Powozownia

Poznań

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o Powozownia

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Powozownia

Bata

Pracowalem tam rok. Pol roku bez umowy. Zapierdal na maxa. Zero dodtkowej premii za nadgodziny. Wciaz szefom malo i malo. I te teksty nie ma kasy. A wakacje po 3 tygodnie w hisxpani maja. Psa kupic za 3 tys tez maja. Nie wspomne juz o tym ze na spokojnie mowic nie potrafia. Slyszysz tylko k...... bo k........ ich slownictwo swiadczy o ich linteligencji.

derko
użytkownik zarejestrowany

hej wie ktoś jakie są u nich zarobki na kuchni i barze

anonim

Pracowałam w \"Powozownii\" w 2008 r. i patrzac na wpisy moich poprzedników, zarówno przed rokiem 2008 i po nim niewiele sie w tej firmie zmieniło.Ta firma po istny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] , znałam kelnerów, którzy w miesiącu przepracowali grubo ponad 300 h (rekord to 360h na miesiac-sic!) I tu nie chodzi bynajmniej o narzekanie, bo praca kelnera jest z natury trudna i wymagajaca, ale w tej firmie w majestacie prawa wykorzystuje sie ludzi [usunięte przez moderatora] .Nie jestem przedstawicielem jakiegoś konkurenta \"Powozownii\", jestem jej byla pracownica.Ludzie, ktorzy organizuja tam imprezy, sa zachwyceni, ale nie wiedza, jaka \"kultura pracy\" tam panuje.Moje ostrzeżenie-jeżeli nie chcecie , żeby kosztem waszego zdrowia ktoś wypracowywał nieraz bardzo pokaźny majatek, nie podejmujcie tam pracy !!! Własciciele trej firmy maja za nic ludzka godnosc !!!-i niech to moje ostatnie zdanie bedzie pointa tej wypowiedzi !!!

anonim

Potwierdzam, opinie mojej przedmówczyni-powozownia to istny kołhoz,cieżka praca [usunięte przez moderatora] -praca siegająca czasem i 300 h na miesiąc,za nadgodziny płacą normalną stawkę godzinową, a nie ustawowe 150% czy 200%.Praca za śmieszne pieniądze, a szefowie tylko zmieniają samochody na bardziej luksusowe.Przez pracę w Powozownii nabawiłem się duzych kłopotów z kolanami,naszczeście całkowicie wyleczonych.Praca tam to [usunięte przez moderatora] ,zero życia prywatnego i ciągły stres !!! Jednym słowem stanowczo odradzam wszystkim pracę w tej firmie, oczywiście umowę podpisują za najniższą krajową [usunięte przez moderatora] m.Ktoś z ZUS-u czy Urzędu Skarbowego powinien się tym zająć !!!! Pracowałem tam w latach 2006-2007

ania

ciezka praca [usunięte przez moderatora] , moje wspomnienia o tej firmie bóle kolan i brak wizyt w domu praca prawie - najlepiej 24h na dobę za małe pieniądza rok 2009

Zostaw opinię o Powozownia - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Powozownia