Globaltech-Job Sp.z.o.o.

Jelcz-Laskowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 42 ocen.

Opinie o Globaltech-Job Sp.z.o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Globaltech-Job Sp.z.o.o.

Radek

Czy może ktoś wyjaśnić dlaczego w nazwie firmy jest zwrot "w organizacji". Chciałbym tu pracować i mam nadzieję , że mi podpowiecie?

Lidia

Czy ktoś pracował jako Elektrotechnik/mechatronik? Jakie są warunki pracy? Wasze informacje są ważne dla osób, które chcą aplikować.

Czas

No jeśli szukacie dobrej pracy i to na trochę dłużej, a nie tylko tak o, to ja bardzo polecam się o to postarać, bo tutaj jest naprawdę doskonały komfort w biurze tak psychiczny jak fizyczny, doskonale

egon

Na głupotę nikt jeszcze nie wymyślił lekarstwa. Powodzenia życzę ( to jest eufemizm :-)))) ).

anonim

(usunięte przez administratora)

egon

O czym ty piszesz, dziecko? Jaka atmosfera? Przecież my się praktycznie nie znamy nawzajem. Każdy pracuje w innym miejscu i każdy jest równo walony na kasę. Tak trudno to zrozumieć?

sebastian

Agnieszka oddawaj moje ciezko zarobione pieniadze !!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

egon

Aleś ty głupi!

egon

To ta złodziejska firma jeszcze istnieje?

marta

Może ktoś pracował na kontrakcie jako fizjoterapeuta? czy ta firma jest firmą poważną ,czy też firmą kant? czy warto zatrudnić się przez tą firmę?

Rafal
@marta 13.01.2015 19:57
Może ktoś pracował na kontrakcie jako fizjoterapeuta? czy ta firma jest firmą poważną ,czy też firmą kant? czy warto zatrudnić...

szczerze ? nie zatrudnil bym sie na twoim miejscu w tej Firmie ! Poczytaj wypowiedzi ale uwaznie wiekszosc i tak zostala skasowana bo mowilismy prawde na temat szefowej Agnieszki i o wynagrodzeniu. Pozdfrawiam

biały

ja tez dostałem oferte na kamieniarza czy ktos był

egon

Kolega YR1 przepracował w Global-Tech 1,5 miesiąca i to w 2012 roku, więc jego opinia i wiedza na ten temat jest znikoma. Ja mam tam dłuższy staż i stwierdzam, że to kanciarze. Amen.

YR1

Nie wiem jak jest teraz w tej firmie. Kiedyś było tak, że tak jak ktoś tutaj napisał "księgowy bardzo często myli się". Nie otrzymałem wszystkich pieniędzy za przepracowany czas. Jeśli chodzi o samą organizację pracy, to jest tak, że jesteś wiecznie niezbędny. Najlepiej abyś pracował codziennie po kilkanaście godzin, nie jeździł do Polski no i się nie domagał zapłaty za nadgodziny. Co do zwrotów kosztów za jazdę swoim autem, to nie zwróci Ci się za klocki hamulcowe, płyny i opony. Zakwaterowanie... tutaj akurat jest wszystko w jak najlepszym porządku, mieszkania są w normalnym stanie, są kuchnie, łazienki, pralki. Napiszę w ten sposób, jeśli po zmianie szefostwa wszystko wróciło do normalności, chodzi mi o pieniądze za przepracowany czas, to rozważył bym pracę w tej firmie.

egon

Dno i wodorosty![usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

anonim

(usunięte przez administratora)

byly_pracownik

Da sie oczywiscie , zaniesiesz zwolnienie im a oni ci i tak nie zaplaca ci za zwolnienie bo[usunięte przez admina] ci powie ze urzedy w niemczech tak wolno pracuja !!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Jarząbek

To pisałam Ja szefowa firmy.....łubu dubu niech żyje Prezes naszego Klubu

pepe130

Warunki pracy są w jak najlepszym porządku , wynagrodzenie do piętnastego są na koncie a nawet i szybciej ,można się dogadać co do zjazdów , dostajemy premię - oczywiście jeśli się zasłuży , zlecenia które dostajemy są ciekawe , kształcące , naprawdę z firmą jak i z samą Panią A. MOŻNA SIĘ DOGADAĆ nie wiem co te osoby piszące anonimy i te inne chcą zagrać , nie znam takich sytuacji o których poczytałem. Pozdrawiam

?

Szefowa firmy jest [usunięte przez moderatora] pracuje w firmie ponad dwa lata , jest wszystko w porządku ... z kąt wy to wszystko bierzecie . Osoby które piszą takie brednie na portalu pewnie same są sobie winne . Pozdrawiam , jeśli macie problemy lub pytania nr kontaktowy 609047212.

xxx

kazdy zrobi jak chce ale nie radze tej firmy !!! wrecz odreczam naprawde , a kazdy bedzie mial swoje zdanie jak juz sie przyjmie do tej Firmy !!!

xxx

Jezeli juz wyjedziesz to na poczatku bedzie wszystko dobrze i na czas ale po krotkim czasie wszystko sie zmieni . Aha i uwazaj na tego kierowniczka [usunięte przez moderatora] to jest dopiero falszywa osoba . Samo to ze pracowalo tam naprawde duzo osob i nagle wszyscy odeszli nie wiem ilu ma tam teraz pracownikow ale sam fakt ze takie cos sie stalo to swiadczy o czyms nie dobrym.

xxx

mysle ze pani Marta jest normalna osoba nie tak jak szefowa tej Firmy

marta

bardzo proszę o nienadużywanie mojej osoby. Nie mam z tą firma nic wspólnego juz od dawna

ano nim

Jak to pisala Marta na swoim profilu w Goldenline - potrafi sobie poradzic w prawie kazdej sytuacji... [usunięte przez moderatora]

aro

podobno juz tylko 3 ludzi zostało... Nie polecam tej garażowej firmy...

zenek

Witam panów po fachu... pracowałem na początku działalności w tej firmie i generalnie jest tak: szefowa to malwersantka i oszustka! Do dziś nie wypłacono mi kasy. Ostatnio się dowiedziałem, że chłopaki pouciekali z budowy, bo kasy na kontach nie było, więc moje zdanie jest takie: omijać szerokim łukiem!!! Później, jak mnie mówili, doszła niejaka pani [usunięte przez moderatora] - okazuje się że to ta sama oszustka, która pracowała w EKT Install sp.zoo z Wrocławia. A tam była po prostu wylęgarnia oszustek - zważywszy, że tam same baby pracowały. Wszystko jedna szkoła. Obydwie firmy, czyli EKT i GlobalTech są chyba jakoś ze sobą powiązane. EKT różnił się tylko tyle, że tam oszukiwano już na samym początku i w żywe oczy! Global Tech też nie lepszy, ale tu trochę czasu mija, zaim człowiek się kapnie o co chodzi.

tirex

nie ma co polecać bo pracy i tak nie mają przynajmniej nie dla elektryków a to był ich główny konik

nieznajomy

ja bym nie ryzykowal pracowac w tej firmie,zgadzam sie z kolega ze prawie wszyscy odeszli . Sam tez tam pracowalem na poczatku bylo dobrze pozniej bylo juz coraz gorzej. Nie polecam pracy w tej Firmie !!!!!

tirex

powiem tak wypłaty są i były w terminie lecz trzeba pilnować swojego bo w firmie panuje [usunięte przez moderatora] (jak nie księgowa w polsce to [usunięte przez moderatora] niemiecki księgowy ) i do tego w zeszłym roku pracowało około40 osób a w chwili obecnej o ile mi wiadomo około7 więc jest coś nie tak

chudy

Witam, zgadzam się z negatywnymi opiniami na temat tej firmy !!! Na początku jest wszystko w porządku a po jakimś czasie zaczyna być coraz gorzej , zaczynają się problemy z wypłatami . Na pieniądze zawsze czekasz prawie zawsze są opóźnione i zawsze czegoś brakuje !!! Pan [usunięte przez moderatora]. - kierownik nigdy nie ma czasu żeby coś wyjaśnić na temat wypłat !!! A pani [usunięte przez moderatora]. - szefowa już nawet nie odbiera telefonów od pracowników. Jeżeli się zwolnisz to już możesz zapomnieć o swoich pieniądzach które zarobiłeś. Naprawdę odradzam tą firmę !!!!!!!! Oszuści jednym słowem .

pioter

Ludzie i potencjalni pracownicy Global-Tech. Czytajcie umowy i porównujcie z tym co wam mówią, pisza i obiecują pracownicy Agencji zatrudnienia np. Global--Tech. Sam wyłapałem kilka nieścisłości pomiędzy ustaleniami mailowymi, a tym co jest w umowie. Po wypunktowaniu i zadaniu konkretnych pytań pani [usunięte przez moderatora] spasowała tekstem: \"Nie mam czasu na debaty z Panem. Jest mnóstwo innych chętnych osób.\" Na szczęście nie mogłem sprawdzić czy kłamią czy może byłoby tak jak mówią wbrew umowie. Może obiecane zakwaterowanie musiałbym sobie finalnie sam opłacić, a zwrotu za przejazdy nigdy bym się nie doprosił bo umowa wskazuje jednoznacznie: pkt.6. Koszty Pracownika Zwrot kosztów podróży do miejsca świadczenia pracy podanego w punkcie 4 oraz ewentualnych kosztów zakwaterowania nie przysługuje. Pracownik ponosi te koszty we własnym zakresie. Miłej lektury przed jakimkolwiek podpisem. ASERTYWNY czyli BEZPIECZNY.

adi

UWAGA ZŁODZIEJE !!!!!!!!!!!

Michał

Buehehehe . Zabrałem kopie wraz z potwierdzeniem nadania faxu do was . Kopie zostały wydane na moje życzenie . Widzę , że znajdzie się kilkanaście osób oszukanych przez Global - tech . Rada - proponuję nową siedzibę ł tym razem czas na kajmany :)

eugie

Witam wszystkich zainteresowanych z tego co czytam to widzę iż firma global ja zawsze ma wytłumaczenie dla każdego jednak chciałbym przestrzec ludzi chcących podjąć prace w tej firmie szkoda tracić czasu wiem że ich oferty są dosć atrakcyjne ale to wygląda tylko ładnie w słowach i na papierku jeżeli chodzi co do zapłaty już nie jest tak fajnie PS. Sam nie otrzymałem kasy Pozdrawiam

global-tech

Michał - 2012-06-08 23:57:35 Witam . Chodzi o [usunięte przez moderatora] ,który pracował ze mną :). i ani ja ani on pieniędzy nie dostał :) . Ale czasem trzeba przegrać aby wygrać :) Oryginały godzin sam osobiście Pan zabrał, i to dzięki Panu nie mam podstawy do wypłaty wynagrodzenia- zarówno Panu jaki i Panu [usunięte przez moderatora] Także Pan [usunięte przez moderatora] może podziękować Panu.

Michał

Witam . Chodzi o Pana [usunięte przez moderatora] ,który pracował ze mną :). i ani ja ani on pieniędzy nie dostał :) . Ale czasem trzeba przegrać aby wygrać :)

Global-Tech

W ramach informacji dla osób poszukujących pracy bądź poszukujących informacji na temat firmy w źródle, jaki poniekąd jest mało wiarygodnym- w internecie. Firma Global-Tech obecnie zatrudnia kilkadziesiąt pracowników, każdy z tych pracowników pracuje u nas kilka-kilkanaście miesięcy. Osoby, które są wykwalifikowane, znają język niemiecki, mają doświadczenie zawsze mają u nas zatrudnienie. Osoby niespełniające wymogów klienta- bądź nie odpowiadające jego oczekiwaniom - są kierowane do innego projektu bądź wracają do Polski. Wśród osób kandydujących do pracy bądź do pracy skierowanych, trafiają się osoby które nie potrafiąc załatwić swoich osobistych spraw w sposób racjonalny, upubliczniają wpisy oczerniające nas oraz firmę. Proszę pamiętać, że decydując się na wyjazd ryzykują Państwo w zasadzie niewiele: - po dwóch tygodniach pracy mają Państwo prawo do zaliczki - nie pobieramy żadnych opłat rekrutacyjnych - poza dojazdem do pracy nie mają Państwo żadnych wydatków finansowych- zakwaterowanie opłacane jest przez firmę. Decyzja należy do Państwa, ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa :) Najlepiej mieć własne zdanie, własną opinię bazującą na własnych doświadczeniach.

global-tech

[usunięte przez moderatora]Panie Michale jeśli chodzi o Pana [usunięte przez moderatora] to otrzymał całość swojej pensji. Niestety czasami nie mamy wpływu na to jak zachowa się klient niemiecki. Proszę nie zapominać że firma też traci, bo nie otrzymuje zapłaty. Co do ostatniego zdania- nie zawsze jest praca dla danej osoby. a jeżeli tylko mamy i ktoś spełnia warunki to oferujemy. Jeżeli chodzi o Pana [usunięte przez moderatora] to przecież nie był elektrykiem, a po drugie nie znał w ogóle niemieckiego.

Zostaw opinię o Globaltech-Job Sp.z.o.o. - Jelcz-Laskowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Globaltech-Job Sp.z.o.o.