Przedsiębiorstwo Drogowe Z.Ziajka

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 17 ocen.

Opinie o Przedsiębiorstwo Drogowe Z.Ziajka

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedsiębiorstwo Drogowe Z.Ziajka

Aneta

Przedsiębiorstwo Drogowe Z.Ziajka na stronie internetowej posiada aktywną ofertę pracy na stanowisko SPECJALISTY DS. PRZYGOTOWANIA I ROZLICZANIA PRODUKCJI. Co jako obecni pracownicy firmy możecie powiedzieć na temat tego jak wygląda praca w tym dziale firmy? Takie informacje mogą być cenne dla osób, które myślą o firmie jako potencjalnym pracodawcy.

vbe

hej jak wygalają u nich zarobki wie ktoś może na ten temat

mateusz

Wspolpracuje z panem Zbigniewem Ziajka juz dluzszy czas jest bardzo wpozadku do ludzi ktorzy sie znaja na robocie i robia solidnie..... jak by bylo tak zle ludzie nie trzymali by sie tej firmy po 15 lat... ja polecam firma (usunięte przez administratora)

Anonim

Nie znam jeszcze firmy o której się dobrze wypowiadają ludzie. Moje pytanie brzmi czy Ziajka zatrudnia ludzi na umowy o pracę i czy wypłaty sa w terminie ? Jak ktos podrzuci info , bede wdzięczny.

harry

No i jak tam po świętach w Przedsiębiorstwie drogowym Z. Ziajka? dali coś w ramach tych świąt, czyli premie, bony albo chociaż paczki ze słodyczami dla dzieci? Może zorganizowali śledzika lub innego typu posiedzenie integracyjne? Polecacie tutaj prace w ogóle? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie informacje.

Mieszkaniec Zakrzowa

Ojjj Panowie, weźcie sie do roboty a nie 7 w ekipie a 2 robi. Sa upały powinniście lac woda ul. np. Stoczniowa czy inne obok żeby sie nie kurzyło - to jest wasz obowiązek w kontrakcie .. Niszczycie ciężkim sprzętem chodniki kolo domów mieszkańców, no i piękne wasze zachowanie ŚMIECENIE PO ŚNIADANIU - zobaczę jeszcze raz wasze śmieci pod moim autem to do tv zgłoszę i opisze to w gazecie

vw

Mnie nie interesują problemy Ziajki pracowników, jak odwalają fuszerke to będą bulić za to - proste bo ja dymu narobię. Ludzie zawieszają swoje auta na studzienkach od wody i niszczą swoje mienie przez ich olewatorstwo, podjazdy mieli usypać to nie, bo jeden z pracowników mowi " Panie jak byśmy mieli tak każdemu podjazd usypać ile to by materiału poszło" Mnie P.git interesuje co maja w umowach i jak wykonują swoja prace ;) nie wywiązują sie z niej to zjeba.

Gróby

Byłem zatrudniony w Firmie ZIAJKA przez okres 6 miesięcy, po czy dostałem wypowiedzenie bez podania żadnego konkretnego powodu. Wielokrotnie były mi obiecywane premie i podwyżki, skończyło się na obietnicach. W firmie panuje ogólny chaos, brak jakiejkolwiek koordynacji miedzy działami i wewnątrz działów. Brakuje wykwalifikowanej kadry menadżerskiej. Wszystko się dzieje z minuty na minutę, nikt nie zastanawia się co będzie za tydzień czy za miesiąc. (usunięte przez administratora)

asdfkasfj

Jako pracownik o firmie Ziajka mogę powiedzieć jedno - polski [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] !! Jedno wielkie [usunięte przez moderatora]. Pracownik jest tu niczym , gorzej niż zero.

!?

Szkoda, firma rodzinna, zarządzanie - dno. Haos, bałagan, brak organizacji i do bólu przerażająco nie miła Pani [usunięte przez moderatora].Nie polecam ani do biznesu ani do pracy.

nina

mieszkańcy Kozanowa maja chyba na Księzyc się wynieść,,,Ziajka buduje wał i żyć sie nie da.I tak przez cały rok ma być?jest ok.pierwszej w nocy..to koszmar

BABIS

Miałem okazję poznać firmę "od środka" podczas robót dot. budowy lini tramwajowej na Euro 2012. Dziwię sie,że ta firma wciąż jest głównym wykowawcą. To co tam się dzieje to istny koszmar, lub komedia. Musiały tam zadziałać potężne kwoty, by zapobiec "kampani medialnej".Od rażących uchybień w BHP, czy nieścisłości technologicznej po marnowanie, niszczenie środków trwałych użyteczności publicznej, skończywszy na profanowaniu szczątków ludzkich(!).Jednym słowem: "Meksyk", lub trafniejszym: "[usunięte przez moderatora] na kółkach". ps. 90% pracowników twierdzi, że: "[usunięte przez moderatora] nie ma pojecia o robocie"

anonim

Dziadostwo.Szefostwo i cała firma.

anonim

Masz rację człowiek z charakterkiem poniżej szamba. Nie wie sam czego chce.

Michał 87

chcesz się podkładać podbijając badania które się nie odbyły droga wolna. Presja czasu presja, presja miejsca- labolatorium pod biurowcem Ziajków. Chłopie nie rób tego błędu- szukaj czegoś innego gdzie Twoją pracę docenią

anonim

Witam. Chciałem się dowiedziec cos wiecej o firmie Ziajka. Mam tam podjac prace jako laborant drogowy prosze napisac czy warto bo z tego co przeczytalem to nie zabardzo zwlaszcza ze nie jestem z wroclawia i musialbym tam zamieszkac. Pozdrawiam. Rafal

Maniek

Pracowałem u [usunięte przez moderatora] i uważam że nie ma większego [usunięte przez moderatora] jak on. Pracownik jest tylko narzędziem. Na początku wydaje się bardzo sympatyczny ale słoma mu z butów wystaje. Takie jest moje zdanie i moich kolegów z którymi tam pracowałem. Nie chciał bym nigdy być zmuszony w jakikolwiek sposób być powiązany zawodowo z tym człowiekiem.

Zostaw opinię o Przedsiębiorstwo Drogowe Z.Ziajka - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedsiębiorstwo Drogowe Z.Ziajka