P.P.H.U Trans-pik

Tomaszów Mazowiecki

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 91 ocen.

Opinie o P.P.H.U Trans-pik

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.P.H.U Trans-pik

Marta

@Ivan, skoro pracujesz w P.P.H.U Trans-piku, to czy możesz odnieść się do wypowiedzi @Bogdana? Czy informacje dotyczące płac za przejechane kilometry są prawdziwe i czy wchodzący na forum mają w nie wierzyć? To dość istotne kwestie dla kierowców, więc jeśli możesz dać znać, wiele może się wyjaśnić.

Ivan

Witam. Pracuję więcej niż rok w firmie "Trans-Pik" (ogólne doświadczenie więcej niż pięć lat). To, co chcę ci powiedzieć, wszystko się zdarzyło, ale nie ma co narzekać na tę firmę. Utrzymuje swoje słowo. Podstava, dieta w czasie. Samochody - klass. Powodzenia.

Marta

Czy na pewno piszesz w dobrym wątku @Bogdan to forum firmy P.P.H.U Trans-pik,a nie EM GROUP Rawicz. Czy możesz to wyjaśnić, tak żeby nie było na forum niepotrzebnych nieporozumień?

Bogdan

EM GROUP Rawicz oszukuje. nie radzę. 0.45 gr/ km. bez podstawy

Marta

@Nowy a czy warunki, które są przedstawione na rozmowie rekrutacyjnej pokrywają się z zapisami na umowie, którą się podpisuje? To umowa jest dokumentem wiążącym, której zapisów i ich realizacji można się domagać. Jak to wygląda w P.P.H.U Trans-pik?

Nowy

Kłamią i robią z kierowców białych murzynów nic nie jest tak jak na rozmowie o pracę nic się nie zgadza a zwłaszcza kasa nie polecam

dąb

oszukuje na kase . dużo obiecuje ale nie dotrzymuje słowa . oszust uwaga lepiej poszukajcie prace u pewnego przedsiębiorcy,. pytanie czy wogóle tacy są ?

Rembrand

Interesuje praca w danej firmie,ktoś coś dobrego może powiedzieć o dany firmie?

obserwator

firma ma 100 aut to ok 140 kierowcow Czy wszystkim sie dogodzi

alo

a jak to wszystko wyglada z punktu widzenia pracownika? piszesz o klientach,ze nie przestrzegaja terminów platnosci a jak jest z pracownikami?

swiadek

Odradzam współpracę z tą firmą wchodzi na klientów/sama wysyła bezpośrednio oferty itp, niesolidni, nieterminowi nie polecam

Olech

Cześć jestem z Ukrainy pracowałem u tego faceta później szukałem kasy żeby wręczyć do Ukrainy, za duże opowiada bajki ze dobrze zarobisz , może być ze przeprowadzie jakoś z kierowców Ukrainy , ten powie ze firma fajna , a po prace nie ma kasy , wystawie za bramu i rób co chcesz

Artur
@Olech 01.10.2016 12:28
Cześć jestem z Ukrainy pracowałem u tego faceta później szukałem kasy żeby wręczyć do Ukrainy, za duże opowiada bajki ze...

Witam! Dziękuję za reklamę, wczoraj szef proponował pracę, dał telefon ukraińca.

no i co

jak wielu pracowitych/poraszka kierowców tam jeździ ,jeździło??? jakie zarobki czy teraz za nniemcy płacą min.8,5 E za h??? czy zlewają niemieckie przepisy chętnie ich podwalcuję!!!!;-)), a jak Ci może każać jechać coś ponad wskazania tacho???? sam se płacisz za takie jazde? czy dokładasz do jazdy????!!!/młody/

glaca

(usunięte przez administratora)Reszta bez zmian - porażka jest ciągle aktualna !

anonim

Macie racje.Facet ma tylko jedno słowo, które nagminnie używa w rozmowie ze swoimi pracownikami: \"porażka\". Odległości mierzy kursorem na mapach internetowych i nie bierze pod uwagę wskazań tachografu.I już obciąża za paliwo. Pozdrawiam.

xxx

te misiek takie pierdoly to opwiadaj dzieciom na dobranoc

Zostaw opinię o P.P.H.U Trans-pik - Tomaszów Mazowiecki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie P.P.H.U Trans-pik