BrainJuice Group

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 10 ocen.

Opinie o BrainJuice Group

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BrainJuice Group

Zenek

Zdecydowanie najgorsza firma w jakiej pracowałem, dokładnie to samo co poprzednie osoby potwierdzam że jest w firmie"mobbing", problemy z wypłatami, wszystko działa nie tak jak powinno, brak dobrej atmosfery sprawia że ludzie uciekają masowo, jeden po drugim, nie polecam ! strata czasu

maniei

no na pewno mają u nich dobre poczucie humoru z tego co widze, bo jest praca na stanowisku jako Telewizyjny entuzjasta - Multimedia Polska wiec miło, że tak podchodzą do tematu, zawsze to przyciągnie pozytywnych ludzi.

BJ masakra

Właściciel straszny. Tak jak pisane powyżej, na początku wydaje się ok jednak w dłuższej perspektywie masakra. Zapatrzony jedynie na pieniądze. Nie interesują go pracownicy, co zdecydowanie poczujesz pracując tam. Problemy z wypłatą po odejściu to norma. Z dobrych rzeczy to ludzie, którzy tam pracują (poza szefem oczywiście).

RH

Zbyt dużo formalności, ciężko przekonać prezesa do tego, aby cokolwiek dało się zmienić

Najgorsza Firma BJ

Mobbing, Mobbing i jeszcze raz Mobbing

Anka

Jakaś pomyłka, rozmowa oczywiście przebiegała fajnie, wszystko pięknie i kolorowo, ale tak naprawdę to wyzysk i wykorzystywanie.

1

chyba jakieś wolne żarty! Katastrofa, mobbing, szef na początku sprawia wrażenie świetnego pracodawcy, wydaje Wam się, że trafiliście w pracę idealną ale później dopiero zaczynają się prawdziwe problemy. Szef bardzo lubi też ładne koleżanki w pracy i na codzień zajmuje się depozycjonowaniem niektórych opinii w internecie.

mała

Bardzo dobre środowisko pracy i atmosfera.Polecam.

Zostaw opinię o BrainJuice Group - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BrainJuice Group