Dzień dobry, czy to sklep internetowy? Mam doświadczenie jako specjalista ds. e-commerce i przeglądam właśnie okoliczne firmy z branży. Nie widzę chyba niestety opinii od samych pracowników, miałam też problem by znaleźć ofertę w sieci. czy prowadzone są nabory na obsługę?
nie dam 5 gwiazdek bo dostawa się opóźniała... czekalem ponad dwa tygodnie
Dzień dobry, Przepraszamy za wydłużony czas dostawy, Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci dostawali towar w jak najszybszym czasie, lecz z powodu dużej ilości zamówień wysyłka może się nie znacznie wydłużyć. Dziękujemy jednak Panu za cierpliwość i wyrozumiałość. W ramach rekompensaty gdy będzie Pan chciał złożyć kolejne zamówienie proszę się do nas odezwać, wygenerujemy dla Pana odpowiedni kod zniżkowy. Pozdrawiam
Wszystko ok Po siedmiu dniach przyjechała do mnie paleta, mili Panowie podwieźli mi ją pod komórkę Polecam
Dziękujemy za Pani opinię, Obecnie nasza dostawa jest wydłużona z powodu dużej ilości zamówień, robimy co w naszej mocy by każdy nasz klient otrzymał swoje zamówienie w jak najkrótszym czasie.