Tradiro

Vlaardingen

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 304 ocen.

Tradiro
4 304 6 1

Opinie o Tradiro

Nik

Tradiro spoko, zawsze hajs sie zgadzał, tylko praca ciężka

Pawel

Dobra firma pracuje w niej juz kilka miesiecy na szklarni.

Iza
@Pawel 11.10.2018 13:06

Witam czy ktoś może coś napisać o hotelu we vlardingen z tradiro ? Jakie warunki itd

PracownikTradiro
@Iza 17.10.2018 13:03

Mieszkanie zadbane dla dwoch osob,mala kawalerka dobrze wyposazona najlepsze firmowe mieszkanie jakie mozna miec

polaczek

ha ha slyszalem ,ze tradiro mialo wywiad w tv, ze polaczki sie sami zwalniaja i na zasilki ida.ponoc dla 70 procent ludzi ktorym sie nie chce pracowac maja jeszcze prace ....wszyscy wiemy ze wysylaja na stopy.

Nik
@polaczek 15.10.2018 18:06

Ktos chyba nie zrozumial tego wywiadu w TV ... znaczenie calkiem odwrotne mial ten wywiad ... obejrzec raz jeszcze ze zrozumieniem :)

Iza
@Nik 16.10.2018 09:59

Czy ktoś może coś napisać o hotelu z tradiro we Vlaedingen

Julita

@PracownikTradiro na forum używanie wulgaryzmów i obrażanie innych osób jest niedopuszczalne. Twój komentarz został zgłoszony do administratora. @alina.szulcek@wp.pl regulamin zabrania podawania we wpisach imion oraz innych danych osób, które pracują w danej firmie. Jeżeli taka informacja pojawi się w komentarzu, może zostać usunięty. Zachęcam do zapoznania się z zasadami serwisu: https://www.gowork.pl/regulamin

Jwd

Wszystko fajnie do półki nie pojawi się jakiś problem ;) wtedy zazwyczaj zostajesz z nim sam.

Łukasz Nowak

polecam tradiro. dobra firma.

Voor Brielle

NIGDY WIĘCEJ!!! PRACOWAŁEM PONAD MIESIĄC W TEJ FIRMIE PRZY POMIDORACH, STAWKA 9.69 BRUTTO, PRZY 43 GODZINACH PRACY WYCHODZI NA CZYSTO 289 EURO, DOLICZYC TRZEBA ŻYCIE, WIĘC NIE DA SIĘ ODŁOŻYĆ NA SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ, SAME PROBLEMY Z AGECJA PONIEWAŻ CO TYDZIEŃ ZABIERALI 25€ KAUCJI ZA KLUCZ GDZIE BYŁ PROBLEM Z DO ROBIENIEM KLUCZA OD KLATKI I MUSIELIŚMY DZWONIĆ DO SĄSIADÓW ŻEBY NAM DRZWI OTWORZYLI, ZABIERALI TEŻ PODWÓJNIE PODATEK ORAZ UBYWALO GODZIN URLOPOWYCH, LUDZIE Z BIURA POWINNI NAUCZYĆ SIĘ SZACUNKU DO PRACOWNIKÓW PONIEWAŻ PODCZAS TANKOWANIA ZAMIAST PRZYJŚĆ OBSŁUŻYĆ TO W 4 OSOBY STALI SOBIE PRZY KAWIE I PAPIEROSKU, CIESZĘ SIĘ ŻE JUŻ TAM NIE PRACUJE, NA SZKLARNI BYŁEM ZMUSZANY DO DUŻYCH NORM ORAZ PRAC WYWOZENIA PIER.... GÓWNA ZA TAKIE ŚMIESZNE PIENIĄDZE, WRACAM DO POPRZEDNIEJ FIRMY GDZIE JEST SZACUNEK DLA PRACOWNIKA ORAZ ZAROBIE MINIMUM 450 € PRZY TAKICH GODZINACH.

myszka
@Voor Brielle 15.09.2018 11:14

masz racje ja na swoje pieniądze czekam 1miesiac już i nie widze ich rozmawiałam z nimi przez tel to kobieta mowila mi ze jak faktycznie tak jest zrobi natychmiast wyprostowanie i wysle mi sms dziś postanowiłam wejść na konto holenderskie bo myslalam ze ja cos w banku polskim zle zrobiłam i zalamalam się ze mi zjadło 400zl otoz nie okazało się ze wgl pieniędzy mi nie wyslali tragedia ludzka !

kasia
@Voor Brielle 15.09.2018 11:14

a ja jestem zadowolona z wypłat 300 e po opłatach za mieszkanie i ubezpieczenie. po 1 można mieszkać sobie na swoich tańszych mieszkaniach, nikt nie zmusza do pracy w tej firmie. ja uważam że jest to jedna z lepszych firm w ktorej pracowałam. i na pomidorach robię i dobrze mi tam. i bardzo sie ciesz że mam samochod firmowy u jestem niezależna. super, że tankuj i każdy jueżdzi za darmo ale jak widać dla jednego to są plusy a dla innego minusy. każda firma jest inna niejednokrotnie otrzymywałam wypłate 370 e więc może jest to uzależnione od stawek podatkowych?

Paauliniaa
@Voor Brielle 15.09.2018 11:14

Witam w jakiej wcześniejszej firmie pan miał taką stawkę?

Sandra
@Voor Brielle 15.09.2018 11:14

Bardzo dziwne, bo mi tam na WIEKÓWCE (18 lat) wychodziło po odraceniu mieszkania ok. 250€ tygodniowo (5dni roboczych bez soboty i niedzieli) Warunki mieszkaniowe też były spoko. I tak dla jasności, pieniążki po zakończeniu umowy dostaje się po 6 tygodniach od zakończenia współpracy, nie po miesiącu.

pomidorek xdd

nie polecam tej firmy ! pracowałam na pomidorach praca mogła być nie była zla ale nie o to mi chodzi jeżeli chodzi o koordynatorkę którą miałam nie umiala mi pomoc zalatwic moich spraw tym bardziej ze wiedziała ze nie znam języka co do mieszkan płacimy prawie 100 euro tygodniowo a nwm za co skoro nie ma internetu i telewizji urlop ? zapomnij ! piszą ze po 2 miesiącach możesz zjechać to kłamstwo !! pieniadzę ? marne codziennie musisz siedzieć po 10 h aby mieć 300 euro sciagaja ze wszystkiego jak mogą tylko uważajcie tez za co macie sciagane ja wypowiedzenie wręczyłam napisałam zjazd na stale do polski zabrali mi za 2 tygodnie mieszkania bo niby rezerwuje (100euro) ja nwm co w moich słowach było nie jasne( zjazd na stale do polski ) może wy mi powiecie ? mało tego wysylam do nich e-maile nawet mi nie odpowiadają !!! nie maja pieniędzy czy jak ??!! a jak zaczęłam prace wypłacili mi dopiero po 3 tygodniach kase a dlatego ze maja (usunięte przez administratora) w papierach jak mowilam ze już nie mam za co zyc to pani z biura z którą rozmawiałam powiedziała to nie jej problem czy tak się ludzi traktuje ? ucinają tez na godzinach a dlatego ze była sytuacja ze miałam 41 h dostałam 297 euro miałam tyle samo godzin w kolejnym tygodniu lecz zaczelam sb zapisywać godziny wyszlo mi godzin prawie 50 mimo ze dali mi tylko za 41 czyli 300 euro to reszta godzin kij wie gdzie poszla jeden dzień pracowałam za darmo uważajcie na tą firme ja już się przejechałam

Kwiaty 1
@pomidorek xdd 17.08.2018 09:45

Kompletne bzdury. To przeciez szef wysyla godziny a biuro tylko rozlicza , jedyna za co sciagaja jest mieszkanie i ubezpiczenie. Jesli cos Ci sie nie zgadza z godzinami to wystarczy zadzwonic i powiedziec, bynajmniej ja tak zawsze robie i odrazu jesli strawa sie rozwiazuje mam korekte na koncie, tez zadrzylo sie ze mi raz za duzo sciagneli, ale po polsku chyba mowisz, wiec nie umiesz normalnie grzecznie do biura zadzwonic i rozwiazac problemu ? Koordynatrorzy w tej firmie pomagaja i to czasem az za duzo w rowznych sprawach nie tylko finansowych, ja nigdy nie spotkalam sie z odmowa ze ktos czego nie zrobi.... wiec to co piszesz to calkowita nie prawda... moze problem lezy po Twojej stronie ? Pozdrawiam

pomidorek xdd
@Kwiaty 1 17.08.2018 10:21

Po Angielsku nie mówię jak chciałam z szefem porozmawiać zostałam odeslana dopiero jak głowny koordynator przez moja grupę z którymi mieszkałam dowiedział się o naszej sytuacji to zaczela nasza koordynatorka dzialac ale trzeba było wzywac kogos by ona ruszyla z godzinami nie tylko mi się nie zgadzalo a tym co pracują na pomidorach z firmy tradiro dostali po 300 euro a ci co sa z innej firmy dostali 400 i mówicie ze niby szef zle wysyla mi się wydaje ze on wszystko db wysyla tylko oni zle robią dzwonie pisze najpierw zawsze spokojnie jakos zwrocic i odezwac się nie maja zamiaru .. ps wydaje mi się ze odpowiedzi słyszymy od kogos z biura oni zawsze się będą w jakiś sposób bronic bo prawdy nie chcą slyszec ;)

tomato:)
@pomidorek xdd 17.08.2018 09:45

zawsze jest możliwość zmiany koordynatora jak coś uważałaś ze jest nie tak. tradiro załatwia mieszkania, dojazd do pracy bezpłatny, ubezpieczenie. mieszkania jak wszedzie 92 e. na moim adresie jest internet a tv mam swój. idz do adecco tam nie dadza mieszkania, samochodu, dojazdu, nie wyrobi sofi, i trzeba mówić po angielsku. a godziny liczy firma na której pracujesz a nie tradiro. wiec zawsze trzeba liczyc godziny i sprawdzac.

[POMOCNIK
@pomidorek xdd 17.08.2018 09:45

JEST DARMOWY PRAWNIK W HOLANDI WPISZ W WYSZUKIWARKE I ICH POZWIJ ,W KONCU KTOS MUSI TO ZROBIC BO WSZYSCY REZYGNUJĄ I DLATEGO TAK (usunięte przez administratora) ROBIĄ

Jaro

Pracuje tu ponad 10 lat i wszystko gra jak w szwajcarskim zegarku.....ale jestem normalnym pracownikiem ,lokatorem .nie ćpam i nie pije a złe opinie o firmie pisze patologia co przyjechała ze slamsów a wymagania ma wielkie...nie napisze jeden z drugim ze jest ćpun alkoholikiem (usunięte przez administratora) i brudasem...nierobem dorzucę...tępić takich....a Tradiro jest super firma ....polecam

robert i gosik

pracuje w tradiro kilka miesiecy razem z dziewczyną. jestemy zadowolenia z wypłat średnio ok 320e netto tygodniowo, w sezonie teraz wypłaty do 390 e tygodniow netto na rękę. mamy bonusy, dodatki, samochód, polecamy firmę wszystkim ktorzy chcą pracowac bo niestety nie wszyscy jadą tam do pracy.

Gosia

Bylam z Tradiro bardzo zadowolona firma wyplacalna ,na domek trafilam super . Poczatkowo bylam na szklarni z pomidorami potem pracowalam na kwiatach mialam stycznosc z trzema koordynatorami Lukaszem , Ilona w zastepstwie byl Adam nie mialam problemu z urlopem lub z zalatwieniem czegos innego . W pelni polecam firme ! :)

grubasek

jak dla mnie wszystko ok. kasa sie zgadza a to najwazniejsze.

Agnieszka

Bardzo fajna firma. Polecam

matka_teresa

czytam te opinie i chyba ktoś je pisal na poczekaniu i z nudów w biurze.. hahaha.. ogolnie nie polecam współpracy z tymi osobami 60 h tygodniowo masakra gdzie tam naprawdę od 45 jest już ma podatek, ludzie tym bardziej juz jacys spierdoleni od tych pomidorow tym bardziej koordynatorzy i operatorzy maszyn po kokainie . ech nie polecam i jesli macie choć trochę szacunku do samego siebie poszukajcie czegoś innego bo bd robic na (usunięte przez administratora) . pozdrawiam .

tutka
@matka_teresa 03.08.2018 09:50

matka teresa chyba dziś została zwolniona:) pracuje na pakowni na nocki i jestem bardzo zadowolona. ale wiadomo, ze zawsze komus cos nie pasuje. mało godzin zle, za dużo źle. ja się ciesze, ze mam godziny bo przyjechałam do pracy. nie wszyscy tam przyjezdzaja pracować. niestety tak jest, ze jak nowe osoby przychodzą i nie daja rady to później narzekają na prace. jakoś 200 osób pracuje więc chyba nie może być tak zle. moim zdaniem jest to jedna z lepszych prac i firm w Holandii w jakich pracowałam.

Ewa
@tutka 03.08.2018 15:25

Duzo wiecej niż 200, w sezonie oczywiscie???? a Matka Teresa, to z tych co po autostradzie chce jeździć, zasilki pobierać, a jak trzeba podatek zapłacić , to czuje się okradana.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ania

Fajny koordynator. Pracuje u niego na papryce.

TomIroksi

Pracuje z chłopakiem na pomidorach w adrichemie. Nie mogę powiedzieć złego słowa. Wyplaty dobre. Kasa zawsze na czas. Nie mieliśmy żadnego problemu z tradiro nigdy. Dojazdy do pracy za darmo. Do tej pory w holandii są firmy które kasuje za dojazd.

andrzejo

moim zdaniem jedna z lepszych agencji w której pracowałem. koordynatorzy z którymi wszystko idzie zalatwic no chybva ze ktoś pije i cpa to dla takich miejsca nie ma.

Piotr

Byłem w wielu agencjach, ale ta była jedną z najgorszych z jaką udało mi się współpracować. Pracownicy pracują bez umów na długi czas a gdy już jest moment podpisywania umowy, to koordynator Łukasz mówi, że nie ma czasu i nakazuje aby szybko podpisać papierek i dowidzenia. Zero jakiegokolwiek kontaktu z nim, nie odbiera od nikogo telefonu.. Całe biuro to jednym słowem porażka i jedna wielka pomyłka. Na początku mili a gdy już jest się pod firmą to nagle stajesz się największym wrogiem i wszystko co zrobisz w dobrej intencji jest właśnie twoja winą nie to ty jesteś tym najgorszym. Wspomnę jeszcze o mieszkaniach jakie biuro ma do zaoferowania i stanowczo odradzam - same meliny, upychają najwięcej osób na m2 i dziwią sie, że ludzie stamtąd uciekają lub dzwonią w sprawie lepszego mieszkania.Wyplaty nie adekwatne do wykonywanej pracy, jeszcze zabierają za transport za mieszkanie i niewiadomo co jeszcze. Ogólnie firma w ogóle nie zorganizowana, jest wiele innych agencji które są o niebo lepsze.

Dona
@Piotr 13.06.2018 09:41

Pracuje przez tradiro i za transport nie zabieraja. Chyba dawno temu pracowales. Do tego ja mam fajne mieszkanie. Wiadomo ze roznie mozna trafic. Ale nie slyszalam o pokoju wiekszym niz 3 osoby. Zwykle 2 dla par. A jak Polacy dbaja tak wygladaja pozniej te mieszkania. Niestety nadal do Holandi pzyjezdza duzo parologi. Zamiast pravowac to pija i cpaja. Jak ktos jest niezadowolony z biura mozna poszukac innej pracy a nie narzekac jak zle jest. Ja jestem zadowolona z mojej pracy i z mojego koordynatora tez.

Gość
@Dona 14.06.2018 20:59

Są mieszkania 5 osobowe w których umieszczaja i panów i panie co nie jest zbyt komfortowe, warunki na niektórych mieszkaniach tragiczne.

Kasia.k

W tradiro jestem juz od 2 lat. Najpierw pracowalam na pomidorach teraz na pakowni. Praca mi sie podoba. Pracuje odpowiednia liczbe godzin. Teraz jest sezon wiec pracy jest wiecej. Przenioslam sie na orywatne mieszkanie. Sa firmy, ktore na ro nie pozwalaja. Nadal mam samochod firmowy. Polecam zdecydowanie biuro.

kukisss

Jestem bardzo zniesmaczona tym biurem nasza krótka wspolpraca zaczęła się słowami iż o urlopie moge zapomnieć A jeśli zawale robotę pracy w okolicy nie znajdę, po nie przyjsciu do pracy zostalam oszukana na 10h. ogolnie atmosfera okroopna ludzie dziwni patrzą tylko aby sie do Ciebie o cos przyczepic i ochrzanic chyba ze to było robione specjalnie przez tych najlepszych wzorowych pracownikow , zdecydowanie szkoda nerwow. są o wiele lepsze biura. pozdrawiam serdecznie :)

minika
@kukisss 21.07.2018 14:23

po raz kolejny czytając takie komentarze smiac się chce. przyjezdzasz do pracy i od razu chcesz na urlop? w sezonie? to przecież jest normalne ze jest praktycznie niemożliwe. o urlopie można rozmawiać po 3 miesiącach a nie w pierwszym tygodniu pracy. wyjezdzajac można ewentualnie zanaczyc, ze ma się wesele lub cos ważnego. a wyjasnialas to z osoba która zajmuje się płatnościami, ze nie zostało ci cos poprawnie wypłacone? jak nie to miej pretensje tylko do siebie. Przeciez w biurze jest cała administracja. byłas tam cos kiedyś wyjasnic lub dzwonilas ? czy wszystko chcecie aby koordynator za was zalatwial?

Ja
@kukisss 21.07.2018 14:23

no wlasnie zaczynamy prace od urlopu gratulace w podejsciu

hahahaha
@minika 23.07.2018 08:22

hahahah to rob po 60 h tygodniowo na podatek powodzenia ;p ja wole pracować z normalnymi ludźmi w firmie z 45 godzinami ???? czasem Polacy potrafia zaskoczyć. jakas Ty pracowita ???? mundurki juz macie A przy tych sygnalach na baczność powinniscie stać wtedy może dostaniecie +5h, wgl po co do domu jezdzic ????????

robert i ania

w tradiro pracujemy z dziewczyna kilka miesięcy. wyjechaliśmy pierwszy raz. wiadomo pierwszy wyjazd do Holandi nie wiedzieliśmy czego się spodziewać. chielibysmy wyrazić swoją opinię. my osobiście jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy. przyjechaliśmy odłożyć kasę. nie pijemy, nie imprezujemy, pieniądze zawsze mamy, problemów nie robimy i nam tez nikt nie robi. mieszkanie dostaliśmy fajne. mamy fajnych współlokatorów którzy przyjechali do pracy w takim celu jak my. niestety zdarzają się w Holandii osobniki, którzy do pracy co poniedziałek nie przychodzą lub wiecznie z nimi jakies problemy. takie tez osoby pewnie pisza negatywne opinie. praca jak praca. u nas akurat na szklarni ok. osobiście polecamy biuro dla osób które chcą odlozyc trochę pieniędzy.

Kruk

Opinia na temat jednego z pracownikow, osoba wywarzyla drzwi do mieszkania w którym mieszkalem, zabrała bez prawnie moje rzeczy w tym pościel, poduszki, koce, itp. Mam świadków. Biura nie obchodzi że tam jesteś czy was tam nie ma, wywarzają drzwi i ruszają prywatne rzeczy podczas gdy ty jesteś nieobecny, pewnie swoich rzeczy już nie odzyskam, albo nowy pracownik je otrzyma . Jak potrzebujecie jakiś rzeczy to kupcie skoro tacy bogaci jesteście a nie kradniecie!! Odradzam to biuro ponieważ na początku jest miło lecz później jesteś ich największym wrogiem, dramat. Uwaga biuro kradnie rzeczy.

pracownica tradiro od 3 lat
@Kruk 19.07.2018 19:05

Zastanawiam mnie jedno. Skoro biuro musiało zabrać twoje rzeczy to chyba znaczy ze musiales się z niego wyprowadzić bo cos zrobiles. pracuje w tradiro już kila lat i widziałam dużo przepadkow jak nieudolni pracownicy którzy zostali zwolonieni nie wyprowadzają się i agencja musi eksmitować pracownika nawet czasami z policja. gdyby wszystko było dobrze z twojej strobny nikt nie musiałby ciebie wyrzucać. poza tym dziwne jakies wyważenie skoro firma ma klucze zapoasowe do każdego mieszkania.

Kruk
@pracownica tradiro od 3 lat 23.07.2018 08:12

Czyli biuro kradnie rzeczy bo nie chcesz się wyprowadzić, informacja została podana o przedłużenie jednego dnia. Owszem wywazyli ponieważ żeby nie płacić za klucze załatwiłem własny zamek ponieważ wiem że biuro wchodzi do domków i mieszkan pod nieobecność.

Nik
@Kruk 19.07.2018 19:05

Pan Kruk pisze ze zalozyl swoj zamek - biuro nie wywarza drzwi bez powodu - z pewnoscia kazde mieszkanie ma klucze zapasowe ale Pan Kruk wklada wlasny zamek wiec czemu sie pozniej dziwi ? bez powodu ludziom biuro nie dziekuje wspolpracy - zawyczaj sami jestescie sobie winni - nie chce sie pracowac to pozniej tak jest!

Kruk
@Nik 24.07.2018 10:45

Bynajmniej,nie mieli prawa mnie okraść, a co do pracy, nie opuscilem żadnego dnia więc jak nie wiesz i nie znasz sytuacji nie wypowiadaj się.

Kruk 1
@Kruk 31.07.2018 05:49

A moze adwokat rozwiaze sprawe ? :)

Morik

Bardzo dobrze pracuje sie w Tradiro. Jak dl mnie wszystko ok. Polecam biuro. Nie oszukuja tak jak w innych.

Mala

Witam. Czy jest możliwość przez agencję Tradiro aby para pracowała na jednej firmie?

Ewa
@Mala 09.07.2018 19:38

Tak

Mała
@Ewa 17.07.2018 09:01

Ewa czy np.przed przyjęciem,agencja mówi czy jest możliwość pracowania razem? Czy jest tak że mówią przed przyjazdem inaczej a na miejscu wszystko odwrotnie?

Artur
@Mala 09.07.2018 19:38

Jest ale dobrze jest wczesniej to ustalic

a&r
@Mała 18.07.2018 20:08

tradiro ma oddzial w opolu. także jak chcesz wyjechać do nich to trzeba dzwonic do biura w opolu i tam ustalać wszystko. ja z dziewczyna wyjechałem razem i pracujemy razem u lukasza. praca bardzo fajna, wszyscy zadowolenie. musieliśmy się tylko na początku raz przeprowadzić. ale tak to szczerze wszystkim polecam pracę w tym biurze. jak jedziecie pracować, a nie imprezować to praca jest i wszystko jest dobrze. widaomo jak ktoś przyjeżdża imprezować i ledwo starcza mu od wypłaty do wypłaty to się w biurze nie odnajdzie. jak jesteś normalny i chcesz pracować to biuro jest dla ciebie.

lukasz

polecam biuro. jest wszystko dobrze. pracuje na pomidorach

pracownik tradiro

osobiście bardzo polecam tradiro. sama ocena 4 gwiazdek swiaqdczy chyba o tym, ze jednak ludzie maja dobre zdanie. komentarze zwykle pisza ludzie, którzy się do pracy nie nadawali lub mieli same problemy. nie wiem jak to możliwe. pracuje już tak dlugo w tradiro i jeszcze zadnego problemu nie miałam. może dlatego, ze przyjechałam do pracy, a nie na imprezki

Tradiro to dramat
@pracownik tradiro 23.07.2018 08:26

Jak lubicie robić za marne 9 e to gratulacje, może inni próbują wywalczyć żeby było lepiej i biuro pozbywa się zagrożenia.

CAO
@Tradiro to dramat 23.07.2018 18:52

o jakim zagrozniu mowisz ? o sobie.. ?biuro ma jasno okreslone stawki wg CAO - jesli wiesz co to... moze warto poczytac i popatrzec? powodzenia w innych biurach gdzie trzeba placic jeszcze zeby dowiezli do pracy.

Luzi

Wystawiam opinie o biurze Tradiro, najpierw sprowadzają ludzi do pracy, później siedzą na domku po 2 tygodnie, i odsylaja ludzi do domu, obiecują, namawiają,nie, bo tak naprawdę kłamią i oszukują, odwracają kota ogonem, miałem sutyacje gdy chciałem sprowadzić tu swoją kobietę, informowałem biuro miesiąc wcześniej, gdy do mnie przyjechała, siedziała bez pracy ponad 2 tyg, poczym zadzwoniło biuro i powiedziało że może wracać do Polski, ponieważ jedna z pracownic biura została wprowadzona w błąd i nikt nikogo nie informował o nowej osobie, poczym ucierpielismy my, dali nam czas dwa dni na opuszczenie domku, dramat, wszystko co robią to, z korzyścią dla siebie, okradaja cię z godzin gdy jedziesz na urlop, lepiej podpisz że rezerwujesz mieszkanie, bo gdy tego nie zrobisz i tak Ci te pieniądze zabiorą, (usunięte przez administratora) miałem tak, nie robiłem rezerwacji a i tak mi za to zabrali prawie 100€, i czekam na zwrot już 4 tygodni i chyba ich nie odzyskam,bez pośrednio do tradiro 'lubicie oszukiwać ludzi? Ważne są dla was tylko pieniądze, nie dobra opinia,zerujecie na bez wiedzy innych ludzi, kłamiecie i wciskacie ludziom bzdury, ludzie czekają z nadzieją że będzie dobrze a tak naprawdę mogą się pakować. DNO!!!

pracownik tradiro
@Luzi 16.07.2018 11:49

ale jak sprowadziles kobiete bez oferty pracy dla niej? ja jak sciagalam kolezanke to ustalałam z koordynatorem najpierw miejsce pracy dla niej i ustalałam miejsce zamieszkania , a nie informowałam, ze ktoś przyjezdza. masz oferte pracy potwierdzona przez koordynatora i z nim masz wszystko ustalone to wtedy dopiero może ktoś przyjezdzac. ludzie zejdzcie na ziemie. wystarczy w biurze napisac do odpowiednichg osob które np. zajmują się mieszkaniami. wystarczy zadzwonić do tradiro do firmy i poprosić o rozmowe np. z pania od mieszkan. tak ciężko wam? przecież po to jest biuro polsko jezyczne aby wszystko zalatwiac samemu.

Luzi
@pracownik tradiro 23.07.2018 08:18

Informowałem biuro miesiac przed jej przyjazdem , i ważę obiecywanie godzin itp. Oraz wprowadzanie się wzajemnie w błąd, przez wasze nie doinformowanie my icierpielismy. Beznadzieja

Nik
@Luzi 23.07.2018 18:46

Beznadzieja sa tacy wlasnie ludzie ... informujsz kogos ze ktos przyjedzie bez uzgodnienia najistotniejszej sprawy.. pracy ? tylko gratulowac ... logiki myslenia. Pozniej oczerniaja tacy jak Ty biuro - a sam zabrales sie do tego nie z tej strony.. faktycznie beznadzieja ...

Kruk

Po co usuwacie komentarze, wystawiłem opinia że kradniecie ludziom rzeczy z domków gdy są nie obecni, i nie pogrązajcie siebie, (usunięte przez administratora) Lubicie okradac ludzi, typowe biuro pracy, tepicie swoich, sługi Holendrów.!!!!!!!

PrzeczytajTreśćToZrozumiesz

Witam, pracowałem w Tradiro, początki były jak w każdym biurze, na samym początku miło. Po podpisaniu umowy sytuacja zmienia się o 180 stopni. Byłem w gorszych/lepszych, lecz zawsze to samo-problemy i zero szacunku wobec pracowników. Złudzenie pieniędzmi, jeśli nie chcecie poczuć się jak niewolnik i jeśli kiedykolwiek mieliście do samych siebie szacunek to ostrzegam Was, nie jedźcie tam. Lepiej wyjdziecie jak pomożecie sobie nawzajem w domach i okolicy. Sam pracowałem, sam miałem do siebie pretensje dlaczego pojechałem. Pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze... Lepiej spróbujcie sami coś otworzyć w waszej okolicy niż dawać się osobom o niskim poziomie inteligencji, szacunku i kultury osobistej. To fakt, znają język więc mogą więcej to pochwalam lecz wykorzystują to w zły sposób by na cudzym nieszczęściu korzystać. Popatrzcie na ludzi z Turcji, być może są złe opinie o nich na skale światową, ale mają coś za co ich pochwalam. Jest to TRZYMANIE SIĘ RAZEM i pomoc swojemu.

Julita

@Ewa z mieszkaniami ostatnio trudniej w jakim sensie? Czy zdarzają się przypadki, że pracownik musi sam szukać mieszkania czy bardziej chodzi o warunki lub ilość osób zakwaterowanych w jednym miejscu? @misia czy w przypadku takich jak Twojej koleżanki, jeśli nie jest się do końca zadowolonym ze współpracowników czy atmosfery w pracy, jest możliwość poproszenia agencji o przeniesienie w inne miejsce?

Ewa
@Julita 12.07.2018 11:35

Trudniej dlatego, ze co raz wiecej osob zatrudnia firma, a w tym rejonie jest duzo pracy, a mało mieszkań. Jeżeli umowisz się z biurem przed wyjazdem, na mieszkanie firmowe, to takie dostaniesz. Mieszkania i ludzie tam zamieszkujacy są różni. Jesli będziesz rozrabiac????, mogą cię z takiego mieszkania usunąć ☺

Zostaw opinię o Tradiro - Vlaardingen

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tradiro