Opinie o Albeco Sp. z o.o.
Serdecznie witamy na naszym portalu GoWork.pl!
Chcielibyśmy serdecznie podziękować Wam za każdą opinię, którą zostawiliście na temat naszej firmy. Doceniamy zarówno konstruktywne komentarze, jak i wszelkie wartościowe uwagi.
Staramy się jak najlepiej reagować na Wasze wpisy, ale nie zawsze możemy publicznie odpowiedzieć na wszystkie tematy. Dlatego zachęcamy Was do bezpośredniego kontaktu marketing@albeco.com.pl w przypadkach, które wymagają szczegółowych wyjaśnień.
Pragniemy również prosić o zachowanie uprzejmości w wypowiedziach na forum oraz o korzystanie z potwierdzonych informacji. Zgodnie z zasadami naszego regulaminu, wpisy zawierające obraźliwe treści, pomówienia lub wulgaryzmy mogą zostać usunięte.
W przypadku nieodzownych sytuacji będziemy zmuszeni do weryfikacji adresów IP osób, które łamią regulamin oraz polskie prawo. Pamiętajcie, że naruszenia te mogą wiązać się z konsekwencjami prawnymi.
Mamy nadzieję, że korzystanie z naszego portalu będzie dla Was przyjemne i pomocne. Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub sugestie, z przyjemnością Was wysłuchamy.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Albeco
Dnia 9 kwietnia od godz. 9:00 odbyło się w naszej firmie szkolenie ,,Z podstaw pneumatyki”, które zrealizowaliśmy wraz z marką Festo.
Samo wydarzenie poruszało tematykę:
- Zespołów przygotowania powietrza
- Zaworów i wysp zaworowych
- Napędów pneumatycznych
- Narzędzi inżynierskich
A za warstwę merytoryczną odpowiedzialni byli: Mateusz Piwoński i Marek Paska
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za obecność oraz aktywność podczas wydarzenia!
W marcu oraz kwietniu wzięliśmy udział w dwóch sportowych wydarzeniach, czyli 20. edycja biegu ulicznego „Recordowa Dziesiątka” oraz 16. PKO Poznań Półmaratonie.
- Łącznie 31 kilometrów udanych zmagań
- Rodzinne zmagania, ponieważ w biegu na 10 km brały udział również dzieci naszych pracowników
- Genialna atmosfera, której towarzyszyła masa uśmiechu
Do zobaczenia z pewnością jeszcze w tym roku!
Witam. myślę o aplikowaniu na ofertę dla specjalisty ds. kluczowych klientów. mam oczywiście już doświadczenie z pracy przy podobnej funkcji. zastanawiam się czy wpłynie ono na proponowana podstawę? Wysokość premii też by mnie interesowała. Czy są mocno rozbieżne pomiędzy pracownikami?
Dzień dobry, na stanowisku Specjalisty ds. klientów kluczowych wymagamy wiedzy technicznej, doświadczenia na podobnym stanowisku oraz gotowości do spotkań z klientami poza siedzibą naszej firmy. Wynagrodzenie jest kwestią indywidualną, która jest omawiana podczas rozmowy. Proszę przesłać swoje CV na adres e-mail praca@albeco.com.pl lub proszę aplikować przez serwis www.pracuj.pl
To w zasadzie na jakim poziomie trzeba znać ten niemiecki, żeby się dostać jako specjalista ds. Eksportu z tym językiem? Teraz jak jest widoczna oferta to piszą, że angielski musi być minimum na poziomie B2, natomiast niemiecki powinien umożliwiać swobodną rozmowę z kontrahentami. Myślicie, że C1 to minimum? Jest jakiś dialog na rozmowie?
Na tym stanowisku wymagamy komunikatywnej znajomości języka niemieckiego tak aby swobodnie prowadzić rozmowy handlowe w tym języku. Co zrozumiałe podczas rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzamy stopień znajomości tego języka. Zapraszam do złożenia CV
Chciałbym bardzo podziękować za rzetelnie przeprowadzoną rozmowę rekrutacyjną i angażujące pytania. Życzę znalezienia dobrej osoby na to stanowisko, sukcesu w rozwoju, a firmę zapamiętam pozytywnie i będę polecał w sieci przy okazji oceny procesów kwalifikacyjnych ;)
Opowiedz o ostatnim miejscu zatrudnienia, jakie miałeś obowiązki, dlaczego zmieniasz prace? Projekt, który wymagał od Ciebie własnej inicjatywy, zaangażowania i samodzielności. Co trzeba było zrobić? Jak to zrobiłeś? Jakie wyniki osiągnąłeś i jak je zmierzyłeś?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Mam pytanie, czy są u Państwa w firmie busy pracownicze pozwalające na transport pracowników z Poznania?
Niestety nie. Pracownicy naszej firmy dojeżdżają do pracy we własnym zakresie. Siedziba Spółki znajduje się w miejscu bardzo dobrze skomunikowanym z Poznaniem, można do pracy dojechać na wiele sposobów. Atutem naszej firmy jest to, że jesteśmy bardzo zgranym i koleżeńskim zespołem dlatego zawsze można się umówić i dojeżdżać do pracy w kilka osób.
Biuro ładne? To znaczy, że jest jakoś konkretnie wyremontowane? A co z samym jego wyposażeniem? Mam na myśli fotele, biurka i tak dalej. Czy dba się o ergonomie w trakcie pracy? Z tego co widziałam na stronie można zatrudnić się jako młodszy inżynier sprzedaży. Ciekawa jestem rozmowy oraz tego jakich stawek można się spodziewać od kolejnego roku. Omówicie je?
Biuro ładne. Stanowisko pracy ergonomiczne. Pracodawca dba o miejsce pracy. Fotele wygodne, biurka duże. Stawki uzależnione są od doświadczenia i zaangażowania pracownika a o szczegółach dowiesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej :).
Posiadamy nowoczesną siedzibę, nasze biura są jasne i przestronne. Bardzo dbamy o naszych pracowników, stawiamy nacisk nie tylko na komfort pracy, ale także na zdrowie naszych pracowników. Zdajemy sobie sprawę że siedzący tryb pracy nie sprzyja zdrowemu kręgosłupowi, dlatego starannie dobieramy krzesła dla naszych pracowników, dbamy także o odpowiednie oświetlenie oraz o odpowiednią wysokość monitorów. W chwili obecnej prowadzimy rekrutację na kilka stanowisk, zachęcam od aplikacji. Rozmowę rekrutacyjną zawsze przeprowadza kierownik działu, rozmowa odbywa się w miłej i przyjaznej atmosferze. W jej trakcie opowiadamy o konkretnym stanowisku, a także weryfikujemy wiedzę i umiejętności kandydata. W przypadku stanowiska inżynieryjnych sprawdzamy wiedzę techniczną. Jeśli chodzi o stawki jest to sprawa indywidualna, zależy od doświadczenia, wymagań i obowiązków na danym stanowisku.
Cześć, widzę ze wczoraj wznowiono ofertę dla młodszego specjalisty ds. technicznych. Jeszcze tydzień temu ktoś o nią spytał. Teraz to zastanawiam się czy tak trudno się dostać? wymogi szczegółowo przedstawione już mam przeczytane, zastanawiam się przy tym jak teraz może wyglądać rozmowa. Czy ktoś kto był teraz niedawno mógłby opisać przebieg? Chce się przygotować
Dzień dobry. widziałem, że w jednej opinii ktoś napisał, że mógł sobie wyrobić uprawnienia na wózki. Zastanawiam się jakie jeszcze inne kwalifikacje można podnosić i czy to bardzo jest zależne od stanowiska?
Podnoszenie kwalifikacji jest zależne od stanowiska. Jak zostało już wspomniane pracownicy magazynu i warsztatu regularnie uczestniczą w kursach i przystępują do egzaminu na wózki widłowe. Pracownicy biurowi mają możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, mamy także cykliczne szkolenia z Microsoft Excel oraz szkolenia produktowe. Zdarza się też, że to sami pracownicy wychodzą z inicjatywą i proponują dodatkowe specjalistyczne szkolenia, które przydadzą się w ich pracy.
Czy pracownicy Albeco Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Nie tylko pracą żyjemy. Oczywiście, że się integrujemy. Poza spotkaniem noworocznym mamy także rodzinny wyjazd majowy, grilla na zakończenia lata czy wyjścia na kręgle. Aktywnie działamy też sportowo: Business Run, Rowerowe Wyzwanie, Turniej Piłki Nożnej… możliwości i okazji jest sporo.
Najpierw się ucieszyłem, jak przeczytałem o stanowisku młodszy specjalista ds. technicznych - pierwsza praca w dziale technicznym. Super! Ale w sumie po analizie, to poza wykształceniem jako absolwent trzeba znać programy i narzędzia pomiarowe. Czyli w zasadzie to szukają gotowego specjalisty już, tyle że bez doświadczenia... Czy to nie jest sprzeczność? I jaką pensję proponują?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wymagania o których Pan wspomina zostały następująco ujęte w naszych ogłoszeniach: "-Znajomość oprogramowania do modelowania 3D/2D, typu Inventor lub SolidWorks oraz Autocad. -Znajomość obsługi podstawowych narzędzi pomiarowych." Od kandydatów nie wymagamy biegłości na najwyższym możliwym poziomie a znajomości obsługi najpopularniejszego oprogramowania z którym najczęściej styczność mają studenci kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Natomiast wiedzę z zakresu obsługi podstawowych narzędzi pomiarowych (suwmiarka, mikromierz) nabywa się już na samym początku drogi na studiach i jest to podstawa bez której ciężko byłoby kontynuować naukę na studiach "mechanicznych. Oczywiście pracownik podejmujący pracę w naszej firmie może liczyć na nasze pełne wsparcie oraz objęty zostaje cyklem wewnętrznych szkoleń, jednak powinien posiadać podstawową wiedzę, która według naszej opinii i doświadczeń przekazywana jest na wspomnianym już kierunku. Zespół Działu Technicznego składa się z kilkunastu osób z których spora część rozpoczęła pracę już w trakcie lub bezpośrednio po ukończeniu studiów (Mechanika i Budowa Maszyn lub kierunek pokrewny) - stąd możemy twierdzić, że nasza opinia poparta jest zdobytym doświadczeniem. Pragnę jednak zauważyć, że pewne braki wiedzy nie są przeszkodą do podjęcia współpracy - co pewien czas poszukujemy również osób pragnących zdobyć doświadczenie podczas stażu; zapraszamy więc do śledzenia działań Albeco na najpopularniejszych portalach z ogłoszeniami o pracę :).
Jestem pracownikiem Albeco od 2021 roku. Szczerze fajnie pracuje mi się na magazynie moje kwalifikacje zostały podniesione przez zdobycie uprawnień na wózki widłowe, to już trzeci rok ciągłej pracy z krótkimi przerwami chorobowymi i nadal nie dostałem awansu ...
Praca w Albeco jest naprawdę ok - miła atmosfera, ładne biuro, fajni ludzie, multisport, pzu zdrowie - ogólnie polecam.
Dla mnie w Albeco jest git
Albeco Sp. z o.o. jest w trakcie poszukiwania osoby na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży w Plewiska. Wziąłeś udział w tym procesie? Na co Twoim zdaniem powinny zwrócić uwagę osoby rozważające pracę w firmie.
Osobiście nie polecam pracy na magazynie przymus nadgodzin (usunięte przez administratora)
I to jest to o czym napisałem... wszystkim nie dogodzisz, w mojej pracy obecnej w MPK Poznań na warsztacie chciałbym nadgodziny a nawet moje prośby spełzły na niczym
Mistrzu, wpisujesz się z tym MPK na różnych firmach. To gdzie ty w końcu pracujesz?
To może czas coś zrobic aby tych nadgodzin nie było. To nie jest chwilowy problem ze trzeba zostać po godzinach tylko ciągnie się przez lata. Może pełne dwie zmiany zdały by egzamin.
60% zadowolona pewnie kierownik i jego przyjaciele. A prawie druga połowa nie zadowolona bo nie mają wyjścia i muszą chodzić na nadgodziny. Kolejne rekrutację i tak nic nie dają. Po prostu system pracy jest zły.
Cześć. Proszę napisz jaki system pracy na magazynie byś widział. System, który spełniłby Twoje oczekiwania. Serio. Feel free i napisz w punktach, mechanizm do wdrożenia. Tylko, tak, żeby miało to ręce i nogi. Firma będzie mogła przedyskutować, Twój projekt i będziesz miał realny wpływ na funkcjonowanie firmy.
To firma powinna dążyć do tego aby praca była efektywna i nie ponosić dodatkowych kosztów przez wypłacanie praktycznie drugiej wypłaty w nadgodzinach. W tak duzym zespole powinna być osoba która ma jakies pojęcie o zarządzaniu i kierowaniu.
Jeszcze raz nadmienimy. W Albeco żaden pracownik nie jest zmuszany do nadgodzin. Co więcej, każda wypracowana nadgodzina jest monitorowana i należycie wynagradzana.
Dziękujemy za sugestie. Chcąc poznać zdanie samych pracowników magazynu przeprowadziliśmy wśród zespołu anonimową ankietę. Ponad 60% pracowników wyraziło swoje zadowolenie z obecnego systemu pracy i nie chce go zmieniać. Natomiast, żaden z zapytanych pracowników nie opowiedział się za wprowadzeniem pracy zmianowej. Tym samym, upewniliśmy się, że system jednozmianowym + nadgodziny, jest rozwiązaniem satysfakcjonującym naszych pracowników. System jest korzystny pod względem finansowym, ale też daje pewną elastyczność, zarówno pracownikom jak i pracodawcy. Dlatego w tej chwili nie planujemy wprowadzenie systemu zmianowego. Cały czas staramy się rekrutować nowe osoby do pracy, aby zminimalizować problem zostawania po godzinach.
Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy zdementować informację o przymusie nadgodzin w naszej firmie. Gwarancja wysyłki paczki tego samego dnia, gdy zamówienie zostało złożone przed godziną 18.00 wymaga od naszej firmy punktualności i rzetelności świadczonych usług. Dbamy jednak nie tylko o satysfakcję Klientów ale też i pracowników dlatego nasz zespół ma możliwość decydowania o tym czy chcę realizować swoje obowiązki w systemie nadgodzin. Wypracowane dodatkowe godziny, są oczywiście każdorazowo wypłacane.
Albeco to jest najlepsza firma na świecie. Atmosfera w magazynie jest przyjazna i zorientowana na pracę zespołową. P.S: Świat daje Ci tyle ile Ty dajesz jemu…
A wiesz może, jak się pracuje w pozostałych działach? Tam też jest spoko atmosfera? Co do magazynu, to jakie są teraz stawki? Pracuje się zmianowo?
To tylko pozazdrościć jak taka super atmosfera. A wracając do pracy na magazynie to trzeba mieć uprawnienia UDT żeby się przyjąć? Czy są pracownicy którzy wykonują pracę ręcznie i nie ma potrzeby kursu na wózki widłowe?
O którym kierowniku działu mówisz? Mój kierownik magazynu jest miły i towarzyski. Zawsze słucha opinii i dochodzi do wspólnych decyzji.
Koledzy w magazynie mogą nie mieć uprawnień UDT. Istnieją stanowiska pracy bez uprawnień UDT. Ale w trakcie pracy w przyszłości mają możliwość uczenia się.
W końcu czas by to napisać. Przymus nadgodzin, kablowanie (usunięte przez administratora) traktowane przez kierownika jakby było to całkiem normalne . Zarząd magazynu tj kierownik zzca brygadzisci wszystko wieś brak wychowania kultury manier tylko siła do tyrki.. jeśli chcecie do końca życia pracować ciężko i nie być za to chwalonym polecam
Co jeśli ktoś się nie zgodzi na te nadgodziny? Chociaż są one jakoś lepiej płatne, czy nie ma na to szans?
Grażyna, ten "ziomek" pisze totalne bzdury. Nie ma czegoś takiego jak przymus nadgodzin. Chcesz przychodzisz, nie chcesz to nie. I oczywiście, że są płatne. Ale jak ziomek chciał dodatkowa kase ale bez przychodzenia na nadgodziny to tak się nie da.
Jedno mnie dziwi - (usunięte przez administratora)w swoje gniazdo. Chłopaki, zacznijcie rozmawiać z kierownikami na bieżąco. Takie problemy idzie rozwiązać z korzyścią dla obu stron. Komunikacja! Rozumiem, że frustracja potrafi narastać w ciszy, aż w końcu eksploduje. Zwłaszcza gdy dostaje się wypowiedzenie, bo ktoś nie jest zadowolony jakości waszej pracy. Tak na szybko w kwestii chwalenia. Wszystkie nadgodziny płatne punktualnie, zostajesz dłużej - jesz dodatkowy ciepły posiłek, w maju bierzesz rodzinę i jedziesz za frytki do hotelu na wakacje, czerwiec wyrównanie inflacyjne, listopad premia w formie 13 wypłaty, zaraz kolejne wyrównanie inflacyjne, imprezy integracyjne i wigilie a ty nadal piszesz, że nie jesteś chwalony... Weź się w garść. Natomiast chłopacy, którzy jesteście jeszcze w zespole Albeco. Nie pozwólcie innym pisać takich niekonstruktywnych komentarzy - warto im przetłumaczyć bezsensowność takich działań. Przecież to bezpodstawnie uderza w fundamenty naszej firmy...
Przeglądając wszystkie wpisy wniosek jest jeden kierownik magazynu nie nadaje się do zarządzania ludźmi. Wypowiedzenia dostają ci którzy nie włażą mu w (usunięte przez administratora). Inni mają na więcej pozwalane wystarczy się dobrze podlizac.
Tak tylko się zastanawiam czy gdyby tak faktycznie było to ktoś nad nim by tego po prostu sam nie zauważył? Albo ludzie mają może opcję, żeby wprost jakieś problemy zgłaszać?
ok czyli co z tego wynika? była jakaś rozmowa podejmowana w tym temacie czy nie? jak ogólnie się z nimi rozmawia, jakie zazwyczaj mają podejście?
Podejście mają słabe. A ty masz dużo pytań odnośnie tej firmy.. Pod każdą wypowiedzią Twój komentarz.
Zdajesz sobie sprawę, że napisanie "podejście mają słabe", niczego nie wyjaśnia? Może jakiś konkret "słabego", wg. Ciebie podejścia?
Praca w tej firmie potrafi być przyjemna i radosna w tych ciężkich czasach.
To chyba dobrze, co nie? To mówisz o atmosferze w firmie czy ogólnie jest stabilne zatrudnienie i dobrze Ci z tym?
W mojej opinii atmosfera jest przyjazna, ludzie mają dystans, poczucie humoru i każdy wyraża chęć pomocy.
To raczej dobrze, że masz takie odczucia, tylko zastanawiam się z czego może wynikać taka rozbieżność... Chodzi o różne warunki na poszczególnych stanowiskach? Na którymś jest lepiej?
Nie nie ma przerwy cały czas walczysz do kibla też nie można wyjść... Urszula co to za dziwne pytania??
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Albeco Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Albeco Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Albeco Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 4 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Albeco Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Albeco Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.