Przestrzegam przed tym Panem wysmarował nam opinię - sami oceńcie co to za człowiek: UNIKAJCIE TEJ FIRMY. Na ponad 100 zamówionych płytek 10 miało drobne uszkodzenia, 2 płytki były pęknięte. Firma nie uznaje reklamacji zasłaniając się regulaminem. Gdzie chcą żeby w ciągu 24 godzin sprawdzić wszystkie płytki, a przecież nikt nie rozpakowuje opakowań !!! (usunięte przez administratora) odpisaliśmy Witam dziękujemy za poświęcenie nam chwili i wpisanie opinii Pozwolę sobie zacytować w całości Pana dzisiejszą reklamację: Dzień dobry, Na palecie jedno opakowanie płytek było popękna. Załączam zdjęcia. Proszę o dalsze instrukcje. Pozdrawiam, Jacek Nasza odpowiedź Nie uznajemy reklamacji transportowej ponieważ zgłosił ją Pan 26.10.2023 a dostawa była u Pana 13.10.2023 minęło 13 dni od dostawy. Nie zgłosił Pan uszkodzeń kurierowi ani nie zgłosił Pan reklamacji w wymaganym przez nas terminie 24 godzin od dostawy. Sprawa jest banalnie prosta. Nie rozumiem Pańskiego zachowania. Odpisał Pan : Dzień dobry, Moja reklamacja dotyczy produktu. Jak Pan widzi na zdjęciu paczka nie jest nawet otwarta. Lub jak Pan woli to nazwac inaczej na wadę ukryta. Kolejna sprawa to powinienem zgłosić reklamacje na conajmniej 10 płytek, które mają uszkodzone narożniki. Czego nie robie z uwagi na docinki, Pozdrawiam, Jacek Uszkodzenia transportowe a w tym konkretnie przypadku pęknięte 2 płytki w opakowaniu nie są wadą ukrytą. O wadach 10 płytek pisał Pan tylko w meilu nie przedstawił Pan zdjęć a w opinii pisze Pan o 100szt chyba się coś Panu pomyliło. Podsumowując przekroczył Pan granicę. Będziemy bronić naszego dobrego imienia w sądzie.
Jak wygląda oferta u nich w przedsiębiorstwie Jacek Kuś w mieście Bobrowiec? Są jakieś nowe miejsca? Oczekujemy na nowe komentarze. Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?