Przedsiębiorstwo Robót Montażowo-Inwestycyjnych Promontin Sp. z o.o.

Kielce

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 23 ocen.

Opinie o Przedsiębiorstwo Robót Montażowo-Inwestycyjnych Promontin Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedsiębiorstwo Robót Montażowo-Inwestycyjnych Promontin Sp. z o.o.

krak 78

Witam. Wlasnie szukaja stalej ekipy na Krakow ,raczej miejscowych . Stawka dla montera slusarza 14 zl na reke spawacz 15 zl na reke . po okresie probnym to znaczy ok 3 miesiace podwyzka cale 1!!!!!!! ZL na reke. nie ma 50% procent za nadgodziny . wolne soboty i niedziele.tak ze jak ktos chce w sysie i brudzie zapi...c to smialo moze isc i stracic troche zdrowia za marne grosze.

coto

To jest podwykonawca firmy która kupiła hutę w krakowie, najgorsze zlecenia. Jeśli pasuje ci czołganie z butlą tlenową w kanale 200metrów pod wielkim piecem wraz z detektorem co2, w kasku i w temperaturze 50 stc, mieskanie w 10 w pokoju z 1 kiblem, praca codziennie od 7 do 7 , jedzenie posiłków na podłodze w brudnej budzie to zapraszam. Kasa nie jest pewna.

....

a praca na miejscu? tzn trzuskawica itp?

spawacz

witam, również podpinam się pod pytanie, także dostałem ofertę z tej firmy proponują 15zł netto i umowe od całości, prawda to co proponują? jak z terminowością wypłat?

Han

Witam. Dostałem propozycję pracy w tej firmie , może ktoś podzielić się informacjami na temat pracy warunków umów i firmy? Bardzo proszę o informację .

Pracobiorca
@Han 22.02.2017 23:32
Witam. Dostałem propozycję pracy w tej firmie , może ktoś podzielić się informacjami na temat pracy warunków umów i firmy? Ba...

Praca w delegacji.umowa o prace tak napisana ze diety nie dostaniesz

pilnie

pracujesz tam obecnie

Alex
@pracobiorca 18.02.2017 14:10
Policz sobie taka stawke abys za 10-12 godzin pracy na dobe plus weekendy wyszedl na swoje.

Nie rozumiem. Musiałbym dostać stawkę min 20zł netto a czy to jest realne w tej firmie.Jak wyglądają umowy czy jest to rzeczywisty zarobek na umowie czy najniższa krajowa. I jak z pracą w zimę czy jest ciągłość zleceń. Jeśli ktoś moglby mi opisać warunki ktoś kto pracował był bym wdzięczny.

Pracobiorca
@Alex 19.02.2017 14:59
Nie rozumiem. Musiałbym dostać stawkę min 20zł netto a czy to jest realne w tej firmie.Jak wyglądają umowy czy jest to rzeczyw...

Musisz sobie sam skalulowac

pilnie

hej wybieram sie na rozmowe o prace do tej firmy moze ktos mi cos opowie o niej.pracuje obecnie w jednej firmie i nie wiec co mam robic.w poniedzialek mam rozmowe o prace

pracobiorca
@pilnie 10.02.2017 19:47
hej wybieram sie na rozmowe o prace do tej firmy moze ktos mi cos opowie o niej.pracuje obecnie w jednej firmie i nie wiec co m...

Praca w delegacji bez diety.zakwaterowanie jak najtańsze.praca po kilkanascie godzin w tym w wekendy.

ex

nie płacą za nadgodziny mobing mobing i jeszcze raz mobng

qwerty

omijać szerokim łukiem !!!!

ex
@Szukający pracy 16.10.2016 13:34
Z tego co wiem, zatrudniają ponad 200 osób. Czy to krzak?

Nie mają cìągłości zleceń

aa
@Szukający pracy 16.10.2016 13:34
Z tego co wiem, zatrudniają ponad 200 osób. Czy to krzak?

Szukający pracy - mówisz, że tyle ludzi zatrudniają, sprawdź sobie jeszcze ile z tych 200 wytrwało dłużej niż jeden tydzień w tutejszej firmie. Firma PROMONTIN była moją najgorszą przygodą życiową. Trzeba wyciągnąć wnioski z faktu jak duża rotacja pracowników jest w tej firmie.. Z pewnością na żaden szacunek nie ma co liczyć.

admin

Jakie masz wspomnienia z pracy w firmie Przedsiębiorstwo Robót Montażowo-Inwestycyjnych Promontin Sp. z o.o.? Czekamy na Twój komentarz.

Zostaw opinię o Przedsiębiorstwo Robót Montażowo-Inwestycyjnych Promontin Sp. z o.o. - Kielce

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedsiębiorstwo Robót Montażowo-Inwestycyjnych Promontin Sp. z o.o.