie długo skończą się bo Polacy tam nie przyjdą pracować za takie pieniądze. A i Ukraińcy się wycfanili i szukają lepszej płacy. Także francuskie pudelki szybko przejrza na oczy jak nie będzie miał kto jeździc. Może wtedy zaczną szanować kierowcę który na nich zapierd.....

Piotrek, dziękuje

To była moja pierwsza firma, zacząłem w 2015 roku. Umowa na rok z kaucją tak jak piszą powyżej. Ładunki na wczoraj. Tabor był nowy ale w tej chwili wszystkie duże firmy posiadają nowy tabor ( POLSKIE FIRMY ). CL NORD nie jest firmą transportową założoną i działającą na polskim rynku. CL to firma francuska w Polsce działająca na zasadach agencji pracy. Spedytor Dareczek jest ważniejszy od właścicieli firmy. Nie liczcie że dostosuje się do was, piszą że 3/1, 4/1 , 4/2 a w rzeczywistości nigdy nie ma pewności kiedy wrócisz do domu bo dzień przed wyjazdem dostaniesz wiadomość/ telefon że albo trzeba zostać bo inny kierowca zachorował/ albo zwyczajnie nie ma cię na liście do powrotu na dom. Ja po wielu nieprzyjemnościach z rozstaniem z CL Nord dostałem mimo złożenia wypowiedzenia, zwolnienie. Następnie po interwencji dostałem Świadectwo pracy z podkreśleniem faktu że to ja odszedłem ale żeby nie płacić 2 tyg zaległego urlopu zafałszowali mi datę przyjęcia do pracy na 2 tyg wcześniej niż w umowie o pracę. Więc dla nich kierowca i przepisy to fikcja- dlatego pewnie tyle szukają kierowców. Piszą tu kierowcy że to firma dobra na początek dla kierowcy bez doświadczenia :):):):):) żart z ich strony. Przez 8 miesięcy poznałem FR i B plus kilka wyjazdów do GB i IT. Dla waszej świadomości Świeżaki główny szlak na zachód prowadzi przez NIEMCY. Trzeba dodać że kierowcy tam zarabiają 3,5 tyś zł podstawy i 55 euro diety 60 euro. Ale jedynie ci ze stażem 5 lat+, młodzi to torf z którego płaci się starym

Marek
@Piotrek, dziękuje 19.04.2017 22:12
To była moja pierwsza firma, zacząłem w 2015 roku. Umowa na rok z kaucją tak jak piszą powyżej. Ładunki na wczoraj. Tabor był n...

Zarobki w Coquelle 55 lub 60 euro ???

Joanna

Pracujesz w COQUELLE POLSKA? Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak oceniasz firmę jako pracodawcę. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?

Niko

Złodzieje ostrzegam przed tą firmom

marcin

Złodziejska firma ,dyspozytornia w Tomaszowie włazi bez wazeliny francuskim kolegom, "kadek" za punkty na karcie shell zrobi (Podczas tankowania nowych aut które odbiera się w Rzgowie) bałagan nie zczytuja kart na czas,przeginają czas pracy kierowcy chciałem tam wstawić ciężarówkę dzięki Bogu tam nie wstawiłem dobrze że najpierw poszedłem jako kierowca żeby zobaczyć na jakich warunkach pracują Jedyne co na plus to tylko że płacą, mało ale bez opóźnień nic wiecej, chamstwo i brak kultury osobistej

As

No nie jest to najniższa krajowa, to jest dobry pieniądz i taka prawda

anonim

(usunięte przez administratora)

Zbychu

Najniższa krajowa to bardzo dobra podstawa? wtf.

Bialy

Cóż kradzież paliwa z kotów na parkingu jest banalnie prosta. Marne zabezpieczenie na Jorku otwiera się raczej banalnie prosto. Jednak jeśli ktoś chce wystarczy wyciągnąć tzw smoka który znajduje się za korkiem żeby uzyskać do temp do baku. I o ile zabezpieczenie korka jest to juz zabezpieczenia owego smoka nie ma. Ps nagminnie przedluzaja kierowca pobyty w domu o tydzień lub dwa.

Bialy

Co może zagrażac? Znaczne od najmniej inwazyjnych dla kierowcy : Kradzieże paliwa. Zdarzają się i to ty musisz kombinowac jak dojechać do stacji. Istnieje możliwość ze ktoś z firmy jest w pobliżu to spedi go podesle, pamiętaj ze kartę do tankowanie masz tylko do as24 i nigdzie indziej jej nie uznają. Spedy spyta : masz kasę? Zatankuj ! Oddamy ! Owszem oddają nie zawsze szybko, trzeba się przypominać. Ale wykladaja idjoci . Czemu idioci ? A jaki bank pożycza kasę bez do setek??? Kradzieże z kabiny podczas twojej nieobecności. Zdarzają się zwlaszcza w okolicach Paryzewa i Lionu , generalnie w okolicach dużych aglomeracji. No i ostatnie Kradzieze w nocy kiedy spisz . Wypuszczają gaz robią kabinę a ty rano budzisz się ze zdziwieniem na buzi. Zabezpiecza z się we wlasnym zakresie jedni wspinają drzwi pasem transportowym na noc. Marne to zabezpieczenie, zlodzieje podważają drzwi TNA pasy. Można kupić za 34-45 PLN metalowe blokady na drzwi i to jest najbezpieczniejsze. Ps. Nie odpowiada z za kradzież paliwa ale pracodawca ma tez wywalone na twoje fanty które ci ukradli. Ps. Ostatnio ludzi maja więcej jak aut , wiec przetrzymują kierowców W domu

Bialy

Kasa 1. Podstawa najniższa krajowa chyba ze jesteś stary pracownik 2. Diety od 45 do 50 zależy od stażu lecz nie tylko możesz przepracowac 2 lata i negocjować Bezpieczeństwo we wlasnym zakresie Premie SA to zryczaltowane wyplaty za nadgodziny Trasy FR DE NL B ES IT PL CZ teraz podobno ma ruszyć jeszcze Węgry

Bialy

Różnica polega na tym ze Ukraińcy nie SA w UE Polacy tak i przez nich to my dostajemy po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

byly

julien jednak troche mozgu mial." ty isc pracowac polski pan, to ty wtedy roznisc co to praca polski pan"

byly

a bylego co z nimi troche zadar tez przyjma?

killer

Witam panowie jak obecnie wygląda sytuacja w tej firmie coś się poprawiło? Jak zarobki? Gdzie się jeździ? :)

były kierowca w coquelle

Firma dobra na przyuczenie zawodu.Przepracowałem w niej pierwszą umowę to jest 7 miesięcy i jakoś wytrzymałem.Faktycznie trochę długi okres wyjazdów ale jakieś doświadczenie gdzieś trzeba zdobyć.Obecnie pracuję u Niemca w systemie 3-1 i jeśli chodzi o kasę to mam ponad 100% większe pieniądze więc dla doświadczonych kierowców płaca w coquelle rewelacją nie będzie ale do przyuczenia jak najbardziej polecam p.s pozdrawiam kolegów z coquelle Krzysiek z Pabianic

Rysiu

Nie polecam, raz że mała kasa dwa że robotę ustala jakiś tępy .... który o tym nie ma pojęcia z Tomaszowa.

Byk

A mają też system 2/1?

magnum & KoGEL

Złodziejska firma . Nie jeżdżą zgodnie z tachem . Nie mają pojęcia co to pauza weekendowa 45h a tym bardziej oddanie godzin w trzecim tygodniu. Przegląd ciągników robiony po znajomość tylko dowody jeżdżą do Polski.

Ziomek

Pracuję w tej firmie i jestem zadowolony. Może nie płacą kokosów ale płacą i wszystko idzie na konto. A mam już parę firm za sobą i dopiero tutaj wiem ile zarobię w dany miesiąc. W pierwszej z Turku firmie jeździłem w podwójnej obsadzie Dania- Grecja i szef mi powiedział że 1800zł + 50euro delegacji na rękę. Na rękę a nie na konto! Czyli w teorii ładnie pięknie a w realu szkoda gadać. Po 5 tygodniach pracy powinienem zarobić (1800 zł + 35*50euro*4,15=9062zł) na rękę, ale tak się nie stało bo na rękę dostałem tylko 1000zł bo to był okres przyuczenia a nie 9062zł. A i jechałem Seicento z innym kierowcą na parking na autostradzie w Niemczech i tam się przesiadaliśmy do Scanii top like (kumacie !!! dwóch kiero z bagażem na 5tyg w trasie jedzie na parking do Kamiona Seicento!) Potem wracają tym Seicento na urlop do kraju. Następna firma to była z Białej Rawskiej i tam jeździłem 3 tyg. Litwa- Rumunia i do tej pory nie widzę pieniędzy a czekam już któryś rok. W tej firmie fakt podpisujesz umowę szkoleniową ale zatrudniając się nie szukasz pracy na tydzień czy miesiąc tylko na stałe jeśli jesteś konkretny gość i szukasz stabilizacji a nie „skoku w bok” i po miesiącu się zwalniasz. Ja pracuje już 8 miesięcy i mi obciążenie szkoleniowe nie grozi więc mogę się już zwolnić bez żadnej straty finansowej. Ale czy chcę się zwolnić? Nie wiem, na razie chyba nie bo mogę trafić na taką firmę jak na początku mojej kariery. Fakt 45 euro to trochę mało w dzisiejszych czasach ale mając rodzinę i rachunki to „lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu”. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma

gosc321

ciekawe czy to prawda ze Ukraincy już tam jeżdżą co w Polsce nie mają kogo już okradać tylko patrzeć jak biuro z tomaszowa na Ukraine przeiosą

gość 1

Ta firma to jedno wielkie dno , ci którzy piszą że jest znośnie są chorzy psychicznie . wozisz praktycznie same śmieci tzn. papier , komunalne , opony no same francuskie brudy szkoda słow nie ma czasu na nic a kierowcę również traktują jak śmiecia ci z tomaszowa tak każdemu głowę zrysują że to przechodzi ludzkie pojęcię Tomaszów to banda prostaków i nic więcej proponuję się tam nie pchać bo jak pojedziesz na 6 tygodni to ci się odechce wszystkiego. są też inne firmy które biorą bez doświadczenia ale traktują inaczej tego człowieka jak człowieka a nie jak przedmiot. gdybyście trafili na bazę do Miluzy to porażka francuz wyzywa od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i innych szkoda gadać , nie dajcie się złapać na tę ofertę bo każdy dzień w tej firmie będzie dniem straconym

moon

Ty...CL Szofer...weź się ogarnij i przestań miauczeć że tobie tęskno do domu, posiedź po prostu w swoim domu(kabinie) 50 tygodni zamiast tych 5 i samo przejdzie - sam się uzdrowisz - i wtedy jak docenisz, jak będziesz smakował a jak charakter ukształtujesz jak prawdziwy zdyscyplinowany żołnierz - taki agent najemnik 1,2,3 do roboty idziesz TY... Life Is So Good...

CL Szofer

Jeżdżę trzeci rok i nie narzekam, jedyne czego oczekują od Szofera to posłuszeństwa i drygu do jazdy, kasa na czas, system na ogół 5 tygodni w trasie i pełne 7 dni kalendarzowych w domu. Robota na pewno nie dla każdego ale do nauki zawodu lub dla zdyscyplinowanego kawalera jest ok. Jak chcesz kombinować to zły adres, a to z prostego powodu - w biurach też pracują Szoferzy :) Auta są leasingowe czyli 3 lata i do wymiany. Ogólnie miodem i mlekiem po tyłku nie smarują ale za miesiąc czasem wpadnie siódemka z przodu więc i na miodek ze śmietanką wystarczy :) Jazda 80% Francja, poza tym sąsiednie kraje. Firma godna zaufania i zarządzana "z głową". Jak wytrzymasz pierwszy rok to jedynym powodem zwolnienia będzie "na własne życzenie". Za mandaty za prędkość płacisz sam. Tacho na ogół czyste także ostatnio nawet Szwajcar powiedział "not so bad" i puścił wolno :) Gdyby nie tęsknota za rodziną i domem to można robić do emerytury.

Wy-dy,MAN

Dym.ają Polaków ze szok. Dorabiają się na tych bez doświadczenia. Podpisujesz umowę ,że za owe szkolenie -jazdę w podwójnej obsadzie zabierają Ci 200euro za tydzień jeżeli odejdziesz,badź Cię zwolnią ).A szkolenie wygląda następująco wsiadasz na podwójną obsadę na max 3 tyg. (21 dni) przeważnie do kierowcy który nie chce ucznia ,ale musi bo go wyrzucą a ,że brakuje mu np. 2 lata do emerytury to jest posłuszny i z pogardą i niejako za karę dostje Cię do wyszkolenia. Istnieje prawdopobobienistwo ,że dosiadziesz do kierowcy który naprawdę cię nauczy jak jeżdzić i na co zwracać uwagę ,ale jest to tak realne jak wygrać w lotto. Robotę ustalają wam na podwójną obsadę w systemie takim ,że dwóch doświadczonych kierowców będzie miało problem z wyrobieniem się odnośnie czasu. Załadunki macie już ustalone minimum 1 fracht do przodu(na załadunek i rozładunek biorą pod uwagę max 30 min. potem telfon : dlaczego tak długo? ) Wszędzie brakuje wam czasu albo jesteście spóźnieni. Telefony i tysiąc wiadomości dlaczego tak wolno , szybciej itd.... Tutaj przeważnie twoja kariera jest skończona gdyż kierowca z którym jeżdziłeś 21dni wydał złą opinie - potrafisz jechać tylko do przodu po autostradzie i masz duże problemu z cofaniem. Wracasz busem do kraju zostajesz zwolniony oddajesz 200 euro za tydzień razy 3 = 600euro .Twoj dochód to sama podstawa 1200zł + 345 euro(o ile nie miałeś mandatów) za 21 dni w buzie ogólnie po tym wszystkim będziesz zrażony do transportu . Załużmy że jesteś zdolny przeszedłeś szkolenie po 3tyg. wsiadasz na własny zestaw ale robotę będzieszmiał tak ustawioną ,że zapomnij o sikaniu , sraniu ,non stop grzejj!!! szybciej !!! W końcu zabraknie Ci gdzieś czasu np na załadunek, rozładunek ,wyjeżdzisz 90h w dwóch tygodniach i będzisz zmuszony przez nich do przekroczenia tachografu .Powiedzą Ci ,że za mandat zapłacą ale musisz jechać bo klient czeka. Jeżeli się zgodzisz będziesz miał pracę tylko nie muszę wam wspominać co będzie jak dojdzie do jakiejś kontroli stłuczki nawet nie z twojej winny. Nie przekroczysz ? ? ? to dziękujemy za współpracę. I powtórka z rozrywki wracasz do kraju zostajesz zwolniony oddajesz 600 euro za szkolenie w podwójnej obsadzie. Podsumowując tysiące młodych nie doświadczonych razy 600 euro = darmowa podwójna obsada na międzynarodówce :) POLSKI BIZNES :)

Gość
@Wy-dy,MAN 21.01.2015 12:06
Dym.ają Polaków ze szok. Dorabiają się na tych bez doświadczenia. Podpisujesz umowę ,że za owe szkolenie -jazdę w podwójnej obs...

Teraz są kamerki kupujesz nagrywasz i do sądu sie wybierasz.Tepić złodziei.Ja teraz praacuje w innym zawodzie ale chce zmienić na auta i też nagrywam co sie dzieje jak podskoczą to sie wykożysta.Pozdrawiam

redibus

Pracuje w tej firmie kilka lat ,firma ma plusy i minusy jak każda plusem jest niewątpliwie wypłacalność firmy(oczywiście zdarzyło się kilka obsuwek)przyjmowanie kierowców bez doświadczenia oraz w miarę nowy sprzęt. Największym minusem jest to że po przyjechaniu do Francji(jazda przez całą noc około 1500 km) musisz odpalić auto i przepracować cały dzień (to jest około 15 godzin czasu pracy)i pod koniec zmiany dostajesz na satelicie info(jedz do końca godzin i potem pauza 9 godzin) nie posiadają za grosz empatii żeby choć tego pierwszego dnia zaproponować ci 11 godzin pauzy. Druga sprawa to nagminne naciskanie na skracanie odpoczynku dobowego do 9 godzin trzy razy w tygodniu(powtarzają to ciągle jak mantrę).

misiek

Nie ma az takiej tragedii, wszystko zalezy czy jestes na szmacie czy na formofonie. Na szmacie faktycznie przeginaja rowniez z cz. jazdy (firma placi.Na formofonach jest spokój nikt cie nie goni tylko robota brudniejsza. Reasumując wg. mnie firma dobra dla mlodych kierowcow bez doświadczenia, tylko takich ktorzy znaja przepisy czasu pracy kierowcow.

mały

Witam pracuje w tej firmie juz 18 miesiecy ale po zimie rezygnuje szkoda słów wszystko na maksa jazda czas pracy nawet nieraz zabraniają 11tki krecić w dwutygodniówce ledwo co się mieścisz.Jeden tylko plus mają są wyplacalnii.

Zostaw opinię o COQUELLE POLSKA SP. Z O.O. - Tomaszów Mazowiecki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie COQUELLE POLSKA SP. Z O.O.