Obsługa bardzo miła i pomocna. Pojawiłem się w banku z dokumentami zmarłej mamy, bardzo sprawnie i szybko moje sprawy zostały załatwione, w innym banku również w Gostyniu, nie mogłem się doprosić o podstawowe informacje pomimo posiadanych odpowiednich dokumentów.
Witam, Dowiedziałam się, że od maja 2022, Pani o której piszą klienci w komentarzach nie prowadzi już oddziału, ekipa pracownicza bez zmian od dłuższego czasu. Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pana Mikołaja.
Nadal panuje w firmie mobbing? Było to może gdzieś zgłaszane? Przecież to odstrasza nie tylko pracownikow ale i klientów. Nie wspominając że jest karalne.
Nie wiem dlaczego nikt nie zwraca uwagi na ilość osób zatrudnionych, które już po dwóch tygodniach rezygnują. Przecież za każdym razem jak odwiedzam placówkę jestem obsługiwana przez inną konsultantkę...
Niestety opinie wcześniej napisane okazują się prawda , byłam długoletnia klientka tego banku , natomiast po kilku wizytach , gdzie w oddziale znajdowała się Pani K. - szefowa , dało odczuć się brak szacunku do pracownika i niestety na moich oczach jego poniżanie . Rotacja ogromna ! Nie polecam
Witam, Do podzielenia się swoją opinią skłoniły mnie osobiste odczucia po wizycie w tej placówce. Pracownik był poniżany na moich oczach. Już od progu czuć atmosferę pełną napięcia i stresu. Olbrzymia rotacja w tym miejscu może świadczyć jedynie o kompetencjach kierujących, a raczej jak ktoś wcześniej napisał- o ich BRAKU.
Witam, Nawiązując do opinii powyżej również jestem była pracownica ( bank działał wtedy pod inną nazwą ) i niestety , ale jezeli chodzi o powyższa wypowiedź muszę się zgodzić. Atmosfera pracy, traktowanie pracownika i płace świadczą o bardzo niskim poziomie wiedzy niektórych osób jak i o braku preferencji do prowadzenia grupy osób. NIE POLECAM !!!
Witam , Chciałabym podzielić się swoimi przeżyciami-choć łatwo mi nie było. Millennium w Gostyniu jest to placówka franczyzowa prowadzona przez Panią Katarzynę. Praca sama w sobie nie jest najgorsza. Wiadomo,jak w każdym banku. Natomiast traktowanie pracownika przechodzi wszelkie normy etyczne. Począwszy od wysłania mnie na szkolenie - Katarzyna wysłała nas do miejsca, które było mieszkaniem na godziny , zero zainteresowania z jej strony , czy mamy gdzie spać, co się dzieje . Praca bezpośrednio w placówce - ciągle zastraszanie ( np. zastraszanie zwolnieniem ) , poniżanie ( bezposrwdnio przy klientach ) , podczas L4 pomówienia w moja stronę do klientów , ciągle akcje z klientami, którzy zostali (usunięte przez administratora) . Jednym słowem MOBBING !!!!!! Nie polecam wszystkim, którzy chca pracować w firmie przyjaznej ! Firma pełna mobbingu , oszustw i oszczerstw. Polecam Kasi wybrać się na szkolenie - jak traktować pracownika i jak prowadzić zespół.