Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług St.Horyza-Ostrów Wlkp

Ostrów Wielkopolski

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 12 ocen.

Opinie o Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług St.Horyza-Ostrów Wlkp

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług St.Horyza-Ostrów Wlkp

Lidia

Czy ktoś może opowiedzieć o aktualnej sytuacji w firmie? Czy zdarzają się nowe rekrutacje, a jeśli tak - jakich warunków zatrudnienia można się spodziewać? To najważniejszy aspekt zatrudnienia, który bardzo często decyduje o aplikowaniu nadaną ofertę pracy.

romek

Takie zarobki dla doradcy techniczno-handlowego pewnie sa adekwatne do powierzanych obowiązków, zwłaszcza, że oprócz stałej podstawy są doliczane jeszcze odpowiednie prowizje. Ciekawe tylko czy wypłata jest terminowa, wiecie? Z góry dziękuję za odpowiedź

anonim

(usunięte przez administratora)

rybak223
@Oszty 04.09.2016 13:01
W teorii minimum 15 zmian w miesiącu po 12 h, połowa z nich to nocki. Jak się grafik posypie (ktoś weźmie urlop, ktoś zachoruje...

Rozumiem, że pracowałeś tam skoro masz takie dokładne dane

Oszty
@rybak223 04.11.2016 11:14
Rozumiem, że pracowałeś tam skoro masz takie dokładne dane

dokładnie tak. szczęśliwie mam to już za sobą.

oszty

pracowałam na stacji. problemy z wypłatami w terminie, zwrotu kosztów badań nie uświadczysz, przy wypłacie do podpisania stworzona przez księgową lista obecności i plac, żeby tylko nadgodzin nie wykazać. no i nadgodziny trzaskasz obowiązkowo, przy stałej stawce godzinowej. brak dodatku za pracę w godzinach nocnych.

odpowiedz

Naucz sie glabie pisac po polsku bo z tych wypocin co napisales to tylko -cytat- pedał moze zrozumiec twoje wywody,potracenia za tel.brak del.krajowej.zagranicznej.brak funduszu socjalnego napisalibysmy tu 20 pozycji,popierasz to co sam ukradniesz i trzymasz pysk by cie nie zwolnili,ot i cala prawda o tobie gamoniu za zlotówke.

KIEROWCA

PEDALY JAK CHCECIE SIE UCZYC JEZDZIC TO NIE NASZYM KOSZTEM BO PODLAPIECIE TEMAT I SPIER....CIE DLAMNIE NIEMA LEPSZEJ PRACY WYPLATY NA CZAS I BEZ PROBLEMOWO SZEF I SZEFOWA DOBRZY LUDZIE TYLKO JAK KTOS LECI W KULKI LUB KOMBINUJE TO TO MA PRZE....NE

byly ....

juz agent tomek spr.ta pania H z US OSTROW WLKP i to spr.i poda nazwisko tej pani czy pana ,jak macie info ciekawe o tej firmie to piszcie ,bo trzeba z ta patalogia walczyc,i wszystkie sprawy ujawniac,mamy juz ich sporo i niebawem opiszemy to wszystko///

ktoś

Pracowałam tam jakiś czas na stacji, tu na Krotoszyńskiej. Masakra.... kierowniczka stacji, to jakaś porażka. Tylko kasa kasa, niedługo będzie kierowniczka wszystkich stacji itd. Palec w d... 3ma szefowej, konfidentka, dzisiaj z Tobą gada a jutro rabie Ci du... przy innych. Za dużo wiesz to wyjazd. Wypłata pożal się Boże i jeszcze idz i się proś o nią. Tobie zabierze a sobie mesia kupi. Ciekawe czy ten skup euro na stacji jest zgłoszony i opodatkowany, czy może Pani H. kolega z US załatwił sprawę ;)

byly ....

a za co maja sam v8 za 150tys euro mesia to tez podajcie do fiskusa by spr,to sa krocie ,cosik mi mowi ze z tum podatkiem trza spr.to jest b.dobry gwózdz do t?????? za tydz.wam odp.

xxxxx

To nie sa juz zarty dzisiaj idziemy juz po raz kolejny obiecany przez szefowa podwyzke do domu ze smutna mina ,ale czas jest cierpliwy by sie za niebawem ktotki czas nie wydalo za duzo o roznych b.nie typowych sprawach w urzedzie skarbowym i fiskusie /??? ten co sie smieje pierwszy i szydzi bedzie potepiony sprawa -del.kraj 30pl-del zagr.50euro-ryczaltu za nocleg w kabinie 32euro-brak funduszu socjalnego zaksiegowane??? to juz sprawa nie do PIP ale do sadu,niebawem///odp

były

przez 5 lat nikt nie wyplacił z zakladowego funduszu sosjalnego ani centa ,wiec pytanie do szefowej gdzie sie podziały odlozone pieniadze z tego funduszu ,to nastepna sprawa ,A na jednego pracownika jest w roku odpis 1.300pl to gdzie sie ulotnil ten fundusz, a moze juz jest zaksiegowany w kosztach to tez sprawa do PIP.

ten z nieba J

To gdzie mam sie zgłosić ja tez chcę mój chajss jadę nadal tu k..yr Jezus co mam zrobić pomocy

były kier.

ja juz zgłosiłem sprawe do pip opole ,wczoraj poszło pismo i czekam na odp.moje warunki to odszkodowanie za del.krajowe-zagraniczne-spanie w kabinie ,nazbieralo sie ponad 58tys pl .

odwazni

Jestesmy za tylko trzeba sie razem spotkac i pismo sami albo za pomoca prawnika napisac by go nie podwazyli i do boju jest duza grupa co sie pod tym podpisze ,temat delegacji i odpowiedzialnosc kadrowej jako 1wsza ktura te listy tworzy i daje szefowej by przy wyplacie mobingowac kierowców by podpisywali liste .syper

młodzi

TO super pracujemy ponad 4lata i ani grosze nie placi szefowa za del.krajowei zagraniczne a to spore sa kwoty kadrowa tylko listy sporzadza dale szefowej z nazwiskami i przy wyplacie obowiazek podpisania listy bez wyplaty na tym sie bogaca na ludzkim wysilku to zwykla kradziesz by tak okradac pracowników na mc od jednego kier,maja około 800euro to okolo 3.400pl x 30 kie. krocie maja,ale za 3lata bedziemy sie domagac splaty + ODSETKI najpierw PIP potem sprawa do sady//

====

to prawda delegacji nie placa ani krajowej ani zagranicznej tylko podawaja listy do podpisu jak nie podpiszesz to wat z pracy sprawe kierujemy do pip w opolu to w ostrowie bylo zgloszone i zatuszowali temat

niewaznekto

Każdy kto chce tam pójść do pracy powinien się grubo nad tym zastanowić. Odradzam, bo to banda idiotów. Jeden drugiemu w d***e by wszedł, aby sobie dogodzić.A szef i szefowa to wszyscy na mieście wiedzą jacy oni są.Krótko mówiąc odradzam pracę w tym miejscu.....

Zostaw opinię o Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług St.Horyza-Ostrów Wlkp - Ostrów Wielkopolski

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Stacja Paliw i Agencja Handlu i Usług St.Horyza-Ostrów Wlkp