Jeśli chodzi o lekarzy to ok. Jedno co odpycha to obsługa, tragedia, nie sympatyczne, nie miłe, odpychające, szorstkiej okropne baby recepcjonistki. Traktują pacjentów jak bydło, z góry, z łaska, odpychające. Tak ze jak podchodzisz i powiesz chodź jedno słowo to od razu masz dość. Ludzie na Boga zmieńcie ten personel. Ocena moja bedzie dotyczyć obsługi a nie lekarzy i sprzętu bo to oceniam na 5+
17.01.2017 BARDZO NIEZADOWOLONA PACJENTKA- ale już była WSTYD Life-medzie, jak możesz tak nie szanować pacjentów, oni zapłacili za wizyty i to wcale nie mało a ty co? Ano to: Recepcjonistki coś tam niespójnie mówią byle obronić spóźniających się lekarzy, zapisują na wizyty na 18.15 chociaż lekarz przyjmuje o 18.30 ( kompletny brak logiki) Lekarz się spóźnia i nie raczy bąknąć słowa przepraszam ( uważam to za brak kultury) w dodatku jest nie przygotowany do pracy (brak książeczek sanepidowskich). Straciłam czas i nerwy przez ten bałagan. Jutro muszę pójść do innego lekarza z nadzieją, że będę potraktowana jak należy. LEKARZU jeśli masz za dużo punktów do obsługi to zrezygnuj chociaż z jednego to może zdążysz na czas do pracy. Spróbuj zachować twarz, a nie tylko nastawiasz się na zysk. Pewnie nie chciałbyś słyszeć tego co pacjenci mówią o Tobie w kolejce, bo oni też się gdzieś spieszą.
O jakiej kulturze w centralnej Polsce mówimy,Tu szewc powiedział,że jestem beszczelna bo wymagam od niego magicznego słowa za półgodzinne spóznienie.No tak człowiek nie świnia jak się wyśpi to wstanie.Jeśli chodzi o lekarzy i taw.personel medyczny to szkoda słów.Ja na zabieg usunięcia zaćmy jeżdziłam do Siedlec.To co zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania.Zabieg na NFZ czyli za darmo.Przekraczając próg znalazłam się w innym świecie.Miło,sprawnie.Panie pielęgniarki i rejestratorki bardzo uprzejme.Lekarze sa kompetentni.Nikt na nikogo nie kzyczy.Załoga zadowolona(widać to po twarzach)Powinno się panie rejestratorki (i lekarzom też by nie zaszkodziło)wysłać tam na przeszkolenie.Myślę,że tam nie są tak rozpuszczeni (pieniędzmi).Przejazd taryfą przez całe Siedlce kosztował 12zł,więc o rozpuście nie ma co mówić.W ramach podziękowania nie ma mowy o żadnych podarunkach.Lekarz powiedziała cyt.zadowolony pacjęt to szczęśliwy lekarz.Naprawdę inn świat.
Jedni pisali, że ciężko tutaj o umowę, inni komentowali że umowa jest dopiero po trzech miesiącach, dlaczego i co wcześniej w takim wypadku przez te trzy miesiące? Czy nadal jest taka praktyka stosowana? Szukam pracy, ale zależy mi normalnie na umowie od razu.
Dzień dobry, Pani Elżbieto przy zatrudnianiu każdy pracownik dostaje do zapoznania regulamin zatrudnienia. Okres próbny na umowie zlecenie trwa - do 3 miesięcy. Może Pani otrzymać umowę o pracę wcześniej, jest to zależne od tego kiedy będzie Pani samodzielnym pracownikiem. Pozdrawiam Monika Józefska
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w S. Malinowska Praktyka Lekarska Robert?
Odbywał tu ktoś staż?
Zastanawiam się jaka jest przyczyna , że zupełnie nie zaglądacie na forum?
Macie może informacje czy lecznica potrzebuje pracowników?
Rejestratorki do wymiany!!
@Pacjentka zadowolenie z poziomu obsługi w Lecznica Life- med to bardzo dobry znak dla forumowiczów poszukujących zatrudnienia. Na stronie internetowej lecznicy, jest opublikowana informacja, że do zespołu dołączyło dwóch specjalistów. Jak odbywała się rekrutacja na te właśnie stanowiska?
Byłam ostatnio na wizycie u ginekologa dr Kretowicza Michała. Brak opóźnienia, z wizyty jestem bardzo zadowolona. Obsługa miła, minus jest taki, że nie ma płatności kartą.
Niestety nie polecam Pacjenci zapisywani co 5 minut podczas gdy wizyta trwa 15-20,ogromne opóźnienia o których rejestracja nie raczy informować nawet gdy nauczona doświadczeniem przed wyjazdem na kolejna wizytę zadzwoniłam aby zapytać się czy jest opóźnienie rejestratorka powiedziała, że nie wie bo gabinet jest na piętrze a ona na parterze, brak terminalu płatniczego, tylko gotówka!!! Rejestratorki jakby połknęły kij od szczotki. W PRLu przynajmniej łatwiej było się dostać do specjalisty i to za darmo. A tu nie dość, że płacisz to jeszcze taki brak szacunku.
Kompletny brak logiki w zapisach do lekarzy. Recepcjonistki niemiłe , a co najgorsze pani ''dyrektor'' bardzo opryskliwa i pewna siebie. Nie polecam !
Przyłączam się do powyższych opinii. Obsługa - tragedia. Bywam w dość wielu przychodniach i niejednego byłam świadkiem, jednak tak odpychającej, ordynarnej wręcz obsługi nie doświadczyłam, ani nie byłam świadkiem nigdzie! Co do lekarzy, jest tam kilku faktycznie solidnych, świetnych specjalistów, ale można ich policzyć na palcach jednej ręki:( Pozostali - pożal się Boże:( Uważam, że przy tak dużej liczbie pacjentów, budynek jest za mały, aby zarówno pracować w tym miejscu (lekarze, administracja), jak i się leczyć w komfortowych warunkach. Ale przede wszystkim, należałoby wymienić obsługę, zatrudnić nowe, kulturalne osoby.
Zgadzam się z powyższą opinią. Panie w recepcji - O B R Z Y D L I W E !!!!! Krzyczą parskają i prychają..... Za kasę jaką się tam zostawia, powinny być mega miłe..... Za darmo i za karę tam nie siedzą...... Co do lekarzy także mam wiele zastrzeżeń- Pan dr Internista w bluzie dresowej, pokoje wg mnie brudne..... Wchodzi się do ginekologa na USG i na leżance jest już przez kogoś używany ręcznik.... Nie sprząta się na bieżąco.... Obrzydliwe miejsce.....
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.