Yuncheng Sp. z. o.o

Łódź

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Yuncheng Sp. z. o.o
0 0 6 1

Opinie o Yuncheng Sp. z. o.o

Ewa

@Jimi Chung rzeczywiście nikt do tej pory się nie odezwał? Na jakie stanowiska próbowałeś aplikować? Napisz proszę, jak potoczyły się Twoje przygody z Yuncheng, każdy z nas jest ciekaw jak wygląda polityka tej firmy.

Jimi Chung

Ja opowiem swoje wrazenia z rozmowy kwalifikacyjnej i co sie o nich dowiedzialem. Nie odpowiadaja na maile, telefony tez nie odbieraja od tzw konkretnego kandydata. Non stop zmieniaja warunki na jakich ciebie chca zatrudnic Mnie 2 razy (chodzilo o biuro) Robia kilka rozmow kwalifikacyjnych (etapów) a potem totalna olewka. Biuro na pierwszy rzut oka OK, ale gdy sie przyjrzysz dobrze mocno sie zastanowisz czy chcesz tam robic. Wiec sa malo wiarygodni zwlaszcza w obietnicach.

Administrator

Minęło już nieco czasu od dodania ostatniej opinii. Czy poziom wynagrodzeń uległ zmianie?

Rozczarowany

Można mieć mieszane uczucia. W biurze atmosfera ciężka, co o tobie sie nie dowiedzą to zmyśla. Kompletny brak szacunku dla siebie na wzajem. Totalna olewka. Moja noga nigdy tam juz nie stanie.

Ciekawa

Czy ktoś może wyrazić opinie na temat tej firmy, dostałam ofertę pracy i nie wiem czy jest sens tam się wybierać.

admin

Opowiedz o firmie Yuncheng Sp. z. o.o na naszym forum. Wiele karier jest w Twoich rękach.

Zostaw opinię o Yuncheng Sp. z. o.o - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Yuncheng Sp. z. o.o