Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Dom Na Lata Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Jakiś czas temu odebrałam telefon z tej firmy z informacją, że kończy się gwarancja na ozonator, który u nich kupiłam. Za proponowali mi przedłużenie gwarancji za 128zł na następny rok. Odmówiłam, a na zapytanie co zrobię jak mi się ozonator popsuje, odpowiedziałam, że wyrzucę. Powiedziałam jeszcze parę rzeczy, które gniota mi wątrobę i się rozłączyłam. Teraz jak przyjadą do mnie z niby serwisem to ich pogonię.
W dniu 1.04.2022 roku napisałam do Was pytanie, z informacji wynika, że mam czekać 37 dni i otrzymam odpowiedź. Cóż, w dniu dzisiejszym , tj. 09.05.2022 r. już minęło 37 dni i nikt nie wszedł ze mną w kontakt ani nie odpisał. Sprawa poruszona w dniu 1,04.2022 r. jest nadal aktualna i wymaga interwencji - czyli reklamacji poprzez wymianę zakupionego przeze mnie MASRTERCOOCA. Raz jeszcze proszę o pilny kontakt ( moje dane macie w umowie) i to bez jakiegokolwiek oczekiwania 37 dni bo ten zapis to jakaś ściema. Normalna procedura odpowiedzi na jakiekolwiek pisma wynosi maksymalne do 30 dni w zależności od sprawy a Wy nawet nie zadzwoniliście do mnie, choć prosiłam o kontakt. Zaczynam podejrzewać o lekceważenie klienta z Waszej strony i naciąganie na sprzęt o niskiej jakości za duże pieniądze. Pozdrawiam i czekam na kontakt choćby e-mail: wandula3@wp.pl Wanda Miętus
Dzień dobry Pani Doroto, niestety sprawa moja stoi w miejscu jak w dniu 1 kwietnia 2022r. Nikt z firmy Dom na Lata nie wszedł ze mną w jakikolwiek kontakt i dlatego podtrzymuję swoją negatywną opinię o firmie. Jest mi przykro z tego powodu, pieniądze ode mnie otrzymali w kwocie 2.500 zł. Sprzęt ma podobno kilkuletnią gwarancję a ja nawet roku z niego nie korzystałam i nikt nie chce ze mną rozmawiać na ten temat, bo telefony to jakieś nieporozumienia do tej firmy. Nie wspomnę o wymianie gwarancyjnej czy zwrocie pieniędzy wpłaconych za MASTERCOOC-a. Pozdrawiam Wanda Mietus
Przepraszam za pomyłkę, ja zakupiłam MULTICOOCER-a i to on jest wadliwy nie jak napisałam MASTERCOOC-a Wanda Miętus
Rozumiem. No jeśli faktycznie Pani jest w takim położeniu to może interwencja UOKiK jakoś pomoże?
witam, ciekawa jestem jak rozwój całej tej sprawy? Może udało się już wszystko wyjaśnić / rozwiązać?
Dlaczego takie firmy jak ta w ogóle działają na naszym rynku? Przecież to zwykli (usunięte przez administratora) Dlaczego żadne organy ścigania się nimi nie zajmą.

negatywna, firma ma w głębokim poważaniu klienta, ważne aby wpłacił kasę i niczego od nich nie chciał. Nie zmienię swojej opinii do czasu wyjaśnienia ze strony firmy Dom na Lata ze swojej opieszałości i braku szacunku względem klienta. Oczekuję normalnych ludzkich wyjaśnień
Potrzebuję pilnie aktualny telefon do Waszej firmy w związku z zakupionym u Was MULTICOOKER w miesiącu sierpniu 2021 r. Moje dane znajdziecie w naszej umowie. Moja opinia jest na razie neutralna, chociaż mam inna sprawę niż opinia.
Dzwonię na numer telefonu podany na umowie sprzedaży 177157157 i nikt się nie zgłasza, tylko damski głos informuje mnie, że jestem pierwsza w kolejce i mam czekać na połączenie z konsultantem i czekam , czekam i nic. Konsultant się nie zgłasza. Chyba zgłoszę to w UOKiK. To jakiś (usunięte przez administratora) ten numer.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dom Na Lata Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Dom Na Lata Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dom Na Lata Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!