Sklep zoologiczny Meduza

Wrocław

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 5 ocen.

Opinie o Sklep zoologiczny Meduza

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sklep zoologiczny Meduza

Adam

Meduza Gliwice najgorszy personel , nie do uczony , zero podejścia do klienta więcej tam nie wrócę. Chciałem uzyskać informacji , pomocy z ich strony a uzyskałem totalne olanie . Mało tego oszukali mnie przy wydawaniu reszty i kasy nie chcieli oddac. Kierowniczka z pretensja do mnie ze mam cos dobrać ...jakby to była moja wina! Okropna osoba porazka na całej lini ! Nie polecam tego sklepu w Tesco extra meduza

Michał

Ostrzegam przed praca w sklepie Meduza Gliwice. Pracowałem tam 3 miesiace ,pierwszy miesiac bez zadnej umowy. Zarobki fatalne, 6zl/h soboty i niedziele nic więcej platne... praca po 12h. Jestem szczera osoba wiec z kierowniczka chciałem od poczatku miec wszystko ugadane, pare dni pieknie wszystko fajnie, a pozniej sie zaczelo....widzialem jak traktowala pracownice(ja bylem rodzynkiem ), ta kobieta ma cos z głowa naprawde. jedynie swoja corke traktowala lepiej, z tego co wiem pracuje tam pol rodziny kierowniczki . Ja nie dalem sie tak traktowac ,mowilem co mi na sercu lezy no i poleciałem.... i tak podejrzewam jest z kazdym kto sie odezwie. Faktycznie kartka o przyjecie do pracy wisi non stop.Teraz wiem dlaczego mężczyzn nie przyjmuje...przeciez po mlodzej dziewczynie jest jej latwiej sie wyżywac! z pozdrowieniami tylko dla dziewczyn tam pracujących -Michał:)

Ola

Sklep w Gliwicach Meduza przy Tesco ma coraz to gorsza opinie ... a chciałam tam złożyć Cv bo widze od dłuższego czasu ogłoszenie o prace natomiast wcześniej zawsze sprawdzam opinie o sklepie. Chyba nie sa wyssane z palca . Byłam tam dzisiejszego dnia i faktycznie atmosfera dziwna ,obserwowałam dłuższa chwile , pracownice jakby nie odzywały sie do siebie . Klientów duzo ale w tym wszystkim straszny młyn cześć z nich nie była w stanie byc obsłużona! Zwierzeta w stanie fatalnym i ten smr [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] napewno nie chciałabym tam pracować . Przestroga dla innych -sprawdzajcie opinie o sklepie zanim zaczniecie tam pracować bo taka rotacja jak tam jest to szok faktycznie kartka wisi od stycznia 2017 widocznie nikt tam niechce pracować!

Marcel

Tragedia sklep Gliwice Tesco Extra!!! Nie polecam ! Totalne olewanie klienta , brak chęci pomocy ze strony pracowników tego sklepu! Siedzą za lada i kompletnie maja wszystko gdzieś. Mimo iż prosiłem o poradę zostałem olany , ekspedientka wisiała na telefonie i jeszcze zła na mnie se jej przeszkadzam w zamówieniu... wysłała druga ekspedientkę by do mnie podeszła i rownież nie uzyskałem informacji i porady bo " nie znam sie " usłyszałem! Skandal kto tam pracuje! Moja noga nie przekroczy progu tego sklepu

Aleksandra

Witam ja tez bylam stała klientka tego sklepu ale ciągła zmiana personelu nie wychodzila na dobre,także bylam świadkiem złej atmosfery i to tez bylo efektem napiętej atmosfery w tym sklepie.

MOB

Byłem stałym klientem tego sklepu. Byłem, więcej tam już nie wrócę. Co z tego, że sklep nieźle zatowarowany?Co chwila zmiana ekipy, kierowniczka za każdym razem powtarza, że dziewczyny się nie nadawały, że były problemy. Jakiś czas pracowały bardzo sympatyczne dziewczyny, potrafiące przekazać tyle wiadomości ile mogły, została z nich tylko jedna, która pracuje tam już dłuższy czas-chociaż z tego co mówiła jakiś czas temu miała kilkumiesięczną przerwę. Mniejsza z tym. Nie raz miałem pecha natrafić na sytuację, w których kierowniczka była bardzo niemiła w stosunku do podwładnych, nie raz zdarzyło mi się słyszeć na sklepie, przed nim jak i na dworze telefony do kogoś i skargi, narzekanie i płacz kierowniczki, jaka to ona jest biedna. Widziałem też jak na parkingu próbowała zmusić lamentem itp swoją byłą pracownicę do rozmowy, dziewczyna uciekała do auta a ta silą chciała ją z niego wyciągnąć.Jednym słowem dla mnie porażka. Szkoda, bo nie tylko towar zachęca do powrotu, głównie są to osoby tam pracujące. Żal mi tylko dziewczyny, która tam jeszcze została. Oby właścicielka przejrzała na oczy.

annonim

Witam - miałam wątpliwą przyjemność pracować w sklepie w Gliwicach - sama praca bardzo fajna, lubię zwierzęta i kontakt z ludźmi, klienci bardzo fajni wielu stałych - niestety przez warunki panujące tam musiałam się zwolnić w trybie natychmiastowym. Kierowniczka tego przybytku robi wszystko żeby pracownice skończyły przygodę ze sklepem z conajmniej załąmaniem nerwowym. Do perfekcji opanowała robienie wszystkiego aby dziewczyny nie pozostawały ze sobą w normalnych relacjach - plotki, pomówienia, posądzenia o kradzieże, alkoholizm czy choroby psychiczne to tylko wisienka na torcie parano nakręcanym przez kierowniczkę sklepu. Rotacja pracowników w sklepie jest ogromna - przez 3 lata działalności przewinęło się przez sklep kilkanaście dziewczyn - ja sama zwolniłąm sie wraz z dwiema innymi dziewczynami po tym jak zostałam wywzwana od gówniar i idiotek - w towarzystwie koleżanek z pracy i klientów sklepu. Nie polecam pracy tam chyba że macie zerowe poczucie własnej wartości i lubicie plotki, szykany i pomówienia. Bardzo przykre jest ze dobry sklep i dobra klientela cierpi na tej sytuacji

admin

Wiesz coś o firmie Sklep zoologiczny Meduza czego nie wiedzą inni? Czekamy na Twoją opinię na naszym forum.

Zostaw opinię o Sklep zoologiczny Meduza - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sklep zoologiczny Meduza