Albeco Sp. z o.o.

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Albeco Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Użytkownicy,



Serdecznie witamy na naszym portalu GoWork.pl! 

Chcielibyśmy serdecznie podziękować Wam za każdą opinię, którą zostawiliście na temat naszej firmy. Doceniamy zarówno konstruktywne komentarze, jak i wszelkie wartościowe uwagi.

Staramy się jak najlepiej reagować na Wasze wpisy, ale nie zawsze możemy publicznie odpowiedzieć na wszystkie tematy. Dlatego zachęcamy Was do bezpośredniego kontaktu marketing@albeco.com.pl w przypadkach, które wymagają szczegółowych wyjaśnień. 

Pragniemy również prosić o zachowanie uprzejmości w wypowiedziach na forum oraz o korzystanie z potwierdzonych informacji. Zgodnie z zasadami naszego regulaminu, wpisy zawierające obraźliwe treści, pomówienia lub wulgaryzmy mogą zostać usunięte.

W przypadku nieodzownych sytuacji będziemy zmuszeni do weryfikacji adresów IP osób, które łamią regulamin oraz polskie prawo. Pamiętajcie, że naruszenia te mogą wiązać się z konsekwencjami prawnymi.

Mamy nadzieję, że korzystanie z naszego portalu będzie dla Was przyjemne i pomocne. Jeśli macie jakiekolwiek pytania lub sugestie, z przyjemnością Was wysłuchamy.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Albeco
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Paulina

Pracownik firmy

08.06.2023 01:06

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Paulinaikona wywiad

Mam na imię Paulina i jestem absolwentką Italianistyki na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Chciałabym podzielić się z Państwem historią mojej pracy w Albeco sp. z o.o.

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?

Paulinaikona wywiad

Pracuję na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Eksportu. Zajmuję się obsługą klientów z zagranicy: przyjmowaniem zamówień, organizowaniem transportu, przygotowywaniem ofert, przyjmowaniem reklamacji.

Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?

Paulinaikona wywiad

Tak, mam możliwość pracy zdalnej.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Paulinaikona wywiad

5000-6000zł brutto.

Jak długo pracujesz w tej firmie?

Paulinaikona wywiad

W firmie pracuję 1,5 roku.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

Paulinaikona wywiad

Zdecydowanie poleciłabym pracę w tej firmie przyjacielowi. Mam tutaj możliwość rozwoju, wciąż uczę się nowych rzeczy, do tego mam kontakt z ludźmi z całego świata. W firmie panuje rodzinna, sympatyczna atmosfera, dzięki czemu przebywanie w biurze jest przyjemnością. Koleżanki i koledzy wykazują się serdecznością i służą pomocą w każdej sytuacji.

Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.

Paulinaikona wywiad

W firmie najbardziej lubię skonkretyzowanie moich obowiązków. Wiem, co jest moim zadaniem i jakie są procedury ich wykonywania.

Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Paulinaikona wywiad

W naszej firmie szkolenia prowadzone są cyklicznie, jest ich kilka w roku. Dotyczą tematyki technicznej i produktowej, dzięki czemu jeszcze bardziej zaznajamiamy się z produktami, które sprzedajemy.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?

Paulinaikona wywiad

Jestem bardzo zadowolona z atmosfery panującej w firmie. Jak wspominałam wcześniej, jest ona rodzinna i serdeczna. Liczba pracowników sprawia, że jesteśmy w stanie zapoznać się osobiście, a przebywanie we wspólnej przestrzeni i spotkania integracyjne sprawiają, że możemy się lepiej poznać i lepiej ze sobą czuć.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.

Paulinaikona wywiad

Nie zauważyłam żadnych niezgodności w stosunku do ustaleń omawianych podczas pierwszego dnia pracy. Wszystko zostało jasno przedstawione i wytłumaczone, i jest to przestrzegane przez cały okres naszej współpracy.



ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Adrian

Pracownik firmy

14.06.2023 08:06

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?

Adrian ikona wywiad

Pracuję na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Handlowych. Wspieram przedstawicieli handlowych z biura, m.in.: przygotowuję oferty i zakładam zlecenia. W dziale dodatkowo pełnię funkcję administracyjną oraz przeprowadzam inwentaryzację w niektórych składach konsygnacyjnych Albeco.

Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?

Adrian ikona wywiad

Tak, mam możliwość pracy zdalnej. Od niedawna w naszej firmie obowiązuje regulamin i mam możliwość wykorzystania 24 takich dni w roku kalendarzowym. Można również ubiegać się o ciągłą pracę zdalną.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

Adrian ikona wywiad

To zależy. Pracę na magazynie poleciłbym tylko komuś, kto ma duży dystans do siebie, ma swoje zdanie, potrafi powalczyć o siebie i potrafi innych sprostować. W przeciwnym razie ktoś może czuć się źle w towarzystwie mało tolerancyjnych żartów. Pracę w biurze mogę polecić każdemu. Na początku jest dużo szkoleń, które przygotowują Cię do pracy na danym stanowisku, następnie stopniowo są przydzielane zadania i obowiązki.

Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.

Adrian ikona wywiad

W mojej firmie najbardziej nie lubię spychologii oraz widocznej rywalizacji między działami. Pracujemy na jeden chleb, a nie zawsze można liczyć na wsparcie. To co lubię to wspólne, opłacane przez firmę wyjazdy i integracje, elastyczność i dobre warunki pracy: klimatyzowane pomieszczenia, czyste toalety, duży parking, dostępna herbata, kawa z ekspresu.

Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?

Adrian ikona wywiad

Niestety na moim stanowisku nie ma możliwości rozwoju. Wynika to ze struktury działu oraz powierzanych zadań. Nad nami jest tylko kierownik. Gdybym chciał awansować musiałbym ubiegać się o zmianę stanowiska i pracę w innym dziale.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?

Adrian ikona wywiad

Odnoszę wrażenie, że w firmie panuje neutralna atmosfera. Nie jest sztywno jak w dużych korporacjach, lecz coraz rzadziej jest czas i miejsce na żarty oraz swobodne rozmowy. Zawsze można kogoś spotkać i poplotkować przy kawie. Można również dostrzec, że tworzą się ekipy, pracownicy prywatnie się spotykają, a nawet tworzą się przyjaźnie.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.

Adrian ikona wywiad

Ustalenia i zasady są raczej przestrzegane.



zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Patrycja Smorawińska

Pracownik firmy - Specjalista ds. HR

27.07.2023 03:07

Czym zajmuje się Państwa firma? 

Patrycja Smorawińskaikona wywiad

Spółka Albeco zajmuje się sprzedażą łożysk, smarów i narzędzi – w tym nagrzewnic i ściągaczy – oraz sprzedażą elementów techniki liniowej. Jesteśmy polską spółką, działającą od ponad 30 lat nie tylko na rynku krajowym, ale i na całym świecie. Centrala Spółki znajduje się w Plewiskach pod Poznaniem, ale posiadamy także dwa oddziały – w Olsztynie oraz Katowicach. W chwili obecnej zatrudniamy ponad 150 pracowników.

Jak wygląda struktura Państwa firmy? 

Patrycja Smorawińskaikona wywiad

Nasza struktura nie jest bardzo rozbudowana i składa się z kilku działów, m.in.: Techniki Liniowej, Sprzedaży, Księgowości, Zakupów, Kluczowych Klientów, Marketingu, IT oraz Magazyn. Każdy z działów ma ściśle określone zadania, które wypełnia w 100%. To dzięki pracownikom i ich staraniom jesteśmy liderem w swojej branży.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku? 

Patrycja Smorawińskaikona wywiad

Jesteśmy firmą, która nieustannie się rozwija. Sukcesywnie poszerzamy nasz asortyment, a co za tym idzie, poszukujemy cały czas nowych pracowników. W bieżącym roku chcemy zwiększyć zatrudnienie o 5%. W chwili obecnej poszukujemy specjalistów do działu technicznego, gdzie wymagamy doświadczenia na stanowiskach inżynierskich, oraz specjalistów ds. eksportu, gdzie kluczowe znaczenie ma znajomość języka obcego.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie? Kto odpowiada za rekrutację?

Patrycja Smorawińskaikona wywiad

Rekrutacją w naszej firmie zajmuje się kierownik działu,do którego poszukujemy pracownika. Rekrutacja odbywa się przy wsparciu działu HR. Początek rekrutacji w naszej firmie zawsze jest taki sam – publikujemy ogłoszenie. Później przystępujemy do analizy CV. Jeśli kandydat spełnia nasze oczekiwania, umawiamy się z nim na rozmowę. Pierwsza rozmowa odbywa się na miejscu w siedzibie i przeprowadza ją kierownik działu. W zależności od tego, na jakie stanowisko obecnie rekrutujemy, rozmowy prowadzone są w indywidualny sposób. Jeśli w danej rekrutacji poszukujemy inżynierów, to podczas rozmowy sprawdzamy wiedzę techniczną. Natomiast jeśli szukamy pracowników do działu eksportu, sprawdzamy umiejętności językowe. Podobnie w przypadku stanowisk halowych – tutaj liczy się dla nas język obcy oraz umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office, z naciskiem na program Excel. Najczęściej rekrutujemy pracowników na stanowiska magazynowe i tutaj ważne jest dla nas doświadczenie oraz zaangażowanie do pracy. Jeżeli chodzi o pracę na magazynie w Albeco, to prosimy kandydatów o przesłanie krótkiego CV. Z wybranymi osobami kontaktujemy się telefonicznie. Podczas rozmowy z kierownikiem magazynu, kandydat może się dowiedzieć, na czym konkretnie będą polegały jego obowiązki służbowe. Generalnie rekrutacja obejmuje tylko jeden etap. Kandydat, który przejdzie pozytywnie proces rekrutacji, otrzymuje od nas propozycję pracy i zaproszenie do dołączenia do zespołu.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie? 

Patrycja Smorawińskaikona wywiad

Każdy nowy pracownik zaczyna pracę od dobrej kawy i od poznania załogi. Następnie poznaje specyfikę pracy, a także uczestniczy w licznych szkoleniach, które nie tylko pozwalają zapoznać się z naszym asortymentem, ale także zrozumieć specyfikę pracy każdego działu. Proces wdrożenia staramy się zamknąć w okresie jednego miesiąca pracy, ale oczywiście po tym okresie nowy pracownik w każdej chwili może liczyć na pomoc kolegów i koleżanek z działu, a także na pomoc swojego przełożonego.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników? 

Patrycja Smorawińskaikona wywiad

Jesteśmy firmą, która dba o rozwój swoich pracowników. Stawiamy na liczne kursy i szkolenia. Każdy kierownik posiada dużą wiedzę techniczną, którą stale poszerza, a następnie przekazuje swoim podwładnym. W chwili obecnej dodatkowo umożliwiamy i finansujemy podnoszenie kwalifikacji językowych. Nasi pracownicy mogą rozwijać je za dzięki platformie Tutlo. Oczywiście praca to nie wszystko, dbamy o przyjazną atmosferę, na którą korzystnie wpływają różnego rodzaju spotkania. Regularnie odbywają się spotkania integracyjne, bierzemy też udział w różnych akcjach charytatywnych oraz imprezach sportowych, a niektóre z nich nawet sami organizujemy. Przykładami takich inicjatyw mogą być: wyzwanie rowerowe, które odbywa się co roku w okresie letnim, udział w BusinessRun, czy biegach ulicznych. Naszą coroczną tradycją są rodzinne wyjazdy majowe – pracownicy wraz ze swoimi rodzinami zapraszani są przez firmę w atrakcyjne miejsca w Polsce, gdzie razem się bawimy i zwiedzamy. Na przyjazną atmosferę wpływa też fakt, że mówimy do siebie po imieniu – niezależnie od zajmowanego stanowiska. Możemy się też pochwalić szeroką gamą benefitów – w tym ubezpieczeniami grupowymi czy prywatną opieką medyczną. Dbając o zdrowie naszych pracowników, co środę oferujemy im świeże owoce. Dużym atutem jest posiadany przez nas duży parking pracowniczy, dzięki któremu nikt nie ma problemów z parkowaniem. Lokalizacja naszej firmy jest na tyle dogodna, że osoby nieposiadające własnego auta mogą do nas dojechać komunikacją miejską.



Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Szkolenie dla klientów z podstaw pneumatyki – FESTO za nami.
Dnia 9 kwietnia od godz. 9:00 odbyło się w naszej firmie szkolenie ,,Z podstaw pneumatyki”, które zrealizowaliśmy wraz z marką Festo.
Samo wydarzenie poruszało tematykę:

  • Zespołów przygotowania powietrza

  • Zaworów i wysp zaworowych

  • Napędów pneumatycznych

  • Narzędzi inżynierskich


A za warstwę merytoryczną odpowiedzialni byli: Mateusz Piwoński i Marek Paska


Wszystkim uczestnikom dziękujemy za obecność oraz aktywność podczas wydarzenia!
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Albeco i sport, to znakomite połączenie! 

W marcu oraz kwietniu wzięliśmy udział w dwóch sportowych wydarzeniach, czyli 20. edycja biegu ulicznego „Recordowa Dziesiątka” oraz 16. PKO Poznań Półmaratonie.

  • Łącznie 31 kilometrów udanych zmagań

  • Rodzinne zmagania, ponieważ w biegu na 10 km brały udział również dzieci naszych pracowników

  • Genialna atmosfera, której towarzyszyła masa uśmiechu


Do zobaczenia z pewnością jeszcze w tym roku!
Amelia Nowy wpis
Inne

Witam. myślę o aplikowaniu na ofertę dla specjalisty ds. kluczowych klientów. mam oczywiście już doświadczenie z pracy przy podobnej funkcji. zastanawiam się czy wpłynie ono na proponowana podstawę? Wysokość premii też by mnie interesowała. Czy są mocno rozbieżne pomiędzy pracownikami?

Nowy wpis

Pracodawca

@Amelia

Dzień dobry, na stanowisku Specjalisty ds. klientów kluczowych wymagamy wiedzy technicznej, doświadczenia na podobnym stanowisku oraz gotowości do spotkań z klientami poza siedzibą naszej firmy. Wynagrodzenie jest kwestią indywidualną, która jest omawiana podczas rozmowy. Proszę przesłać swoje CV na adres e-mail praca@albeco.com.pl lub proszę aplikować przez serwis www.pracuj.pl

anonim
Inne

To w zasadzie na jakim poziomie trzeba znać ten niemiecki, żeby się dostać jako specjalista ds. Eksportu z tym językiem? Teraz jak jest widoczna oferta to piszą, że angielski musi być minimum na poziomie B2, natomiast niemiecki powinien umożliwiać swobodną rozmowę z kontrahentami. Myślicie, że C1 to minimum? Jest jakiś dialog na rozmowie?

Pracodawca

@anonim

Na tym stanowisku wymagamy komunikatywnej znajomości języka niemieckiego tak aby swobodnie prowadzić rozmowy handlowe w tym języku. Co zrozumiałe podczas rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzamy stopień znajomości tego języka. Zapraszam do złożenia CV

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chciałbym bardzo podziękować za rzetelnie przeprowadzoną rozmowę rekrutacyjną i angażujące pytania. Życzę znalezienia dobrej osoby na to stanowisko, sukcesu w rozwoju, a firmę zapamiętam pozytywnie i będę polecał w sieci przy okazji oceny procesów kwalifikacyjnych ;)

Pytania

Opowiedz o ostatnim miejscu zatrudnienia, jakie miałeś obowiązki, dlaczego zmieniasz prace? Projekt, który wymagał od Ciebie własnej inicjatywy, zaangażowania i samodzielności. Co trzeba było zrobić? Jak to zrobiłeś? Jakie wyniki osiągnąłeś i jak je zmierzyłeś?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
PP
Inne
 Pytanie

Mam pytanie, czy są u Państwa w firmie busy pracownicze pozwalające na transport pracowników z Poznania?

Pracodawca

@PP

Niestety nie. Pracownicy naszej firmy dojeżdżają do pracy we własnym zakresie. Siedziba Spółki znajduje się w miejscu bardzo dobrze skomunikowanym z Poznaniem, można do pracy dojechać na wiele sposobów. Atutem naszej firmy jest to, że jesteśmy bardzo zgranym i koleżeńskim zespołem dlatego zawsze można się umówić i dojeżdżać do pracy w kilka osób.

Lucy
Inne

Biuro ładne? To znaczy, że jest jakoś konkretnie wyremontowane? A co z samym jego wyposażeniem? Mam na myśli fotele, biurka i tak dalej. Czy dba się o ergonomie w trakcie pracy? Z tego co widziałam na stronie można zatrudnić się jako młodszy inżynier sprzedaży. Ciekawa jestem rozmowy oraz tego jakich stawek można się spodziewać od kolejnego roku. Omówicie je?

Pracownik
Pracownik
@Lucy

Biuro ładne. Stanowisko pracy ergonomiczne. Pracodawca dba o miejsce pracy. Fotele wygodne, biurka duże. Stawki uzależnione są od doświadczenia i zaangażowania pracownika a o szczegółach dowiesz się podczas rozmowy kwalifikacyjnej :).

Pracodawca

@Lucy

Posiadamy nowoczesną siedzibę, nasze biura są jasne i przestronne. Bardzo dbamy o naszych pracowników, stawiamy nacisk nie tylko na komfort pracy, ale także na zdrowie naszych pracowników. Zdajemy sobie sprawę że siedzący tryb pracy nie sprzyja zdrowemu kręgosłupowi, dlatego starannie dobieramy krzesła dla naszych pracowników, dbamy także o odpowiednie oświetlenie oraz o odpowiednią wysokość monitorów. W chwili obecnej prowadzimy rekrutację na kilka stanowisk, zachęcam od aplikacji. Rozmowę rekrutacyjną zawsze przeprowadza kierownik działu, rozmowa odbywa się w miłej i przyjaznej atmosferze. W jej trakcie opowiadamy o konkretnym stanowisku, a także weryfikujemy wiedzę i umiejętności kandydata. W przypadku stanowiska inżynieryjnych sprawdzamy wiedzę techniczną. Jeśli chodzi o stawki jest to sprawa indywidualna, zależy od doświadczenia, wymagań i obowiązków na danym stanowisku.

anonim
Inne

Cześć, widzę ze wczoraj wznowiono ofertę dla młodszego specjalisty ds. technicznych. Jeszcze tydzień temu ktoś o nią spytał. Teraz to zastanawiam się czy tak trudno się dostać? wymogi szczegółowo przedstawione już mam przeczytane, zastanawiam się przy tym jak teraz może wyglądać rozmowa. Czy ktoś kto był teraz niedawno mógłby opisać przebieg? Chce się przygotować

Pracownik
Pracownik
@anonim

Nie jest ciężko dostać jeśli spełniasz warunki.

anonim
Inne

Dzień dobry. widziałem, że w jednej opinii ktoś napisał, że mógł sobie wyrobić uprawnienia na wózki. Zastanawiam się jakie jeszcze inne kwalifikacje można podnosić i czy to bardzo jest zależne od stanowiska?

Pracodawca

@anonim

Podnoszenie kwalifikacji jest zależne od stanowiska. Jak zostało już wspomniane pracownicy magazynu i warsztatu regularnie uczestniczą w kursach i przystępują do egzaminu na wózki widłowe. Pracownicy biurowi mają możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, mamy także cykliczne szkolenia z Microsoft Excel oraz szkolenia produktowe. Zdarza się też, że to sami pracownicy wychodzą z inicjatywą i proponują dodatkowe specjalistyczne szkolenia, które przydadzą się w ich pracy.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Albeco Sp. z o.o. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Pracodawca

@Pytanie

Nie tylko pracą żyjemy. Oczywiście, że się integrujemy. Poza spotkaniem noworocznym mamy także rodzinny wyjazd majowy, grilla na zakończenia lata czy wyjścia na kręgle. Aktywnie działamy też sportowo: Business Run, Rowerowe Wyzwanie, Turniej Piłki Nożnej… możliwości i okazji jest sporo.

anonim
Inne

Najpierw się ucieszyłem, jak przeczytałem o stanowisku młodszy specjalista ds. technicznych - pierwsza praca w dziale technicznym. Super! Ale w sumie po analizie, to poza wykształceniem jako absolwent trzeba znać programy i narzędzia pomiarowe. Czyli w zasadzie to szukają gotowego specjalisty już, tyle że bez doświadczenia... Czy to nie jest sprzeczność? I jaką pensję proponują?

Pracodawca

@anonim

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wymagania o których Pan wspomina zostały następująco ujęte w naszych ogłoszeniach: "-Znajomość oprogramowania do modelowania 3D/2D, typu Inventor lub SolidWorks oraz Autocad. -Znajomość obsługi podstawowych narzędzi pomiarowych." Od kandydatów nie wymagamy biegłości na najwyższym możliwym poziomie a znajomości obsługi najpopularniejszego oprogramowania z którym najczęściej styczność mają studenci kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Natomiast wiedzę z zakresu obsługi podstawowych narzędzi pomiarowych (suwmiarka, mikromierz) nabywa się już na samym początku drogi na studiach i jest to podstawa bez której ciężko byłoby kontynuować naukę na studiach "mechanicznych. Oczywiście pracownik podejmujący pracę w naszej firmie może liczyć na nasze pełne wsparcie oraz objęty zostaje cyklem wewnętrznych szkoleń, jednak powinien posiadać podstawową wiedzę, która według naszej opinii i doświadczeń przekazywana jest na wspomnianym już kierunku. Zespół Działu Technicznego składa się z kilkunastu osób z których spora część rozpoczęła pracę już w trakcie lub bezpośrednio po ukończeniu studiów (Mechanika i Budowa Maszyn lub kierunek pokrewny) - stąd możemy twierdzić, że nasza opinia poparta jest zdobytym doświadczeniem. Pragnę jednak zauważyć, że pewne braki wiedzy nie są przeszkodą do podjęcia współpracy - co pewien czas poszukujemy również osób pragnących zdobyć doświadczenie podczas stażu; zapraszamy więc do śledzenia działań Albeco na najpopularniejszych portalach z ogłoszeniami o pracę :).

anonim
Pracownik

Jestem pracownikiem Albeco od 2021 roku. Szczerze fajnie pracuje mi się na magazynie moje kwalifikacje zostały podniesione przez zdobycie uprawnień na wózki widłowe, to już trzeci rok ciągłej pracy z krótkimi przerwami chorobowymi i nadal nie dostałem awansu ...

Pracodawca

 Aktualność
Noworoczne szaleństwo w Ułan Browarze!

Wspólnie powitaliśmy Nowy Rok w licznym gronie!  Były podsumowania osiągnięć, licytacja fantów na szczytny cel, pyszna kolacja, degustacja unikalnych piw, tańce do białego rana, fotobudka i bilard.  Już nie możemy się doczekać kolejnego spotkania!
Antygona
Pracownik

Praca w Albeco jest naprawdę ok - miła atmosfera, ładne biuro, fajni ludzie, multisport, pzu zdrowie - ogólnie polecam.

Kamil
Pracownik

Dla mnie w Albeco jest git

1
Administrator

Albeco Sp. z o.o. jest w trakcie poszukiwania osoby na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży w Plewiska. Wziąłeś udział w tym procesie? Na co Twoim zdaniem powinny zwrócić uwagę osoby rozważające pracę w firmie.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Dawid

Pracownik

15.06.2023 08:06

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Dawidikona wywiad

Cześć, mam na imię Dawid, pracownikiem firmy Albeco jestem od 2007 roku.

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?

Dawidikona wywiad

Pracuję na stanowisku kierownika magazynu. Do moich zadań należy zarządzaniem zespołem magazynierów, nadzór nad magazynem głównym oraz buforowymi, organizacja pracy i logistyki magazynowej.

Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?

Dawidikona wywiad

Nie mam możliwości pracy zdalnej z uwagi na procesy magazynowe, których nie da się wykonać na odległość. Konieczność nadzoru oraz bieżącego reagowania wymaga obecności na miejscu.

Jak długo pracujesz w tej firmie?

Dawidikona wywiad

W firmie pracuję od 16 lat.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

Dawidikona wywiad

Pracę mogę polecić każdej osobie, która przede wszystkim chce pracować. Na pewno dobra kondycja fizyczna będzie atutem. Praca wymaga zaangażowania i zapoznania się z dość specyficznym asortymentem, ale dla osób chętnych nie powinno być to żadnym problemem.

Co najbardziej lubisz, a czego nie lubisz w tej firmie? Uzasadnij odpowiedź.

Dawidikona wywiad

W pracy lubię: miłą atmosferę, zgrany, młody zespół, organizowane wyjazdy i wyjścia integracyjne dla pracowników oraz ich rodzin.

Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?

Dawidikona wywiad

Jeżeli chodzi o rozwój, to zdarza się, że najbardziej wyróżniający się pracownicy mają możliwość awansu do innych działów. Mamy też szansę na rozwijanie się w pracy w magazynie i realizowanie zadań wymagających większego doświadczenia oraz wiedzy.

Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Dawidikona wywiad

W mojej firmie szkolenia odbywają się dość często, są zaplanowane oraz dotyczą szerokiego zakresu, który jest przedmiotem naszej pracy: są to zagadnienia dotyczące łożysk, smarów, akcesoriów łożyskowych.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?

Dawidikona wywiad

W firmie panuje miła atmosfera, zespół magazynierów jest młody i zgrany.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.

Dawidikona wywiad

Warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy są przestrzegane i respektowane przez pracodawcę. Osoba zaczynająca pracę otrzymuje wszelkie niezbędne informacje o tym, co i jak ma wykonywać, i dalej te założenia są realizowane. Każdy wie, co należy do jego obowiązków, a co jest wykraczającym poza nie zadaniem dodatkowym.



Anonim

Osobiście nie polecam pracy na magazynie przymus nadgodzin (usunięte przez administratora)

1
Mateusz W.
Kandydat
@Anonim

I to jest to o czym napisałem... wszystkim nie dogodzisz, w mojej pracy obecnej w MPK Poznań na warsztacie chciałbym nadgodziny a nawet moje prośby spełzły na niczym

anonim
Inne
 Pytanie
@Mateusz W.

Mistrzu, wpisujesz się z tym MPK na różnych firmach. To gdzie ty w końcu pracujesz?

Anonim
Pracownik

To może czas coś zrobic aby tych nadgodzin nie było. To nie jest chwilowy problem ze trzeba zostać po godzinach tylko ciągnie się przez lata. Może pełne dwie zmiany zdały by egzamin.

Andre
Pracownik

60% zadowolona pewnie kierownik i jego przyjaciele. A prawie druga połowa nie zadowolona bo nie mają wyjścia i muszą chodzić na nadgodziny. Kolejne rekrutację i tak nic nie dają. Po prostu system pracy jest zły.

Głos rozsądku
Pracownik
@Andre

Cześć. Proszę napisz jaki system pracy na magazynie byś widział. System, który spełniłby Twoje oczekiwania. Serio. Feel free i napisz w punktach, mechanizm do wdrożenia. Tylko, tak, żeby miało to ręce i nogi. Firma będzie mogła przedyskutować, Twój projekt i będziesz miał realny wpływ na funkcjonowanie firmy.

Ii
Pracownik
@Głos rozsądku

To firma powinna dążyć do tego aby praca była efektywna i nie ponosić dodatkowych kosztów przez wypłacanie praktycznie drugiej wypłaty w nadgodzinach. W tak duzym zespole powinna być osoba która ma jakies pojęcie o zarządzaniu i kierowaniu.

Pracodawca

@Anonim

Jeszcze raz nadmienimy. W Albeco żaden pracownik nie jest zmuszany do nadgodzin. Co więcej, każda wypracowana nadgodzina jest monitorowana i należycie wynagradzana.

Pracodawca

@Anonim

Dziękujemy za sugestie. Chcąc poznać zdanie samych pracowników magazynu przeprowadziliśmy wśród zespołu anonimową ankietę. Ponad 60% pracowników wyraziło swoje zadowolenie z obecnego systemu pracy i nie chce go zmieniać. Natomiast, żaden z zapytanych pracowników nie opowiedział się za wprowadzeniem pracy zmianowej. Tym samym, upewniliśmy się, że system jednozmianowym + nadgodziny, jest rozwiązaniem satysfakcjonującym naszych pracowników. System jest korzystny pod względem finansowym, ale też daje pewną elastyczność, zarówno pracownikom jak i pracodawcy. Dlatego w tej chwili nie planujemy wprowadzenie systemu zmianowego. Cały czas staramy się rekrutować nowe osoby do pracy, aby zminimalizować problem zostawania po godzinach.

Pracodawca

@Anonim

Dziękujemy za opinię. Chcielibyśmy zdementować informację o przymusie nadgodzin w naszej firmie. Gwarancja wysyłki paczki tego samego dnia, gdy zamówienie zostało złożone przed godziną 18.00 wymaga od naszej firmy punktualności i rzetelności świadczonych usług. Dbamy jednak nie tylko o satysfakcję Klientów ale też i pracowników dlatego nasz zespół ma możliwość decydowania o tym czy chcę realizować swoje obowiązki w systemie nadgodzin. Wypracowane dodatkowe godziny, są oczywiście każdorazowo wypłacane.

Nieznany kod ean
Pracownik

Albeco to jest najlepsza firma na świecie. Atmosfera w magazynie jest przyjazna i zorientowana na pracę zespołową. P.S: Świat daje Ci tyle ile Ty dajesz jemu…

10
Grażyna
Inne
@Nieznany kod ean

A wiesz może, jak się pracuje w pozostałych działach? Tam też jest spoko atmosfera? Co do magazynu, to jakie są teraz stawki? Pracuje się zmianowo?

Nieznany kod ean
Pracownik
@Grażyna

Takie warunki we wszystkich działach firmy. To jest zasada.

1
Mieczysław
Inne
@Nieznany kod ean

To tylko pozazdrościć jak taka super atmosfera. A wracając do pracy na magazynie to trzeba mieć uprawnienia UDT żeby się przyjąć? Czy są pracownicy którzy wykonują pracę ręcznie i nie ma potrzeby kursu na wózki widłowe?

Ann
Były pracownik
@Nieznany kod ean

Atmosfera może była by super gdyby nie wielki pan kierownik....

Nieznany kod ean
Pracownik
 Pytanie
@Ann

O którym kierowniku działu mówisz? Mój kierownik magazynu jest miły i towarzyski. Zawsze słucha opinii i dochodzi do wspólnych decyzji.

8
Nieznany kod ean
Pracownik
@Mieczysław

Koledzy w magazynie mogą nie mieć uprawnień UDT. Istnieją stanowiska pracy bez uprawnień UDT. Ale w trakcie pracy w przyszłości mają możliwość uczenia się.

5
Ziomek
Były pracownik

W końcu czas by to napisać. Przymus nadgodzin, kablowanie (usunięte przez administratora) traktowane przez kierownika jakby było to całkiem normalne . Zarząd magazynu tj kierownik zzca brygadzisci wszystko wieś brak wychowania kultury manier tylko siła do tyrki.. jeśli chcecie do końca życia pracować ciężko i nie być za to chwalonym polecam

1
Grażyna
Inne
@Ziomek

Co jeśli ktoś się nie zgodzi na te nadgodziny? Chociaż są one jakoś lepiej płatne, czy nie ma na to szans?

Pracownik
Pracownik
 Rekomendacja
@Grażyna

Grażyna, ten "ziomek" pisze totalne bzdury. Nie ma czegoś takiego jak przymus nadgodzin. Chcesz przychodzisz, nie chcesz to nie. I oczywiście, że są płatne. Ale jak ziomek chciał dodatkowa kase ale bez przychodzenia na nadgodziny to tak się nie da.

2
zakłopotany
Pracownik
@Ziomek

Jedno mnie dziwi - (usunięte przez administratora)w swoje gniazdo. Chłopaki, zacznijcie rozmawiać z kierownikami na bieżąco. Takie problemy idzie rozwiązać z korzyścią dla obu stron. Komunikacja! Rozumiem, że frustracja potrafi narastać w ciszy, aż w końcu eksploduje. Zwłaszcza gdy dostaje się wypowiedzenie, bo ktoś nie jest zadowolony jakości waszej pracy. Tak na szybko w kwestii chwalenia. Wszystkie nadgodziny płatne punktualnie, zostajesz dłużej - jesz dodatkowy ciepły posiłek, w maju bierzesz rodzinę i jedziesz za frytki do hotelu na wakacje, czerwiec wyrównanie inflacyjne, listopad premia w formie 13 wypłaty, zaraz kolejne wyrównanie inflacyjne, imprezy integracyjne i wigilie a ty nadal piszesz, że nie jesteś chwalony... Weź się w garść. Natomiast chłopacy, którzy jesteście jeszcze w zespole Albeco. Nie pozwólcie innym pisać takich niekonstruktywnych komentarzy - warto im przetłumaczyć bezsensowność takich działań. Przecież to bezpodstawnie uderza w fundamenty naszej firmy...

3
Antonio
Pracownik
@zakłopotany

Przeglądając wszystkie wpisy wniosek jest jeden kierownik magazynu nie nadaje się do zarządzania ludźmi. Wypowiedzenia dostają ci którzy nie włażą mu w (usunięte przez administratora). Inni mają na więcej pozwalane wystarczy się dobrze podlizac.

Urszula
Inne
@Antonio

Tak tylko się zastanawiam czy gdyby tak faktycznie było to ktoś nad nim by tego po prostu sam nie zauważył? Albo ludzie mają może opcję, żeby wprost jakieś problemy zgłaszać?

1
Antonio
Pracownik
@Urszula

Widzą tylko to co chcą widzieć.

Urszula
Inne
@Antonio

ok czyli co z tego wynika? była jakaś rozmowa podejmowana w tym temacie czy nie? jak ogólnie się z nimi rozmawia, jakie zazwyczaj mają podejście?

1
Urszul
Pracownik
@Urszula

Podejście mają słabe. A ty masz dużo pytań odnośnie tej firmy.. Pod każdą wypowiedzią Twój komentarz.

Czesław
Inne
@Urszul

Zdajesz sobie sprawę, że napisanie "podejście mają słabe", niczego nie wyjaśnia? Może jakiś konkret "słabego", wg. Ciebie podejścia?

2
MGR
Kandydat

Praca w tej firmie potrafi być przyjemna i radosna w tych ciężkich czasach.

1
Łucja
Inne
@MGR

To chyba dobrze, co nie? To mówisz o atmosferze w firmie czy ogólnie jest stabilne zatrudnienie i dobrze Ci z tym?

MGR
Kandydat
@Łucja

Atmosfera jest niesamowita :)

1
Anonim
Były pracownik
@MGR

Komentarz tylko do podniesienia statystyk. A faktycznie atmosfera jest okropna

MGR
Kandydat
@Anonim

W mojej opinii atmosfera jest przyjazna, ludzie mają dystans, poczucie humoru i każdy wyraża chęć pomocy.

1
Urszula
Inne
@MGR

To raczej dobrze, że masz takie odczucia, tylko zastanawiam się z czego może wynikać taka rozbieżność... Chodzi o różne warunki na poszczególnych stanowiskach? Na którymś jest lepiej?

1
Inż
Pracownik
@Anonim

8 godzin poniżeń, rozgoryczenia i wrzasków

Urszula
Inne
@Inż

Po 8 godzin robicie? w tym już jest przerwa czy jak?

1
Ula
Pracownik
 Pytanie
@Urszula

Nie nie ma przerwy cały czas walczysz do kibla też nie można wyjść... Urszula co to za dziwne pytania??

Zostaw merytoryczną opinię o Albeco Sp. z o.o. - Plewiska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Albeco Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Albeco Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Albeco Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 4 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Albeco Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Albeco Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Albeco Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii