Udałem się na rozmowę kwalifikacyjną z prezesem tejże firmy, zadzwonił do jakiegoś gostka i po chwili zaczęło się przesłuchanie, po chwili stwierdziłem że nie podejmę pracy w tej firmie gdyż okazało się że te dwa prostaki bo inaczej nie można ich nazwać szukają jeleni do roboty nie pracy, nawet nie podjolem tam pracy i odrazu nie polecam
Potwierdzam w 100 -procentach przebieg rozmowy kwalifikacyjnej opisanej przez Miero. Poza tym pracodawca nie przestrzega przepisów RODO, co dyskwalifikuje go jako rzetelnego pracodawcę. Odbyłem podobną rozmowę w dniu 8-12-2023 roku.
Jeśli szukasz pracy na stanowisku kierowcy, to nie w tej firmie. Szczerze nie polecam.
O spedycji akurat mało piszecie a ja tu właśnie z zapytaniem o prace przy niej. Kiedyś jak była dodawana oferta to było w niej napisane, że 3 lata w zawodzie to minimum by się kwalifikować czy to w ogóle jeszcze aktualne? zastanawia mnie z jakiej podstawy się wtedy zaczyna i czy warto byłoby starać się teraz o angaż
Ostatnio prezes Kowalski zniechęca a nie zachęca przez co w marcu 2024 już ponad 30 kierowcow rzuciło papiery. Obniżono dniówki dla kierowców. Ojciec pracuje jako kierowca międzynarodowy długo w tej firmie. Wczoraj mi mówił że dniówka wynosi 360zł , a była 400 , więc przy 21 dniach jest to ponad 800zl. Sam już szuka nowej firmy.
Czym w Trans-Petro-Color Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Ostatnio prezes Kowalski zniechęca a nie zachęca przez co w marcu 2024 już ponad 30 kierowcow rzuciło papiery. Obniżono dniówki dla kierowców.
W tym tygodniu pracownicy otrzymali informację o zmniejszeniu taboru oraz pracy "na skoczka" . Dodatkowo Kowalski ma zmniejszyć stawki, miesięcznie zarobimy mniej ok 1 tysiąc. Ciekawe czy firma faktycznie słabo przedzie czy to celowa zagrywka.
Niech zmniejsza. Nawet wśród UA ta firma ma słabe opinie. Najwyżej do budy wsadzi juniora gdy już nikt nie będzie chciał tam przyjść ????
Ktoś podkreślił brak szacunku do kierowców, nie wiem na ile faktycznie tak jest ale jak tu traktują wulkanizatorów? Będę chyba aplikował na te dostępna ofertę, o która ktoś już widzę ze pytał. piszą, że warunki są dobre, ale nie wiem co to konkretnie oznacza?
Pensja na czas. Auta świeże, naczepy to już różnie.Można się porozumieć odnośnie powrotu na bazę.Ogólnie nie ma tragedii. Połowę załogi stanowią towarzysze ze wschodu. Na szacunek do pracy kierowcy, nie ma co liczyć. Smutne to ale tak to wygląda????
Zmniejszają tabor tak jak ktoś napisał, ale wciąż wulkanizatora i tak potrzeba? mam ofertę sprzed paru dni a widzę, że kiedyś ktoś o nie spytał. Na tym stanowisku niczego nie zmniejszali odnośnie stawki? Ciekaw jestem czy nie dają więcej skoro nikt się nie znajduje
na stronie faktycznie tak jak ktoś zauważył jest oferta dla wulkanizatora ale teraz też widziałem, że dodali kilka dni temu ogłoszenie na zewnętrzny portal. to znaczy, że teraz to już pilnie jest ktoś potrzebny? ze względu na co? Tak z ciekawości ile okres próbny trwa jeśli poprzednia Pani pytała o te prace w grudniu?
Czyli tak w nazwaniu do tego poprzedniego wątku o kandydaturze i tak dalej to ile średni stażu trzeba mieć u innego Pracodawcy, by zostać uznanym za godnego zaufania kierowcę? Macie do tego jeszcze jakieś inne spostrzeżenia co do rozmowy, na które warto u siebie zwrócić uwagę?
W tej firmie nie ma czegoś takiego jak zaufany kierowca. Kierowca jest złem koniecznym bo ktoś musi jeździć. Da się to wyczuć podczas rozmów w biurze czy też przez telefon.Tylko jeden spedytor jest normalny i umie rozmawiać z kierowcami. Nie ma "udawanej życzliwości". Po prostu równy chłop.
Oto merytoryczna opinia o rozmowie kwalifikacyjnej w Firmie Petro Color z Piaseczna, ktorą odbyłem w 20- minut i dowiedziałem się ,że pracodawca nie przestrzega przepisów RODO i przeprowadza wywiad np; dlaczego w poprzednich firmach pracowałem krótko i co było przyczyną rozwiązania umowy , itp itd. Oceńcie to sami zanim pomyslicie o zatrudnieniu sie w tej firmie. Ja oceniam to bardzo negatywnie i moge jedynie potwierdzić ,że zgadzam się całkowicie z poprzednio zamieszczonym wpisem o rozmowie kwalifikacyjnej innego kandydata. Dodam również, że przejechałem 200 km. w obie strony aby dowiedzieć się ,że pracodawca łamie przepisy RODO i staje tym samym po stronie nie -rzetelnych pracodawców u których pracowałem wcześniej. Jestem kierowcą zawodowym od 5-ciu lat i teakie praktyki stosują inne firmy uważające się za liderów transportu. I takie rzeczy dzieją się w 21-Wieku. Wstyd i porażka.
Jeśli szukasz pracy na stanowisku kierowcy, to nie w tej firmie. Szczerze nie polecam.
Dzień dobry, widzę ze tu sporo opinii względem pracy kierowców się zebrało ale nie mogę wśród nich odszukać czegoś o wulkanizatorach. Oni są stale przyjmowani, tak? na stronie tak jakby widnieje taka oferta, ciekawią mnie zarobki i to jak się pracuje na miejscu, bo mój chłopak akurat trochę się na tym zna i może by przyszedł z cv. tylko nie wiem jak się pracuje? jakie są warunki? atmosfera i wyposażenie?
Udałem się na rozmowę kwalifikacyjną z prezesem tejże firmy, zadzwonił do jakiegoś gostka i po chwili zaczęło się przesłuchanie, po chwili stwierdziłem że nie podejmę pracy w tej firmie gdyż okazało się że te dwa prostaki bo inaczej nie można ich nazwać szukają jeleni do roboty nie pracy, nawet nie podjolem tam pracy i odrazu nie polecam
Widzę, że masz negatywne doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej z firmą Trans-Petro-Color. Oczywiście masz prawo do swojego zdania ale może pomożesz zrozumieć, dlaczego tak negatywnie podchodzisz do tego pracodawcy? Fajnie by było, gdybyś dokładnie opisał co takiego na tej rozmowie się wydarzyło. Twoja opinia będzie bardzo cenna dla osób odwiedzających ten wątek. Dziękuję Ci z góry.
Jakbyś mógł wyjaśnić w czym byl problem na tej rozmowie to bylbym wdzięczny,bo też wybieralem sie tam do pracy.Kazda opinia jest ważna
Ale szukają (usunięte przez administratora) którzy nie robią kilku błędów ortograficznych w jednym zdaniu.
Potwierdzam w 100 -procentach przebieg rozmowy kwalifikacyjnej opisanej przez Miero. Poza tym pracodawca nie przestrzega przepisów RODO, co dyskwalifikuje go jako rzetelnego pracodawcę. Odbyłem podobną rozmowę w dniu 8-12-2023 roku.
Czy w Trans-Petro-Color Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
Cześć, co z tym zatrudnianiem ludzi bez doświadczenia? jeszcze z rok temu o tym pisali a teraz widzę, że jeden Pan pisał cos o jakimś nieprzepisowym działaniu. Czy kierowcy zbierają teraz sporo mandatów? I czy zdarzają się takie nie z ich winy? Chłopak nie ma także doświadczenia ciekawa jestem czy byłoby teraz jakieś lepsze szkolenie organizowane, wiecie?
Mimo zakazu jazdy lewym pasem ,a już tymbardziej blokowania go ,oni to robią. Kierowca jadący A2 na Poznań (27.10.23 ok.17.00) blokował pas na odcinku ok.5km aż do zwezki ,jadąc lewym pasem . Jest to typowe chamstwo . Oczywiście będzie to też zgłoszone na Policję. Nr.rej WPI0421P.
Скажіть яка виплата якщо працювать на англїю маю досвід 3 роки на англію
Doświadczenie ostatecznie wpływa na oferowaną stawkę? Ciekawa jestem czy ostatecznie udało się tego dowiedzieć z odrębnego źródła, bo widziałam wcześniej informację o tym że stawka jest zależna od systemu, który jest najlepiej płatny i dlaczego, czy ktoś wie?
Aż tyle? Rozumiem, że pewnie licząc, że jest się każdego dnia w trasie przez te 4 tygodnie, tak? Czy są jakieś dni przerwy? Dziwi mnie to, bo rok temu pisano, że można 5000 zł wyciągnąć, a teraz widzę kwotę 3 razy większa.
Witam, czy firma zatrudnia kierowców bez doświadczenia i jakie można liczyć wynagrodzenie
Tak, firma zatrudnia bez doświadczenia. Wynagrodzenie zależne od systemu. Na kraju z tego co wiem to wychodzi ok 5000 zł ze wszystkimi dodatkami.
Czy w Petro Color auto jest przypisane do kierowcy???
A to nie drugą stronę pytanie powinno być? Że kierowca przypisany do auta? Bo tak to może dwóch być do jednego i jeżdżą na zmianę? ;) A ogólnie to którą opcję uważasz za lepszą tak właściwie, bo to są chyba plusy i minusy tego.
Zależy w jakim systemie jeździsz. Chyba jest tak, ze jak masz pauzę do 4 dni to masz swoje auto. Na kraju, masz swoje auto.
Na jakie benefity można liczyć w Trans-Petro-Color Sp. z o.o.?
Jeżdżę u nich prawie od roku i moim zdaniem jest ok. Mają prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie kierowców zagranicą, samochody wymieniają co 3 lata, co kwartał dają premie za godziny nadliczbowe. Nie ma kilometrówek tylko diety. Płacą terminowo. Z doświadczenia wiem że nie wszędzie tak jest:)
Mówisz że samochody wymieniają co 3 lata, a na aktualne stanowisko kierowcy jest do obsadzenia na Actrosa z 2012r to jak to w końcu jest
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Trans-Petro-Color Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Trans-Petro-Color Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Trans-Petro-Color Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!