Opinie o Jaro-Logistic Jarosław Janiec
Właśnie trafiłem na ofertę pracy kierowca kat. C na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego. Wynagrodzenie to 8300-9300 brutto i jest umowa. Jak wygląda współpraca, może ktoś polecić? Pieniądze są w terminie? Na jaką liczbę nadgodzin można liczyć?
Sama firma jest ok,szeryf układowy,wszystko można dogadać,hajs zawsze na czas.Umowa o pracę plus diety.Problemem jest jazda pod Makro,praca ciężka fizycznie od 5 do 14 powinieneś się wyrobić,trasy różnie raz po Warszawie raz polecisz okolicę.W zimie trochę lżej w lato 2,5-3 tony przez łapy przechodzi.Towar w pojemnikach na palecie przygotowuje magazyn.
Załadunek i rozładunek wchodzi w zakres zadań kierowcy? Wózkiem da się wszystko przewozić, czy trzeba też ręcznie? Pytam, bo kręgosłup już nie ten, co kiedyś. No i czy obsada na aucie jest pojedyncza, czy we dwóch się jeździ dla pomocy?
Jeździ się w dziesięciu. Oczywiście to żart. Są różne trasy (Warszawa i woj. mazowieckie) i różnice w tonażu na samochodzie, a uwierz mi, że pracują tu też panowie w wieku 50+ i dają sobie radę. Generalnie nie wywieziesz więcej niż 3-3,3 tony (sporadycznie), bo paka nie jest z gumy (zazwyczaj jest mniej). Wozi się wszystko na wózku, lub jeśli Ci wygodniej na paleciaku (sam tak robię, bo leniwy jestem haha), czas pracy to 8-10 godzin, jak się wkręcisz w rytm, to i wcześniej wrócisz. Najgorsza sprawa, to planiści makro, ale i z nimi da się żyć dobrze, jesteś ok, to i oni są ok, za nadgodziny w środę, piątek i sobotę masz 50zł/h (jeśli jesteś ponad 10 h w pracy), w inne dni, oddają w krótszej trasie na następny dzień, trudne dostawy - też dopłacają, wniesienie po schodach, a jakże, też bonus. Samochody max 3 letnie, część w automacie. Szef jest ok, choć trochę skąpawy, ale wypłacalny, nowy kierownik i koordynator, też są git, moim zdaniem lepsi i fajniejsi, niż ten który odszedł, jak się wdrożą, to będziemy tu mieli chyba jeszcze lepiej niż było, bo widać że im zależy. Praca nie jest lekka, ale do najcięższych nie należy, początki mogą zniechęcić, bo jak ktoś prowadził siedzący tryb życia, to zakwasy będzie miał na 100%. Wiesz, każdy z nas się czasem wkurza, a to na to, a to na tamto, ale dramatu nie ma, serio. Wypłata 6000 zł miesięcznie na łapę, też robi swoje, a można jeszcze dodatki podłapać. Jeśli chcesz, zadzwoń do kierownika, lub koordynatora i wszystko Ci powiedzą, ogłoszenie chyba jeszcze jest na olx.
Nie ma reguły kolego,w jednym miejscu zrzucisz paletę w innym wciągniesz 400 kg na piętro.Załadunek można dogadać czy wolisz rano sam spakować czy przyjść na spakowane auto.
Troszkę Cię koleżko poniosło z dodatkami,wiesz dokładnie jak jest z warunkiem dostawy,Krak.Przedmieście,Nowy Świat,Starówka wiesz co usłyszysz"inni robią"Nie przedstawiaj tego tak super bo tak nie jest,nie jest to też dramat,widziałem gorsze firmy ale nie jest różowo.
Troszkę go poniosło, choć ja z planistami nie mam kłopotu, mi zazwyczaj dopłacają. Jak mi mówią, bo inni, to ja mówię, to niech inni to zrobią i już. Kristof, Mikołaj, powiedzcie mi, jak tam teraz u was w firmie z tymi nowymi koordynatorami jest? To normalni ludzie, czy nie? Pytam, bo do nas przyszedł na kierownika ten wasz poprzedni koordynator Michał i już swoje głupie pomysły chce narzucić, jakiś portal urlopowy, lekarza z Sochaczewa i inne głupoty, ale mu się postawiliśmy. Pytam, bo jak mnie i paru kolegów to zdenerwuje, to chyba do was pójdziemy. Podpowiesz coś?
6000 zł no to w porządku, z Twojego opisu wynika, że praca nie jest jakoś bardzo ciężka. Też wolę na paleciaku wozić, zresztą ileś lat już tak przejeździłem i bez problemu. Tak średnio ile dni w tygodniu się robi? Niedziela wolna? Jest jakiś wcześniejszy grafik, żeby móc coś zaplanować sobie?
@Pavlotorx, Artur i Jacek są dobrymi koordynatorami, ale przede wszystkim świetnymi kolegami i super ludźmi. Tu nie ma co porównywać Michała do Nich. Ja osobiście teraz się cieszę, że Michała tu nie ma, jest jakoś lżej, spokojniej, inaczej, sprawy których nie można było załatwić, teraz są załatwiane i mają czas dla nas. Może to przypadek, a może chłopakom się po prostu chce, nie wiem, a te sms-y Jacka potrafią tak pozytywnie rozbawić, że czasem złość na planerów przechodzi, pierwszy raz na tłusty czwartek mieliśmy pączki. To drobiazg, ale miła zmiana, mała rzecz, a cieszy. Mi się dobrze z nimi pracuje, żeby jeszcze planery byli normalni, to by było super.
To jakie to były sprawy nie do załatwienia, coś bardzo niecodziennego? Ci nowi koordynatorzy decydowali o tych pączkach? Pytam, bo może mogą decydować o wysokości premii dla pracowników lub innych dodatkach.
Czy oprócz ofert pracy dla kierowców są tu zatrudniane inne osoby? W sieci są archiwalne ogłoszenia dla kierowców, ale innych nie znalazłam. Jestem zainteresowana pracą biurową, wtedy to etaty w spedycji są? Jakie wynagrodzenie można dostać jako spedytor?
Spedytorzy tzw. planiści są zatrudnieni przez makro, ale jakichś kokosów nie zarabiają, a stresu mają od groma. Jak coś się posypie, to jest szaleństwo, bo trzeba temu zaradzić tu i teraz. To nie jest taka spedycja jak Rabe, Sus, D_L itd itp.
Zależy co kto uzna za kokosy. Możesz podać jakąś średnia zarobkową spedytorów? Widziałem tylko info o pracy kierowców c. Dlaczego spedytorzy pracują w stresie bo nie wiem o co chodzi?
Jaro-Logistic Jarosław Janiec prowadzi rekrutację na stanowisko Kierowca c w Mirków. Jeśli wiesz, jak wygląda ten proces, podziel się swoimi wrażeniami. Mogą to być cenne informacje dla osób, które rozważają pracę w firmie.
Na pracuj.pl jest sporo ogłoszeń o pracę dla kierowców i szukają wielu kandydatów, z czego to wynika? Firma tak się rozrasta? Jak osiąga się premie za wyniki i ile minimalnie ona wynosi?
Widziałem, że firma zatrudnia kierowców kat. C i oferuje 8300-9300 brutto i elastyczne godziny pracy, a jak one wyglądają i ile trwają trasy? Można liczyć na terminową wypłatę?