MB sp.z o.o.

Lublin

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 20 ocen.

Opinie o MB sp.z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MB sp.z o.o.

Wieczko

Bardzo fajna praca, bardzo spoko ludzie i atmosfera

janusz

to może ktoś mógłby jakoś nawet w skrócie powiedzieć coś o specyfice firmy co? czego oczekują od pracownika i ogólnie jak wygląda praca w MB? czytałem rożne rzeczy już o nich dlatego przed podjęciem decyzji czy chce u nich pracowować czy nie, zależy mi na zweryfikowaniiu wszelkich informacji ,z góey wielkie dzięki wam

zastanawiam-się

A może by ktoś napisał w jakim sektorze pracował i na czym konkretnie polegał problem? Mam nawiązać współpracę z tą firmą i póki co rozmowy są normalne. Wprawdzie jeszcze mi nie przedstawiono żadnych umów dlatego jestem spokojny.

hop bęc

Prezes zmienił front, firmę i wspólnika. Czy awansował - faktem jest że od wspólnika może dużo się nauczyć uwzględniając jego wiek i dorobek. Boże chroń od takich ludzi

Bęc

Działalność MB niby cały czas funkcjonuje, ale zastanawiam się czy w ogóle jest sens podejmowania tematu współpracy z MB. Nikt tutaj od zeszłego roku się nie wypowiadał, co pozwala myśleć tylko o jednym - nic się nie specjalnie zmieniło. Chociaż nie chciałbym być złym prorokiem, a raczej zaskoczyć się pozytywnie.

Laik

No i jak na dzien dzisiejszy wyglada sytuacja z praca w MB? Jest szansa sie załapac? szef złagodniał, nie robi problemów, by np. wziąć na żądanie?

Były Pracownik

Omijajcie te Firmę szerokim Łukiem Co prawda wypłata u mnie była prawie na czas drobne spóźnienia 3do10 dni ale pan PREZES [usunięte przez moderatora]. Uważa się za wielkiego prezesa a w jest zwykłym pajacem Który nie szanuje pracowników i myśli tyko o sobie Jeżeli chodzi o wypłaty do 2000zł nie ma większych problemów ale już większe wypłaty to jest dawanie zaliczek po 1500 i tak co dwa trzy tygodnie Omijajcie tego OSZUSTA SZEROKIM ŁUKIEM

zarzad

szanowny wydymany sprawa prokuratorska juz jest. ale przeciwko tobie o to co wypisujesz. twoja bujna fantazja siega zenitu. dla twojej waskiej wiedzy: 1.pan o ktorym wspominasz dalej z nami chetnie wspolpracuje 2.w chelmie z tamtejszymi firmami realizujemy wspolne inwestycje 3. nie prowadzona jest zadna sprawa prokuratorska- brak powodu! 4. nie jest prowadzona zadna sprawa gospodarcza w warszawie 5. firma wspolpracuje z wieloma podmiotami dlugi czas i nie maja zastrzezen wszystko mozna sprawdzic! jezeli jestes taki pokrzywdzony i rzucasz bezpodstawne oszczerstwa to miej odwage sie podpisac. bo anonimowo kazdy jest odwazny. niedlugo zas poznamy twoje dane i z pewnoscia nie pozostawimy tego bez echa.na drugi raz 10 razy zastanowisz sie zanim napiszesz takie oszczerstwa pozdrawiam. zarzad

Wydymany

Jeżeliby kogoś interesowało to MB i Panu Prezesowi została wytoczona sprawa prokuratorska i kilka spraw o zapłatę m.in przed Sądem Gospodarczym w Warszawie . Także jakby ktoś szukał w internecie : [usunięte przez moderatora] to oszust. Nie wierzcie żadnemu dźwiękowi z jego ust, słowem tego nie można nazwać, bo on nie rozumie znaczenia tego wyrazu. Umowami pali w kominku. Najbardziej cieszy mnie to, że wydymał też swojego współpracownika, który naciągał chłopaków z Chełma na współpracę z MB - p. [usunięte przez moderatora]. Pamiętajcie, że to do was wróci Panowie

anonim

Rozmowa i jakakolwiek współpraca z niby prezesem MB Sp z.oo to od razu można się dopisać do grupy bankrutów.

konikpolny

Halo ! zarząd daj głos powiedz coś o uczciwości o należnościach finansowych i takie tam :) a co na to autorytet z tytułem mgr inż i trzema fakultetami no i odznaczeniem za pięćdziesięcioletnie posiadanie dziwnych kwitów?:) Jamniki zamilkły? W starym roku trzeba jeszcze dać głos:)

kontem pluję

Co tam w zarządzie? Kiedy rusza apteka w Łęcznej? Jak kondycja finansowa?:)

kontem pluję

Jaka firma takie opinie, podobno kolejna kierowniczka apteki z Milejowa wypowiedziała umowę o pracę a to już trzecia magister która zrezygnowała z pracy na przestrzeni kilku miesięcy, czyli coś na rzeczy jest biorąc pod uwagę tak duże bezrobocie. Jutro zadzwonię gdzie trzeba i zapytam jak te zmiany wyglądają na tle ustawy farmaceutycznej.

konikpolny

Tzw "Zarządzie" o co z gumofilcami ?wygodne, ciepłe i modne? A teraz do rzeczy nie jest moją intencją niszczenie firmy lecz jej pomaganie. A Ty dalej straszysz kto Ciebie tak ukształtował ? no kto?

zarzad

poswiadczenie nieprawdy, wlamanie przez internet i kradziez danyc, stalkig, to z pewnoscia przyniesie konsekwencje, ale tobie. zdaj sobie sprawe z tego ze piszac donos musi on byc poparty faktami, natomiast ty nawet nie wiesz kto i w jakiej firmie pracuje. ponadto jaka az tak wielka krzywde wyrzadzila ci firma ze zalezy ci zeby ja zniszczyc? a moze to zwykla zawisc?.... zlo zawsze wraca to tego co zlo sieje. pewnego dnia pewnie znajdzie sie ktos kto na ciebie zacznie donosic i uprzykrzac zycie milego dalszego donoszenia.

konikpolny

Obrońco Stalingradu chyba się nie rozumiemy moja ocena nie dotyczyła osoby z 50 letnim stażem lecz [usunięte przez moderatora] więc nie wiem kogo bronisz.Myślę a nawet jestem pewien że będzie jeszcze tutaj o czym czytać i to wiele interesujących informacji. PS - a co z tą Policją?

zarzad

konikpolny - 2012-11-01 13:16:27 wątpię czy choć jedno sklecone tu zdanie pochodzi od prezesa nie wiem jak rządzi ale wiem jak mówi, wysławia się i pisze- to koszmar, może ktoś wie czy ma on jakieś wykształcenie?na szczescie mb nie zatrudnia zadnych pracownikow i zapewne nie bedzie takiej potrzeby, zeby nie miec nigdy z czyms takim do czynienia . mozna to sprawdzic w urzedach. ponadto koniku polny skoro nie masz odwagi sie przedstawic z imienia i nazwiska to nie wpisuj glupich konentarzy bo dla twojej szczuplej wiedzy prezes ma skonczone trzy fakultety, tytul mgr inz oraz 50 lat pracy w zawodzie za co zostal wyrozniony w tym roku przez Prezydenta miasta. jesli wiec jest choc podstawowe wyksztalcenie w tobie to sprawdz najpierw bo watpie zebys nawet mial zaszczyt kiedykolwiek z nim rozmawiac. ponadto przekonalem sie wielokrotnie ze jest to bezuzyteczny portal, poniewaz wpisujasie tu tylko nieudacznicy,z ktorych i tak by nie bylo pozytku, a jedyna mozliwa forma samorealizacji jest anonimowy wpis na tym portalu.

konikpolny

wątpię czy choć jedno sklecone tu zdanie pochodzi od prezesa nie wiem jak rządzi ale wiem jak mówi, wysławia się i pisze- to koszmar, może ktoś wie czy ma on jakieś wykształcenie?

Gość

Wielka szkoda, ze wpisy o zabarwieniu pozytywnym pochodzą od członków Zarządu i wspólnika w interesach. Czyżby żaden pracownik spółki nie był w stanie napisac coś pozytywnego o firmie?

mb

dziekujemy za tak liczne zainteresowanie, choc i tak wiemy ze negatywne wpisy pochodza od jednej osoby. z przykroscia stwierdzamy, ze sprawa zoostala zgloszona na Policje co bezposrednio wskaze nam osobe, ktorej jak juz sie upewnilismy, zostana postawione stosowne zarzuty....adres IP drogi internauto jest jak wlasny podpis;)...ze uwaga oczekujemy kolejnych wpisow, bowiem jaka jest wartosc anonimowych wpisow? czyste tchorzostwo;) pozdrawiamy i ostrzegamy przed konsekwencjami.

kolejny były współpracownik

Zgadzam się, że ta firma to OSZUŚCI !!!! nie płacą za wykonaną pracę, a Prezes to jeden wielki krętacz, który nie szanuje innych ludzi. Jedyny sposób na odzyskanie pieniędzy to firma windykacyjna lub komornik. ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!!!!!

Agneska
@kolejny były współpracownik 17.04.2012 16:19
Zgadzam się, że ta firma to OSZUŚCI !!!! nie płacą za wykonaną pracę, a Prezes to jeden wielki krętacz, który nie szanuje innyc...

A Ty dochodziles od firmy windykacyjnej czy komornika? Jak udalo Tobie sciagnac zalegle wynagrodzenie?

do MB

MB - 2012-03-10 18:29:36 Z tego co wiem to MB Sp.z o.o nie zatrudnia na dzień dzisiejszy żadnego pracownika... Zarzut zupełnie nie zrozumiały! Ludzka zawiść i zazdrość nie zna granic:) PozdrawiamWspółpracujący to nie pracownik. Proszę czytać dokładniej, a nie pisać o zawiści i zazdrości. Nie ma czego Państwu zazdrościć

MB

Z tego co wiem to MB Sp.z o.o nie zatrudnia na dzień dzisiejszy żadnego pracownika... Zarzut zupełnie nie zrozumiały! Ludzka zawiść i zazdrość nie zna granic:) Pozdrawiam

były współpracujący

(usunięte przez administratora)Robią wszystko żeby nie wypłacić należnych zobowiązań . ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!

wysoki

firma spoko.polecam;)...ps.mowcie na poczatku ile chcecie kasy a tyle dostaniecie;)))zaliczki,premie...nie ma problemu,ale i oczekiwania tez ma...;)...takze smialo i bez obaw;)

wysoki

jestem oburzony wpisem anonimowej!!! pracuje tu od wielu miesiecy i jestem bardzo zadowolony ze wspolpracy.Moze i szef jest wymagajacy, ale i wymiernie za prace wynagradza.zadnych opoznien w wyplatach nigdy nie bylo!!!!!!to bzdury nieudacznikow lub zawistnych....sprawdzcie sami a sie przekonacie!!!;)

MB Sp. zo.o.

Pani (usunięte przez administratora) zatrudniliśmy Panią ponieważ twierdziła Pani, że posiada kompetencje na aplikowane stanowisko, po miesiącu pracy i wdrożenia w dalszym ciągu nie potrafiła Pani kompletnie nic wykonać z zakresu swoich obowiązków, poczynając od postawienia pieczątki we właściwej rubryce. Pomimo to otrzymała Pani wynagrodzenie w pełnej ustalonej kwocie i wyznaczonym terminie. Więc jakie są Pani zastrzeżenia? Nie ma Pani odwagi żeby się do tego przyznać? Firma obecie zatrudnia i współpracuje z ponad 50 osobami i nikt nie wnosi absolutnie żadnych zastrzeżeń.Z tego miejsca pragnę pozdrowić wszystkich anonimowych niezadowolonych, aby najpierw spojrzeli we wlasnym kierunku zanim oczernią innych. Arkadiusz Brygała

OBECNY PRACOWNIK

Od ponad roku pracuję dla Spółki MB, którą współzarządza Pan (usunięte przez administratora) NIgdy nie było żadnych opóźnień w wypłatach, a dodatku często dostaje premię!! Jestem bardzo zadowolna z tej pracy. Jeżeli ktoś ma jakieś zastrzeżenia to sam napewno ma coś na sumieniu i niech poda tego przyczynę. A tak na koniec to o ile mi wiadomo to BM Investment jest zupelnie inna spolka.wystarczy sprawdzic aktualny krs.(sama to sprawdzilam).

anonimus

Omijajcie tę firmę szeeerokim łukiem.

były pracownik

Jak chcecie pracować za darmo i nie otrzymywać wynagrodzenia na czasz lub w cale to Pracujcie dla pana (usunięte przez administratora) MB Sp.z o.o. To Dawna Nazwa BM INVESTMENT

Zostaw opinię o MB sp.z o.o. - Lublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MB sp.z o.o.