Z każdym dniem pracy moje zdanie o tej firmie stawało sie coraz gorsze. Często pojawia się problem z rozliczeniem biletów. Nie bo nie ten typ zniżki. Nie bo bilet dobowy itp. Kolejna kwestia to opłaty za szkody. Firma ani trochę nie jest nastawiona na pracownika. Panuje zasada „nie ten to będzie następny” . Niestety znana jest mi sytuacja gdzie kierowca musiał płacić za uszkodzenie którego nie zrobił. Nikogo nie obchodzą okoliczności powstania szkody. Ktoś ma zapłacić. Nieważne kto.
Hejka, jest teraz taka oferta od spółki na teren Łodzi dla specjalistki ds. wynajmu samochodów. Podane są widełki do 4500 zł, ale czy jest przy tym jakaś prowizja? Chyba umknęła mi w opisie. Oprócz tego na jaki rozwój mogę liczyć? Opisze ktoś rozmowę?
Chodzi o to, że w teorii masz stałe godziny pracy. Powiedzmy 9-17. Po godzinach wychodzisz z biura. Prawda jest taka że nie musisz rzekomo być pod telefonem jednak na następny dzień od razu z góry otrzymuje się reprymendę za to że się nie było. A jeśli się jest i rozwiązuje się problemy to nie ma za to żadnego dodatkowego wynagrodzenia. Podczas rozmowy nie ma o tym nic wspomniane
Od miesiąca we Fleet Center, jak na razie jestem bardziej niż zadowolony. super sposób na pracę dostosowaną do studiów dziennych
Nie do końca tak. Jest narzucony cennik dla wszystkich taki sam. I na podstawie tego cennika się pracuje i otrzymuje wynagrodzenie. Np kurs na terenie miasta to x zł, nieważne czy trwał godzinę czy 4 np przez korki. Cennik zmienia się rzadko ale ceny idą w górę jak już. Np 2 - 5 zł na kursie. I to tyle. Nie jest to zależne od pracownika tylko od zarządu
Słuchajcie jak to jest z tymi ustaleniami warunków zatrudnienia podczas rozmowy? czy do dziś już wszystko jasno mówią? W tamtym roku ktoś podkreślił, że nie wszystko było powiedziane a właśnie jest dostępna oferta dla agenta wynajmu. Czy był ktoś z was teraz na rozmowie może? jak teraz jest przeprowadzana, co na niej mówią?
Hejka, jest teraz taka oferta od spółki na teren Łodzi dla specjalistki ds. wynajmu samochodów. Podane są widełki do 4500 zł, ale czy jest przy tym jakaś prowizja? Chyba umknęła mi w opisie. Oprócz tego na jaki rozwój mogę liczyć? Opisze ktoś rozmowę?
Ogólnie wynagrodzenie dają w zależności od "zaangażowania" i wielkości floty. Przygotuj się na to, że jeśli nie będzie miał kto zostać po godzinie 17 w pracy to będziesz miała telefony po swoich godzinach pracy. Nie daj Boże nie odbierzesz lub czegoś nie zrobisz to od razu reprymenda następnego dnia. zastanów się kilka razy zanim podejmiesz współpracę.
Chodzi o osoby z jednego działu? Jest sporządzany jakiś grafik gdy trzeba będzie dłużej zostać? W ogóle z jakich przyczyn trzeba czekać? Na co? Widzę, że na jedna ofertę teraz już zgłosiło się trzech kandydatów. Trudno się dostać? o co pytają na rozmowach?
Wiesz co. Chodzi o to, że specjalista zarządza jakby oddziałem. praca 9-17. Jednak góra wymaga żeby oddział pracował do 21-22. i jeśli po 17 nie ma pracownika to telefony bombardują specjalistę/
Czekaj, co. Piszesz, że wymagają pracy do 21ej? Ale, że od tej 9tej? Czyli z tego wynika, że w teorii robisz 12stki czy źle liczę? Bo jeśli tak to jaka kasa z tego spływa? I tak szczerze to często ktoś dzwoni czy to raczej taki dyżur po prostu? Wiem, że piszesz o bombardowaniu, ale czy to nie zależy tez od dnia?
Ogólnie pracuje się 8 godzin. Jednak po godzinach występuje ten właśnie dyżur, który jest niepłatny
Skoro piszesz, że jest niepłatny to nie trzeba na nim tak w sumie być czy źle to rozumiem? Albo tę niepłatność źle zinterpretowałem? Chodzi ci o to, że to płacone jest jak normalne godziny bez nadwyżki %? Na rozmowie o tym mówią czy kiedy?
Chodzi o to, że w teorii masz stałe godziny pracy. Powiedzmy 9-17. Po godzinach wychodzisz z biura. Prawda jest taka że nie musisz rzekomo być pod telefonem jednak na następny dzień od razu z góry otrzymuje się reprymendę za to że się nie było. A jeśli się jest i rozwiązuje się problemy to nie ma za to żadnego dodatkowego wynagrodzenia. Podczas rozmowy nie ma o tym nic wspomniane
Niestety niemiło wspominam czasy spędzone w FC. Pracowałem na kursy. O ile atmosfera w oddziale między pracownikami była na naprawdę fajnym i wysokim poziomie, o tyle o reszcie nie mogę powiedzieć wiele dobrego. Czytając poniższe komentarze sam utożsamiam się z kilkoma sytuacjami. Przede wszystkim problemy z rozliczeniem biletów. Od pewnego czasu na przestrzeni kilku miesięcy bardzo przyjemna praca zamieniła się w uciążliwy obowiązek. Telefony po ustalonych godzinach pracy to rzecz normalna. Najgorsze jest to, że gdy nie odbierasz, bo np jesteś na lodowisku itp. to na następny dzień od rana czeka na ciebie nieprzyjemna rozmowa. zdecydowanie nie polecam
Od miesiąca we Fleet Center, jak na razie jestem bardziej niż zadowolony. super sposób na pracę dostosowaną do studiów dziennych
No dobra kwartał minął, teraz opowiadaj. Jak obecne warunki ci tutaj leżą i czy po nowym roku były tutaj jakieś zmiany? Ty masz chyba za niski staż, żeby otrzymać podwyżkę? A jaki jest minimalny, żeby móc na nią liczyć?
Nie ma czegoś takiego jak podwyzka wynagrodzenia. Działa się tylko według odgórnie narzuconego przez zarząd cennika, który jest taki dam dla wszystkich oddziałów i bardzo rzadko jest zmieniany. Nieważne ile pracujesz, podlegasz pod ten sam cennik Pozdrowionka
Kompletnie nic nigdy nie ruszy i każdy ma tego świadomość? to czy w ogóle efektywność z pracy jest jakkolwiek nadzorowana? to jaki jest minimalny poziom nakładu pracy, żeby móc się dalej zatrudniać ale przy tym nie wysilać skoro piszesz, że to skutku nie da?
Stawki są odgórnie narzucone przez pracodawcę. Każdy w umowie ma załączony cennik. I na podstawie tego wyliczane jest wynagrodzenie. Płacone jest za każdy kurs z osobna. Nie za godziny itp. Tak jak wspomniałem stawki kursów są ustalone przez zarząd i pracownik nie ma wpływu bezpośrednio na ich wysokość.
okej a ten wspomniany cennik to od czego tak konkretnie zależy, że podobno jest tak zmienny? ciekawa jestem czy można robić sobie jakieś prognozy. cena paliwa na to wpływa? i co jaki okres czasu będę wiedzieć, że już inna kwota jest? będzie wyprzedzenie?
Nie do końca tak. Jest narzucony cennik dla wszystkich taki sam. I na podstawie tego cennika się pracuje i otrzymuje wynagrodzenie. Np kurs na terenie miasta to x zł, nieważne czy trwał godzinę czy 4 np przez korki. Cennik zmienia się rzadko ale ceny idą w górę jak już. Np 2 - 5 zł na kursie. I to tyle. Nie jest to zależne od pracownika tylko od zarządu
Niestety dużo się zmieniło na przestrzeni ostatnich miesięcy. Praca bardzo elastyczna jeśli chodzi o studia dzienne. Jednak często wynagrodzenie nijak ma się do włożonej pracy. Prosty przykład. Jestem dostępny w weekend. Odbieram telefony itp, ale w międzyczasie nie wykonam żadnego zlecenia, bo nie wpadnie żadne na ten dzień, to nie zarobię nic. Zrobienie wynajmu na mieście może zająć czasem i 3 godziny (korki itp) dostanę grosze.
Z każdym dniem pracy moje zdanie o tej firmie stawało sie coraz gorsze. Często pojawia się problem z rozliczeniem biletów. Nie bo nie ten typ zniżki. Nie bo bilet dobowy itp. Kolejna kwestia to opłaty za szkody. Firma ani trochę nie jest nastawiona na pracownika. Panuje zasada „nie ten to będzie następny” . Niestety znana jest mi sytuacja gdzie kierowca musiał płacić za uszkodzenie którego nie zrobił. Nikogo nie obchodzą okoliczności powstania szkody. Ktoś ma zapłacić. Nieważne kto.
Czy ktoś mógł by powiedzieć jak pracuje się w tej firmie w oddziale Chorzów ? Jaka jest atmosfera w firmie oraz zarobki ? Pozdrawiam
Ja polecam, pracowałem na kursy i fajna wypłata wychodzila zawsze. Do tego naprawdę fajna atmosfera i wyrozumiała Manager.
Pracowałem przez wakacje jako kierowca/agent wynajmu. Planowałem jeszcze zostać dorywczo ale niestety plan zajęć na uczelni mi to uniemożliwia. Ogólnie polecam bo można sobie dorobić i poznać trochę aut a flota jest spora. Manager oddziału, który jest przełożony m bardzo w porządku
Czy zdarzają się nadgodziny w Fleet Center Sp. z o.o.?
Są osobne stawki dla zleceń w tygodniu jak i dla zleceń w w weekendy. Dodatkowo podstawienia/zwroty mają podzielone stawki ze względu na odległość zlecenia
A mógłbyś podać kwoty za te zlecenia? W weekend jest lepiej płatne czy to nie ma wielkiej różnicy?
O dziękuję, teraz to widać, że się opłaca. ;) A jeśli chodzi jeszcze o odległość to jest schemat w jakim warunkuje stawkę czy to zależy od sytuacji?
Studiuję dziennie i dorabiam we Fleet Center, na okres wakacji pracuję ,,na stałe". Jak na razie super atmosfera, najlepsi w tym wszystkim są ludzie z którymi ma się styczność
Polecam pracodawce mimo korona zachował się super względem pracowników !
Niby w jakim stopniu zachował się w porządku? Ja jestem w plecy przez lenistwo managera ponad 6000 PLN, ponieważ nawet głupiej ustawy nie potrafi przeczytać i przez nich nie dostałem postojowego. Firma jest nielojalna i wyzyskuje pracowników.
Również mnie i kolegów pozbawili postojowego uważając, że ono się nam nie należy, a okazało się finalnie, że po prostu są niedoinformowani (tacy tam pracują fachowcy).
Absolutna głupota. Pierwsze postojowe dostawał pracownik na podstawie wniosku do pracodawcy, który składał to w odpowiednim urzędzie, a drugie i trzecie postojowe ja jako pracownik musiałem składać samemu i nie dlatego, że firmie się nie chciało tylko tak to było uregulowane prawnie w Polsce. Nie dostaliście postojowego bo jesteście leniwi i nie potraficie sami nic załatwić, takie pokolenie "DAJ, mi się należy" lub "zrób za mnie". Pozdrawiam, były, zadowolony ze współpracy pracownik.
Bo opinia Marcina jest zgodna z tym jak faktycznie wyglądały wypłaty ,,postojowego", organizowane przez rząd
Jak szefostwo w Fleet Center Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Ja pracowałem 2 lata (zmieniłem pracę po ukończeniu studiów) i złego słowa powiedzieć nie mogę. Wiem, że niektórzy się pewnie ze mną nie zgodzą ale mam wrażenie że osoby które narzekały - można im było zarzucić niejedno
Na początku wszystko ładnie, pięknie, ale gdy dochodzi do wynagrodzeń, obcinają ile się da.
To niedobrze. Ale przecież na umowie masz konkretną kwotę zarobków, która została ustalona, więc jak mogą ją obciąć? Chodzi o premię, którą obiecali, a nie dali?
Dymają na pieniądze wszystkich pracowników. Kierowcy mają przeje***, zapieprzasz od rana do nocy cały miesiąc z weekendami a wypłata 1600zl. Klient coś zrobi na aucie a wina czyja? Kierowcy!!! Firma dziad. Nie polecam!!!!!
Przede wszystkim firma jak widać po okresie wpisywania opinii sama sobie je wystawia, a wszystkie które są wystawione w innych datach są negatywne tak więc wiadomo jak się tu pracuje. Fleet (usunięte przez administratora) i wyzyskuje pracowników. Umowa śmieciowa, a przy okazji wypłaty może się okazać, że obetną Ci stawkę bo za dużo zarobiłeś. Udział własny w szkodzie kierowcy-pracownika jest niezgodny z prawem, także kierowcy nie dajcie się na to nabrać. (usunięte przez administratora) Zmieniły się stawki za kursy, które miały oznaczać podwyżkę, a w rzeczywistości jest to duże obcięcie stawek dla kierowców i pracujesz za marne pieniądze. Jak wiele osób tutaj, które rzetelnie wpisują opinie - nie polecam.
Jestem zadowolony, dużo się nauczyłem przez ostatni rok . Polecam !
@Michał Możesz coś więcej napisać? Warto starać się o pracę?
A przy tym firma z dobrą opinią pracodawcy, więc z całą pewnością dobrze pracując można liczyć na wiele, polecam.
Czytam te opinie tych pseudo niezadowolonych kierowców i mi się niedobrze robi . Jestem Agentem i znam sporą część kierowców w Polsce widujemy się przy relokacjach i jest super atmosfera , kasa też się zgadza jak się ma chęci do pracy . Nie jest to robota na całe życie ale to stanowisko to dobry start aby się czegoś nauczyć . Polecam pracę we Fleecie , wymagają ale jest w zamian doświadczenie i kasa. Go Go Assistance ! xD
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fleet Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fleet Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fleet Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!